Stjerne Anis
Fra : F.Larsen

Dato : 10-08-01 20:44

Hej

Nogen der ved hvor man kan købe tørret stjerne anis. Købe en pose i Irma for ca. 6
mdr siden men de har det desværre ikke mere.

--
Flemming

Fra : Rick Madsen

Dato : 11-08-01 01:24

Prøv din lokale helsekost; de *skal* have det hjemme...ellers så er der
Matas, men deres er desværre af underlødig kvalitet, hvis jeg vover at
sige det...

hvm

--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm