/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
EyeTV filer
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 04-03-11 20:41


Kan man redigere i de optagelser, man har lavet med EyeTV? De ligger da
som filer i mappen EyeTV arkiv i Dokumenter. I formatet .eyetv

Det er ikke for at manipulere dem, men bruge dem som dokumentation. Jeg
véd godt, at der kan være ophavsretslige problemer med at offentligggøre
dem. Men bruge dem som dokuemmentation med tilbørlige noter om
oprindelse m.v.. Det burde vel være lovligt?

Men hvad gør jeg rent tekn|sk?
Og kan jeg gemme eyetv-filerne i et format som andre afspillere kan
bruge? Altså modtagere af den dokumentation, som jeg gerne vil kunne
levere.

--
v.h., Mich

 
 
(Thorbjørn Ravn (04-03-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 04-03-11 21:38

cykelstativ@invalid.dk (Mich. Ottosen) writes:

> Kan man redigere i de optagelser, man har lavet med EyeTV? De ligger da
> som filer i mappen EyeTV arkiv i Dokumenter. I formatet .eyetv

Den fulde udgave af EyeTV kan klippe i en optagelse til den store
guldmedalje.

Indeni ligger der en MPEG-strøm som er hentet fra tuneren (for digital,
jeg har ikke erfaring med analog), og der er ikke det store hejs med
den. Den kan fx VLC fint håndtere.


--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Mich. Ottosen (04-03-2011)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 04-03-11 21:48

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110304 <nospam0002+20110304@gmail.com> wrote:


> Den fulde udgave af EyeTV kan klippe i en optagelse til den store
> guldmedalje.

"Den fulde udgave"? Jeg har mit porgrammel som fulgte med en lillebitte
tuner (imponerende hvad den bette fætter kan) og en antenne. Mon ikke
jeg har "den fulde"? Hvordan kommer jeg videre? Har afsøgt mulighederne,
synes jeg.

>
> Indeni ligger der en MPEG-strøm som er hentet fra tuneren (for digital,
> jeg har ikke erfaring med analog), og der er ikke det store hejs med
> den. Den kan fx VLC fint håndtere.

Til VLC lyder rigtig godt.

--
v.h., Mich

Thomas von Hassel (04-03-2011)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 04-03-11 22:15

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Kan man redigere i de optagelser, man har lavet med EyeTV? De ligger da
> som filer i mappen EyeTV arkiv i Dokumenter. I formatet .eyetv
>

Højreklik på en optagelse -> Edit

Så får du en timeline som du kan lave nye klip ud fra, eller trimme ting
væk (jeg bruger det f.eks. til at fjerne reklameblokke i ting jeg vil
gemme og se mere end en gang)

<http://dl.dropbox.com/u/693028/eyetv1.png>

<http://dl.dropbox.com/u/693028/eyetv2.png>


> Det er ikke for at manipulere dem, men bruge dem som dokumentation. Jeg
> véd godt, at der kan være ophavsretslige problemer med at offentligggøre
> dem. Men bruge dem som dokuemmentation med tilbørlige noter om
> oprindelse m.v.. Det burde vel være lovligt?
>
> Men hvad gør jeg rent tekn|sk?
> Og kan jeg gemme eyetv-filerne i et format som andre afspillere kan
> bruge? Altså modtagere af den dokumentation, som jeg gerne vil kunne
> levere.

EyeTV kan ekspoertere direkte til iTunes ... eller via QuickTime til
f.eks. MPEG2 som kan brændes på dvd'er.

/thomas

(Thorbjørn Ravn (04-03-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 04-03-11 22:21

cykelstativ@invalid.dk (Mich. Ottosen) writes:

> Thorbjørn Ravn Andersen, 20110304 <nospam0002+20110304@gmail.com> wrote:
>
>
>> Den fulde udgave af EyeTV kan klippe i en optagelse til den store
>> guldmedalje.
>
> "Den fulde udgave"? Jeg har mit porgrammel som fulgte med en lillebitte
> tuner (imponerende hvad den bette fætter kan) og en antenne. Mon ikke
> jeg har "den fulde"? Hvordan kommer jeg videre? Har afsøgt mulighederne,
> synes jeg.

Det afgørende er om det er en Lite eller ej. Det kan du se i
programmet. Som jeg husker, er der ikke en "Indstillinger" i
Lite-udgaven og ingen editor på optagelserne.

>> Indeni ligger der en MPEG-strøm som er hentet fra tuneren (for digital,
>> jeg har ikke erfaring med analog), og der er ikke det store hejs med
>> den. Den kan fx VLC fint håndtere.
>
> Til VLC lyder rigtig godt.

:) Prøv dig frem.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Mich. Ottosen (04-03-2011)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 04-03-11 22:49

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110304 <nospam0002+20110304@gmail.com> wrote:


> Det afgørende er om det er en Lite eller ej. Det kan du se i
> programmet. Som jeg husker, er der ikke en "Indstillinger" i
> Lite-udgaven og ingen editor på optagelserne.

I Om EyeTV står der intet om Lite. Der står version 3.5.1 (6588)
Der er osse "indstillinger", men jeg kan ved et gennemsyn ikke se nogen
mulighed for at redigere.

Kan du eller andre hjælpe mig videre?


--
v.h., Mich

(Thorbjørn Ravn (04-03-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 04-03-11 22:21

thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

> EyeTV kan ekspoertere direkte til iTunes ... eller via QuickTime til
> f.eks. MPEG2 som kan brændes på dvd'er.

Det er min erfaring at EyeTV er meget mere følsom overfor datafejl end
fx Handbrake.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Thomas von Hassel (04-03-2011)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 04-03-11 22:25

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110304 <nospam0002+20110304@gmail.com> wrote:

> thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:
>
> > EyeTV kan ekspoertere direkte til iTunes ... eller via QuickTime til
> > f.eks. MPEG2 som kan brændes på dvd'er.
>
> Det er min erfaring at EyeTV er meget mere følsom overfor datafejl end
> fx Handbrake.

Dvs. du tager din rå eyetv fil og stopper igenne handbrake ?

/thomas

Mich. Ottosen (04-03-2011)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 04-03-11 22:49

Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:


> > Det er min erfaring at EyeTV er meget mere følsom overfor datafejl end
> > fx Handbrake.
>
> Dvs. du tager din rå eyetv fil og stopper igenne handbrake ?
>
> /thomas

Tak for svar Thomas og Thorbjørn, det skal tjekkes, når du og Th. bliver
enige

--
v.h., Mich

(Thorbjørn Ravn (04-03-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 04-03-11 23:20

thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

> Thorbjørn Ravn Andersen, 20110304 <nospam0002+20110304@gmail.com> wrote:
>
>> thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:
>>
>> > EyeTV kan ekspoertere direkte til iTunes ... eller via QuickTime til
>> > f.eks. MPEG2 som kan brændes på dvd'er.
>>
>> Det er min erfaring at EyeTV er meget mere følsom overfor datafejl end
>> fx Handbrake.
>
> Dvs. du tager din rå eyetv fil og stopper igenne handbrake ?

Ja. Nyeste Handbrake kan godt håndtere .eyetv foldere, uden man behøver
hive MPEG-filen ud for sig.

Det kan dog stadig ikke klare undertekster, men det kan bevare
opløsningen. Det er meget rart hvis man gerne vil lave MPEG-2 om til
MPEG-4.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Thomas von Hassel (05-03-2011)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 05-03-11 07:20

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110304 <nospam0002+20110304@gmail.com> wrote:

> thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:
>
> > Thorbjørn Ravn Andersen, 20110304 <nospam0002+20110304@gmail.com> wrote:
> >
> >> thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:
> >>
> >> > EyeTV kan ekspoertere direkte til iTunes ... eller via QuickTime til
> >> > f.eks. MPEG2 som kan brændes på dvd'er.
> >>
> >> Det er min erfaring at EyeTV er meget mere følsom overfor datafejl end
> >> fx Handbrake.
> >
> > Dvs. du tager din rå eyetv fil og stopper igenne handbrake ?
>
> Ja. Nyeste Handbrake kan godt håndtere .eyetv foldere, uden man behøver
> hive MPEG-filen ud for sig.

ah kool ... det har jeg slet ikke opdaget ... det meste jeg optager i
EyeTV bliver automatisk konverteret til AppleTV format direkte i EyeTV,
smidt over i iTunes, afspillet, og så slettet igen.

Det jeg vil beholde ligger faktisk for det meste i de rå EyeTV filer
endnu ..


/thomas

Kent (05-03-2011)
Kommentar
Fra : Kent


Dato : 05-03-11 21:20

Thomas von Hassel forklarede den 05-03-2011:
>
> ah kool ... det har jeg slet ikke opdaget ... det meste jeg optager i
> EyeTV bliver automatisk konverteret til AppleTV format direkte i EyeTV,
> smidt over i iTunes, afspillet, og så slettet igen.
>
> Det jeg vil beholde ligger faktisk for det meste i de rå EyeTV filer
> endnu ..
>
Hvorfor denne omvej? Hvad er dit setup for at dette er nødvendigt?

Jeg bruger min MacBook med Eyetv som optager en gang i mellem, men ser
enten udsendelsen via Eyetv på en tilsluttet 24" skærm eller via HDMI
og optisk kabel på mit fjernsyn med lyden på stereoet.

--

Kent



Thomas von Hassel (05-03-2011)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 05-03-11 21:20

Kent <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> wrote:

> Thomas von Hassel forklarede den 05-03-2011:
> >
> > ah kool ... det har jeg slet ikke opdaget ... det meste jeg optager i
> > EyeTV bliver automatisk konverteret til AppleTV format direkte i EyeTV,
> > smidt over i iTunes, afspillet, og så slettet igen.
> >
> > Det jeg vil beholde ligger faktisk for det meste i de rå EyeTV filer
> > endnu ..
> >
> Hvorfor denne omvej? Hvad er dit setup for at dette er nødvendigt?

Jeg ser sjældnet live tv direkte via eyetv ..det meste bliver optaget ..
og når det bliver syncet til iTunes så kan jeg se på hhv. de forskellige
iEnheder jeg har + Apple TV

>
> Jeg bruger min MacBook med Eyetv som optager en gang i mellem, men ser
> enten udsendelsen via Eyetv på en tilsluttet 24" skærm eller via HDMI
> og optisk kabel på mit fjernsyn med lyden på stereoet.

Martin Bredthauer (06-03-2011)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 06-03-11 10:43

Synes eyetv EPG'en hele tiden skal plejes for at vise bare et minimum af
kanaler, og det er som vinden blæser. Nogle gange er den ret opdateret,
andre gange nærmest tom. Hvordan er jeres oplevelser med det?

(Har samme setup og brug som Thomas - dog med AppleTV 1. Hvis bare
undertekster kom med så ville WAF også være i hus

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Thomas von Hassel (06-03-2011)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 06-03-11 10:56

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Synes eyetv EPG'en hele tiden skal plejes for at vise bare et minimum af
> kanaler, og det er som vinden blæser. Nogle gange er den ret opdateret,
> andre gange nærmest tom. Hvordan er jeres oplevelser med det?

Hvilken udbyder ? Yousee ? DVB-T ?

Jeg har Yousee og det er ligeså meget den måde de udsender EPG'en som
det er EyeTV der er problemet ...

Det hjælper meget at zappe igennem kanalerne et par gange om ugen ..

/thomas

Martin Bredthauer (07-03-2011)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 07-03-11 18:52

Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:

> Jeg har Yousee og det er ligeså meget den måde de udsender EPG'en som
> det er EyeTV der er problemet ...


Har også Yousee


> Det hjælper meget at zappe igennem kanalerne et par gange om ugen ..

Ja, det er også eneste løsning jeg har fundet frem til. Men hvis man
lige skal ha' den programmeret i en fart er det træls at epg er hullet
som en si og lige skal komme sig 5-10 min.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Ukendt (07-03-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-03-11 23:10

Hej,

>> Det hjælper meget at zappe igennem kanalerne et par gange om ugen ..

> Ja, det er også eneste løsning jeg har fundet frem til. Men hvis man
> lige skal ha' den programmeret i en fart er det træls at epg er hullet
> som en si og lige skal komme sig 5-10 min.

Man kan også vælge at højreklikke på "Program Guide" i menuen til
venstre og vælge "Update DVB Program Guide". Så skifter den automatisk
kanalerne igennem og opdaterer guiden.

--
Jens Kristian Søgaard, Mermaid Consulting ApS,
jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/



Martin Bredthauer (08-03-2011)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 08-03-11 00:24

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Man kan også vælge at højreklikke på "Program Guide" i menuen til
> venstre og vælge "Update DVB Program Guide". Så skifter den automatisk
> kanalerne igennem og opdaterer guiden.

Det giver bare ikke altid det ønskede resultat = fuld opdateret EPG på
alle kanaler.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Ukendt (08-03-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-03-11 01:28

Hej,

> Det giver bare ikke altid det ønskede resultat = fuld opdateret EPG på
> alle kanaler.

Weird, det virker altid hos mig. Jeg har Stofa.

--
Jens Kristian Søgaard, Mermaid Consulting ApS,
jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/


Jesper Hartoft (08-03-2011)
Kommentar
Fra : Jesper Hartoft


Dato : 08-03-11 08:59

On 07-03-2011 18:52, Martin Bredthauer wrote:
> Thomas von Hassel<thomas@elements.dk> wrote:
>
>> Jeg har Yousee og det er ligeså meget den måde de udsender EPG'en som
>> det er EyeTV der er problemet ...
>
>
> Har også Yousee
>
>
>> Det hjælper meget at zappe igennem kanalerne et par gange om ugen ..
>
> Ja, det er også eneste løsning jeg har fundet frem til. Men hvis man
> lige skal ha' den programmeret i en fart er det træls at epg er hullet
> som en si og lige skal komme sig 5-10 min.

Hvis EyeTV har mulighed for at indlæse eksterne EPG lister i XMLTV
format, kan et abb. på 89,-/år hos ontv.dk give 14 dages EPG for alle
kanaler.
Jeg bruger det selv og det fungerer rigtig godt.

--

mvh
Jesper \

Thomas von Hassel (08-03-2011)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 08-03-11 09:03

Jesper Hartoft <news1@hartoft.net> wrote:

> On 07-03-2011 18:52, Martin Bredthauer wrote:
> > Thomas von Hassel<thomas@elements.dk> wrote:
> >
> >> Jeg har Yousee og det er ligeså meget den måde de udsender EPG'en som
> >> det er EyeTV der er problemet ...
> >
> >
> > Har også Yousee
> >
> >
> >> Det hjælper meget at zappe igennem kanalerne et par gange om ugen ..
> >
> > Ja, det er også eneste løsning jeg har fundet frem til. Men hvis man
> > lige skal ha' den programmeret i en fart er det træls at epg er hullet
> > som en si og lige skal komme sig 5-10 min.
>
> Hvis EyeTV har mulighed for at indlæse eksterne EPG lister i XMLTV
> format,

Den kan den .. jeg havde en overgang mit eget XMLTV script kørende ...

>kan et abb. på 89,-/år hos ontv.dk give 14 dages EPG for alle
> kanaler.
> Jeg bruger det selv og det fungerer rigtig godt.

Det er værd at chekke ud...

7thomas

Martin Bredthauer (08-03-2011)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 08-03-11 23:58

Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:

> Det er værd at chekke ud...

Til den pris tror jeg også jeg vil se på det.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

(Thorbjørn Ravn (04-03-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 04-03-11 23:21

cykelstativ@invalid.dk (Mich. Ottosen) writes:

> Thorbjørn Ravn Andersen, 20110304 <nospam0002+20110304@gmail.com> wrote:
>
>
>> Det afgørende er om det er en Lite eller ej. Det kan du se i
>> programmet. Som jeg husker, er der ikke en "Indstillinger" i
>> Lite-udgaven og ingen editor på optagelserne.
>
> I Om EyeTV står der intet om Lite. Der står version 3.5.1 (6588)
> Der er osse "indstillinger", men jeg kan ved et gennemsyn ikke se nogen
> mulighed for at redigere.

Prøv at starte en afspilning af en optagelse, og tryk Ctrl-E.


--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

(Thorbjørn Ravn (05-03-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 05-03-11 11:26

thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

>> Ja. Nyeste Handbrake kan godt håndtere .eyetv foldere, uden man behøver
>> hive MPEG-filen ud for sig.
>
> ah kool ... det har jeg slet ikke opdaget ... det meste jeg optager i
> EyeTV bliver automatisk konverteret til AppleTV format direkte i EyeTV,
> smidt over i iTunes, afspillet, og så slettet igen.

Jeg kiggede lidt omkring fordi EyeTV stadig ikke understøtter
eksportering med DVB-undertekster.

Det gør Handbrake så vidt jeg så kan se stadig heller ikke.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

(Thorbjørn Ravn (06-03-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 06-03-11 10:57

spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) writes:

> Synes eyetv EPG'en hele tiden skal plejes for at vise bare et minimum af
> kanaler, og det er som vinden blæser. Nogle gange er den ret opdateret,
> andre gange nærmest tom. Hvordan er jeres oplevelser med det?

Det er min erfaring med min Hybrid at EyeTV _programmet_ skal afsluttes
helt indimellem - det er ok fordi tidsindstillede programmer kan godt
starte programmet igen, og en sjælden gang imellem skal USB-stikket ud
og ind igen.

Er det noget du evt kan bruge?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Martin Bredthauer (07-03-2011)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 07-03-11 18:52

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110306 <nospam0002+20110306@gmail.com> wrote:

> Er det noget du evt kan bruge?

Det kan jeg, men det bekræfter mig i at WAF faktoren ikke er helt i hus.
Eyetv er ellers den første "videomaskine" min kone har gidet at bruge
fast.

(Men er det ikke noget med at nogle af de nye fladskærme fra Sony, Pana
og Samsung har noget lign. med EPG og optagelse på usb stick?)


--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

(Thorbjørn Ravn (07-03-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 07-03-11 19:52

spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) writes:

> Ja, det er også eneste løsning jeg har fundet frem til. Men hvis man
> lige skal ha' den programmeret i en fart er det træls at epg er hullet
> som en si og lige skal komme sig 5-10 min.

Slukker du maskinen eller får den lov at stå og sove med modtageren i?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Martin Bredthauer (07-03-2011)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 07-03-11 21:32

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110307 <nospam0002+20110307@gmail.com> wrote:

> Slukker du maskinen eller får den lov at stå og sove med modtageren i?

Den er (næsten) aldrig slukket, men sover med modtageren i.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

(Thorbjørn Ravn (07-03-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 07-03-11 19:54

spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) writes:

> Thorbjørn Ravn Andersen, 20110306 <nospam0002+20110306@gmail.com> wrote:
>
>> Er det noget du evt kan bruge?
>
> Det kan jeg, men det bekræfter mig i at WAF faktoren ikke er helt i hus.
> Eyetv er ellers den første "videomaskine" min kone har gidet at bruge
> fast.
>
> (Men er det ikke noget med at nogle af de nye fladskærme fra Sony, Pana
> og Samsung har noget lign. med EPG og optagelse på usb stick?)

Der er mange tv der kan optage på USB, også de helt billige, men
brugerfladen er ikke særlig god.

Hvis der er nogen der kender et godt fjernsyn der kan 1) optage med
fornuftig brugerflade, 2) har DLNA og 3) 100+ Hz og ikke koster en
jetjager, vil jeg da gerne høre om det :)

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Kent (07-03-2011)
Kommentar
Fra : Kent


Dato : 07-03-11 22:58

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110307 <nospam0002+20110307@gmail.com> wrote:
>
> Hvis der er nogen der kender et godt fjernsyn der kan 1) optage med
> fornuftig brugerflade, 2) har DLNA og 3) 100+ Hz og ikke koster en
> jetjager, vil jeg da gerne høre om det :)

Nogle af de nyeste Samsung ( og sikkert og andre ) nyeste kan optage på en
monteret USB-nøgle/ -harddisk. En gammel jetjager er vel ikke så dyr?

--
Kent

(Thorbjørn Ravn (07-03-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 07-03-11 21:37

spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) writes:

> Thorbjørn Ravn Andersen, 20110307 <nospam0002+20110307@gmail.com> wrote:
>
>> Slukker du maskinen eller får den lov at stå og sove med modtageren i?
>
> Den er (næsten) aldrig slukket, men sover med modtageren i.

Ok. Prøv nummeret med at lukke EyeTV og lige hive modtageren ud og
ind.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

(Thorbjørn Ravn (08-03-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 08-03-11 07:57

spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) writes:

> Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:
>
>> Man kan også vælge at højreklikke på "Program Guide" i menuen til
>> venstre og vælge "Update DVB Program Guide". Så skifter den automatisk
>> kanalerne igennem og opdaterer guiden.
>
> Det giver bare ikke altid det ønskede resultat = fuld opdateret EPG på
> alle kanaler.

Det er også min erfaring. Jeg tror alt andet lige ikke at EyeTV tester
på Yousee signaler :)
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177580
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409081
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste