Pgo
Fra : Palle V. Pedersen

Dato : 09-08-01 20:07

Jeg overvejer at købe en gasstødæmper. Er der nogen der ved om den passer
fra en jog over på en Pgo Hot50.
Hvor sidder Cdi`en på en Hot

Fra : /~-_kTTs_-~\\

Dato : 10-08-01 18:55

"Palle V. Pedersen" <pvpedersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at købe en gasstødæmper. Er der nogen der ved om den passer
> fra en jog over på en Pgo Hot50.

Ja, den passer... Generelt er bagstøddæmpere standard på alle knallerter...

> Hvor sidder Cdi`en på en Hot

Under fordpladen i højre side på stellet..

/ kTTs

Fra : jabbe

Dato : 11-08-01 11:39

Hvad er en CDI?????

Jeg trode det var noget Mercedes kaldte deres Disel biler..:)

Jabbe

Fra : /~-_kTTs_-~\\

Dato : 12-08-01 23:25

"/~-_kTTs_-~\" <ktts_the_mighty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Palle V. Pedersen" <pvpedersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, den passer... Generelt er bagstøddæmpere standard på alle
knallerter...

> Under fordpladen i højre side på stellet..

Hmm... ok jeg er HELT sikker på at der skulle stå fodpladen... Men hvis din
IQ er på den rigtige side af 25 kan du nok gætte dig frem..

-kTTs