|
| Thyra Frank som minister for LA Fra : Bo Warming |
Dato : 08-02-11 16:05 |
|
Thyra Frank som minister for LA
MF-opstillelse under Samuelsen - er hun det trækplaster der kan vinde
valget for VKO-LA og især: indføre selvbestemmelse hos både de
plejehjemsældre som hun allerede hersker over som
ældrekommisionsformand og chef for Plejehjemmet "Lotte" her på
Frederiksbergs Nørrebrogrænse og 5 mio dkere.
Hun lar de gamle gøre hvad de vil i alt, når de ikke generer hinanden
fysisk og det har der vist i ti år aldrig været optræk til for man
hygger sig med en Baylie til kaffen og det er sjovere.
En nordjysk fed glad matrone som liberalismens murbrækker
Måske LA er en Glistrup-klon i samme grad som DF.
Der er ikke ble-tvang som på gængse plejehjem på "Lotte"
Blå stue er den hjertevarme uden SSF-ondskab, uden papirnusser og
skrankepavemagt, uden R-fremmedgørelse uden ELSF-stalinisme
| |
Lyrik (08-02-2011)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 08-02-11 11:35 |
|
On 8 Feb., 16:04, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> Thyra Frank som minister for LA
> MF-opstillelse under Samuelsen - er hun det trækplaster der kan vinde
> valget for VKO-LA og især: indføre selvbestemmelse hos både de
> plejehjemsældre som hun allerede hersker over som
> ældrekommisionsformand og chef for Plejehjemmet "Lotte" her på
> Frederiksbergs Nørrebrogrænse og 5 mio dkere.
> Hun lar de gamle gøre hvad de vil i alt, når de ikke generer hinanden
> fysisk og det har der vist i ti år aldrig været optræk til for man
> hygger sig med en Baylie til kaffen og det er sjovere.
> En nordjysk fed glad matrone som liberalismens murbrækker
>
> Måske LA er en Glistrup-klon i samme grad som DF.
>
> Der er ikke ble-tvang som på gængse plejehjem på "Lotte"
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hun er kun blevet optaget fordi de tydeligt kan se at hun æder det
meste selv.
Det passer perfekt i partiets program.
At hun kan gøre de gamle til drukne festoriginaler, er ikke en
kompetance i den tid hvor livets regnskab gøres op.
Jens
| |
Kim Larsen \(på AltB~ (08-02-2011)
| Kommentar Fra : Kim Larsen \(på AltB~ |
Dato : 08-02-11 19:56 |
|
"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:2b2bd3c5-9fc4-4f15-b4b4-16b16e0af78e@x17g2000yqa.googlegroups.com
> On 8 Feb., 16:04, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>> Thyra Frank som minister for LA
>> MF-opstillelse under Samuelsen - er hun det trækplaster der kan vinde
>> valget for VKO-LA og især: indføre selvbestemmelse hos både de
>> plejehjemsældre som hun allerede hersker over som
>> ældrekommisionsformand og chef for Plejehjemmet "Lotte" her på
>> Frederiksbergs Nørrebrogrænse og 5 mio dkere.
>> Hun lar de gamle gøre hvad de vil i alt, når de ikke generer hinanden
>> fysisk og det har der vist i ti år aldrig været optræk til for man
>> hygger sig med en Baylie til kaffen og det er sjovere.
>> En nordjysk fed glad matrone som liberalismens murbrækker
>>
>> Måske LA er en Glistrup-klon i samme grad som DF.
>>
>> Der er ikke ble-tvang som på gængse plejehjem på "Lotte"
>> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Hun er kun blevet optaget fordi de tydeligt kan se at hun æder det
> meste selv.
> Det passer perfekt i partiets program.
> At hun kan gøre de gamle til drukne festoriginaler, er ikke en
> kompetance i den tid hvor livets regnskab gøres op.
Man bliver mere og mere overrasket over de typer at det parti stiller op, ha
ha ha...
Men når det så er sagt, så er Thyra Frank uden tvivl mere politisk kompetent
end den kendte dansende kuglestøder-bamse, Joakim B. Olsen, som havde lagt
vejen rundt i flere partier for at finde sig en ledig valgkreds op blive
opstillet i. Og det lykkedes jo som bekendt da han nåede frem til
landsbytosserne hos LA.
--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Bo Warming (08-02-2011)
| Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 08-02-11 20:37 |
|
On Tue, 8 Feb 2011 19:55:41 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:
>"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
>news:2b2bd3c5-9fc4-4f15-b4b4-16b16e0af78e@x17g2000yqa.googlegroups.com
>> On 8 Feb., 16:04, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>>> Thyra Frank som minister for LA
>>> MF-opstillelse under Samuelsen - er hun det trækplaster der kan vinde
>>> valget for VKO-LA og især: indføre selvbestemmelse hos både de
>>> plejehjemsældre som hun allerede hersker over som
>>> ældrekommisionsformand og chef for Plejehjemmet "Lotte" her på
>>> Frederiksbergs Nørrebrogrænse og 5 mio dkere.
>>> Hun lar de gamle gøre hvad de vil i alt, når de ikke generer hinanden
>>> fysisk og det har der vist i ti år aldrig været optræk til for man
>>> hygger sig med en Baylie til kaffen og det er sjovere.
>>> En nordjysk fed glad matrone som liberalismens murbrækker
>>>
>>> Måske LA er en Glistrup-klon i samme grad som DF.
>>>
>>> Der er ikke ble-tvang som på gængse plejehjem på "Lotte"
>>> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>>
>> Hun er kun blevet optaget fordi de tydeligt kan se at hun æder det
>> meste selv.
>> Det passer perfekt i partiets program.
>> At hun kan gøre de gamle til drukne festoriginaler, er ikke en
>> kompetance i den tid hvor livets regnskab gøres op.
>
>Man bliver mere og mere overrasket over de typer at det parti stiller op, ha
>ha ha...
>
>Men når det så er sagt, så er Thyra Frank uden tvivl mere politisk kompetent
>end den kendte dansende kuglestøder-bamse, Joakim B. Olsen, som havde lagt
>vejen rundt i flere partier for at finde sig en ledig valgkreds op blive
>opstillet i. Og det lykkedes jo som bekendt da han nåede frem til
>landsbytosserne hos LA.
Interesser dig for hendes budskaber, der kan skabe størst mulig lykke
for flest mulig
Gå ikke efter afviger personer, som du kalder tosser
| |
Bo Warming (08-02-2011)
| Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 08-02-11 20:25 |
|
On Tue, 8 Feb 2011 10:35:21 -0800 (PST), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:
>On 8 Feb., 16:04, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>> Thyra Frank som minister for LA
>> MF-opstillelse under Samuelsen - er hun det trækplaster der kan vinde
>> valget for VKO-LA og især: indføre selvbestemmelse hos både de
>> plejehjemsældre som hun allerede hersker over som
>> ældrekommisionsformand og chef for Plejehjemmet "Lotte" her på
>> Frederiksbergs Nørrebrogrænse og 5 mio dkere.
>> Hun lar de gamle gøre hvad de vil i alt, når de ikke generer hinanden
>> fysisk og det har der vist i ti år aldrig været optræk til for man
>> hygger sig med en Baylie til kaffen og det er sjovere.
>> En nordjysk fed glad matrone som liberalismens murbrækker
>>
>> Måske LA er en Glistrup-klon i samme grad som DF.
>>
>> Der er ikke ble-tvang som på gængse plejehjem på "Lotte"
>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Hun er kun blevet optaget fordi de tydeligt kan se at hun æder det
>meste selv.
>Det passer perfekt i partiets program.
>At hun kan gøre de gamle til drukne festoriginaler, er ikke en
"Det er bedre at drikke en dram selv, end at se sig gal på at
andre gør det." Thorvald Stauning.
>kompetance i den tid hvor livets regnskab gøres op.
Folk der kalder det værdigt at tvinge medmennesker til at gå med ble,
er samvittighedsløse, følelsesfstumpede, hjertekolde monstre og
omsider får vi en MF uden foragt for de ældre
Livets regnskab er DIN privatsag
Når Thyra som ligeværdig person skænker en lille en til kaffen og ikke
er en hoven socialist
og hun snakker længe og hyggeligt med dem, og så sover de godt. Under
du iikke vore gamle en harmonisk livsafslutning.?
| |
Bo Warming (09-02-2011)
| Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 09-02-11 06:49 |
|
rOn Tue, 8 Feb 2011 10:35:21 -0800 (PST), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:
>On 8 Feb., 16:04, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>> Thyra Frank som minister for LA
>> MF-opstillelse under Samuelsen - er hun det trækplaster der kan vinde
>> valget for VKO-LA og især: indføre selvbestemmelse hos både de
>> plejehjemsældre som hun allerede hersker over som
>> ældrekommisionsformand og chef for Plejehjemmet "Lotte" her på
>> Frederiksbergs Nørrebrogrænse og 5 mio dkere.
>> Hun lar de gamle gøre hvad de vil i alt, når de ikke generer hinanden
>> fysisk og det har der vist i ti år aldrig været optræk til for man
>> hygger sig med en Baylie til kaffen og det er sjovere.
>> En nordjysk fed glad matrone som liberalismens murbrækker
>>
>> Måske LA er en Glistrup-klon i samme grad som DF.
>>
>> Der er ikke ble-tvang som på gængse plejehjem på "Lotte"
>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Hun er kun blevet optaget fordi de tydeligt kan se at hun æder det
>meste selv.
Ivl Berlingske 7.2 fik hun en stofskiftesygdom da det viste sig hun
ikke ku få børn med sin mand, og den gør hende overvægtig
Nogle er overvægtige uden at det er usundt og hun ser glad ud
Samme kilde oplyser at sygefravær hos hendes personale er kun 1½%
fordi de trives med at spise sammen med de gamle og ikke i
personalestue
| |
Bertel Brander (09-02-2011)
| Kommentar Fra : Bertel Brander |
Dato : 09-02-11 22:08 |
|
Den 08-02-2011 16:04, Bo Warming skrev:
> Thyra Frank som minister for LA
> MF-opstillelse under Samuelsen - er hun det trækplaster der kan vinde
> valget for VKO-LA og især: indføre selvbestemmelse hos både de
> plejehjemsældre som hun allerede hersker over som
> ældrekommisionsformand og chef for Plejehjemmet "Lotte" her på
> Frederiksbergs Nørrebrogrænse og 5 mio dkere.
> Hun lar de gamle gøre hvad de vil i alt, når de ikke generer hinanden
> fysisk og det har der vist i ti år aldrig været optræk til for man
> hygger sig med en Baylie til kaffen og det er sjovere.
> En nordjysk fed glad matrone som liberalismens murbrækker
Har de lidt svært ved at bestemme sig i det parti?
En artikel i Nordjyske fra Søndag 6/2 2011:
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/272/3785490/3/kuglest%F8derens%20nordjyske%20dreamteam%20klar
Her står der at Joakim opstiller i Nordjylland,
Thyra er ikke nævnt.
To dage senere:
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/272/3787235/3/thyra%20frank%20spidskandidat%20for%20liberal%20alliance
Nu er Thyra opstillet i Nordjylland, mens Joakim er flyttet
til Sjælland. Er det ikke lidt ulogisk? Thyra bor vist på
Sjælland og Joakim i Nordjylland.
Men det er da flot at Thyra vil stille op for LA, og
forsøge at overbevise vælgerne om at LA har en social
profil, når deres politik entydigt er at skære ned.
I den første artikel står der at en Kim Ursin opstiller,
min hukommelse er vist ved at være dårlig, men har han
ikke været nævnt i denne gruppe?
| |
Bo Warming (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 10-02-11 02:18 |
|
>Men det er da flot at Thyra vil stille op for LA, og
>forsøge at overbevise vælgerne om at LA har en social
>profil, når deres politik entydigt er at skære ned.
Thyra lader personale spise sammen med de gamle hvor alle de røde er
apartheid-aristokrater med foragt for de gamle
Derved opnår hun sygefravær i sit personal på 1½% og sparer derved så
de gamle kan blive fulgt på toilettet
Minimalstat har mere social profil end SSF-fascismen
2 mio danskere der ved om ble-tvangens tortur blive ikke til kærlige
mennesker af at stemme rødt
| |
Lyrik (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 10-02-11 02:39 |
|
On 10 Feb., 02:17, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> Thyra lader personale spise sammen med de gamle hvor alle de r de er
> apartheid-aristokrater med foragt for de gamle
>
> Derved opn r hun sygefrav r i sit personal p 1 % og sparer derved s
> de gamle kan blive fulgt p toilettet
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg tror hun er for fed til at kunne tåle at arbejde. Så holder hun
kalas og kalder det arbejde! Når personalet ikke kommer for at
arbejde, men for at feste spise og drikke, så gider de godt komme.
På alle plejehjem bliver folk fulgt på toilettet. det er ikke noget
"enestående" på "tykkes" plejehjem.
Jens
| |
Bo Warming (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 10-02-11 14:48 |
|
On Thu, 10 Feb 2011 01:39:10 -0800 (PST), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:
>On 10 Feb., 02:17, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>
>> Thyra lader personale spise sammen med de gamle hvor alle de r de er
>> apartheid-aristokrater med foragt for de gamle
>>
>> Derved opn r hun sygefrav r i sit personal p 1 % og sparer derved s
>> de gamle kan blive fulgt p toilettet
>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Jeg tror hun er for fed til at kunne tåle at arbejde. Så holder hun
>kalas og kalder det arbejde! Når personalet ikke kommer for at
>arbejde, men for at feste spise og drikke, så gider de godt komme.
>På alle plejehjem bliver folk fulgt på toilettet. det er ikke noget
>"enestående" på "tykkes" plejehjem.
>
Tykhed er sagen uvedkommende.
At sygefravær er lille er ekstraordinært fremragende og at hun gives
pris og roses fra alle sider, tror jeg ikke er falsk smiger alsammen
Man plejer at blive træt af at feste men resultaterne er over tid
Et stort jysk plejehjem havde skandale med et bleskift pr døgn og
lovede forbedring
Alle fortæller at man risikerer at få besked GØR DET I BLEEN når man
vil følges
| |
Lyrik (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 10-02-11 02:42 |
|
On 10 Feb., 02:17, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> >Men det er da flot at Thyra vil stille op for LA, og
> >fors ge at overbevise v lgerne om at LA har en social
> >profil, n r deres politik entydigt er at sk re ned.
>
> Thyra lader personale spise sammen med de gamle hvor alle de r de er
> apartheid-aristokrater med foragt for de gamle
>
> Derved opn r hun sygefrav r i sit personal p 1 % og sparer derved s
> de gamle kan blive fulgt p toilettet
>
> Minimalstat har mere social profil end SSF-fascismen
>
> 2 mio danskere der ved om ble-tvangens tortur blive ikke til k rlige
> mennesker af at stemme r
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Al den æde og drikke-fråds på "tykkes" plejehjem må også koste
knapper. Bliver personalet beskattet af alle disse frynsegoder?
"Dranker og frådser forarmes"<GT>
Jens
| |
S.A.Thomsen (10-02-2011)
| Kommentar Fra : S.A.Thomsen |
Dato : 10-02-11 11:11 |
|
On Thu, 10 Feb 2011 01:41:42 -0800 (PST), Lyrik wrote:
> On 10 Feb., 02:17, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>>>Men det er da flot at Thyra vil stille op for LA, og
>>>fors ge at overbevise v lgerne om at LA har en social
>>>profil, n r deres politik entydigt er at sk re ned.
>>
>> Thyra lader personale spise sammen med de gamle hvor alle de r de er
>> apartheid-aristokrater med foragt for de gamle
>>
>> Derved opn r hun sygefrav r i sit personal p 1 % og sparer derved s
>> de gamle kan blive fulgt p toilettet
>>
>> Minimalstat har mere social profil end SSF-fascismen
>>
>> 2 mio danskere der ved om ble-tvangens tortur blive ikke til k rlige
>> mennesker af at stemme r
>
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Al den æde og drikke-fråds på "tykkes" plejehjem må også koste
> knapper. Bliver personalet beskattet af alle disse frynsegoder?
Du er ynkelig når du sviner folk til pga. deres udseende.
| |
Vidal (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 10-02-11 11:27 |
|
Den 10-02-2011 11:11, S.A.Thomsen skrev:
> Du er ynkelig når du sviner folk til pga. deres udseende.
Når folk går ind i politik, er de lovligt vildt. Der må
skydes på dem hele sæsonen. Kan de ikke tåle det, er de
ikke egnede til formålet.
--
Venlig hilsen,
Villy Dalsgaard
| |
Jens Bruun (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 10-02-11 11:48 |
|
Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d53bd60$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
> Når folk går ind i politik, er de lovligt vildt. Der må
> skydes på dem hele sæsonen. Kan de ikke tåle det, er de
> ikke egnede til formålet.
Enig. Og man kan som "debattør" vælge at placere sig i DF-segmentet ved at
vælge allerallerlaveste fællesnævner og gå efter en kommende politikers
udseende, når man ikke er i besiddelse af intellektet til at diskutere
politik.
Og så pev du forleden over, at du blev betragtet som en troll, fordi du ikke
delte gruppens konsensus. Du tager fejl. Du har fæller som stalinisten Arne
Hertzsprung Wilstrup, jubelidioten Taxi-Kim Rovsing Larsen, Jesus-freaken
og trosfællen Lyrik, Aspergerramte Bertel Brander, åndspygmæen Carsten Riis,
minkavleren Ralph, voldsfascisten Hans Jørgensen osv. osv. Så du er i godt
selskab og så langt fra alene. Tillykke. I har meget at være stolte over, og
I er en flok kernemennesker, vi andre kun kan se misundeligt på.
--
-Jens B.
D.e.f.f.e.s.
| |
Vidal (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 10-02-11 13:00 |
|
Den 10-02-2011 11:48, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d53bd60$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>
>> Når folk går ind i politik, er de lovligt vildt. Der må
>> skydes på dem hele sæsonen. Kan de ikke tåle det, er de
>> ikke egnede til formålet.
>
> Enig. Og man kan som "debattør" vælge at placere sig i DF-segmentet ved at
> vælge allerallerlaveste fællesnævner og gå efter en kommende politikers
> udseende, når man ikke er i besiddelse af intellektet til at diskutere
> politik.
Ok. Jeg mener også, ar alle uanset intellekt, skal kunne
blande sig i politisk diskussion i nyhedsgrupperne, uanset
politisk overbevisning.
Det er det du siger, ikke?
> Og så pev du forleden over, at du blev betragtet som en troll, fordi du ikke
> delte gruppens konsensus.
Nej, jeg forklarede faktisk *din* holdning til dem, du
ikke deler politisk overbevisning med. Det er jo helt på
linje med din særlige ven, Patruljen, der mener, dem, der
ikke deler mening med ham, er løgnere.
> Du tager fejl. Du har fæller som stalinisten Arne
> Hertzsprung Wilstrup, jubelidioten Taxi-Kim Rovsing Larsen, Jesus-freaken
> og trosfællen Lyrik, Aspergerramte Bertel Brander, åndspygmæen Carsten Riis,
> minkavleren Ralph, voldsfascisten Hans Jørgensen osv. osv. Så du er i godt
> selskab og så langt fra alene. Tillykke. I har meget at være stolte over, og
> I er en flok kernemennesker, vi andre kun kan se misundeligt på.
Hehe, jo. Det er en skam, du ikke har billeder af os, så
du kunne karakterisere vort udseende også.
Og hvad er der forøvrigt galt i at være minkavler? Nu skal du
ikke støde de potentielle vælgere bort. Det er ikke gavnligt
for partiet. Men det er måske en NA-ting. Kuglekasteren er jo
også ude i angreb mod 'cremebøsser', prostituerede og rockere.
Jeg ved da godt det ikke er de største vælgersegmenter, men nogle
få stemmer kan let blive afgørende for partiets gennemslagskraft.
--
Venlig hilsen,
Villy Dalsgaard
| |
S.A.Thomsen (10-02-2011)
| Kommentar Fra : S.A.Thomsen |
Dato : 10-02-11 12:09 |
|
On Thu, 10 Feb 2011 11:26:39 +0100, Vidal wrote:
> Den 10-02-2011 11:11, S.A.Thomsen skrev:
>
>> Du er ynkelig når du sviner folk til pga. deres udseende.
>
> Når folk går ind i politik, er de lovligt vildt. Der må
> skydes på dem hele sæsonen. Kan de ikke tåle det, er de
> ikke egnede til formålet.
Det ændrer da ikke på, at det er ynkeligt og barnligt, at angribe folk pga.
deres udseende og ikke deres holdninger.
| |
Vidal (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 10-02-11 13:01 |
|
Den 10-02-2011 12:09, S.A.Thomsen skrev:
> On Thu, 10 Feb 2011 11:26:39 +0100, Vidal wrote:
>
>> Den 10-02-2011 11:11, S.A.Thomsen skrev:
>>
>>> Du er ynkelig når du sviner folk til pga. deres udseende.
>>
>> Når folk går ind i politik, er de lovligt vildt. Der må
>> skydes på dem hele sæsonen. Kan de ikke tåle det, er de
>> ikke egnede til formålet.
>
> Det ændrer da ikke på, at det er ynkeligt og barnligt, at angribe folk pga.
> deres udseende og ikke deres holdninger.
Jeg synes, jeg benytter begge muligheder. Nu er vor
gode, nye alliance-veninde også i en klasse for
sig. Jeg vil garantere, hvis hun ikke havde tilhørt
alliancen, ville Jens Bruun havde været helt i ekstase.
Hvis hun havde været SF eller SD, ville jeg nok ikke
have berørt hendes vægtklasse. Sådan er politik, man
bruger, det man har.
Men sådan er det måske ikke i godsejer/lavadelspartiet?
Sådan er det i en diskussionsgruppe. Man strammer formuleringen
en smule. Det er jo næsten som at diskutere med sine venner.
--
Venlig hilsen,
Villy dalsgaard
| |
S.A.Thomsen (10-02-2011)
| Kommentar Fra : S.A.Thomsen |
Dato : 10-02-11 13:23 |
|
On Thu, 10 Feb 2011 13:01:04 +0100, Vidal wrote:
>>>> Du er ynkelig når du sviner folk til pga. deres udseende.
>>>
>>> Når folk går ind i politik, er de lovligt vildt. Der må
>>> skydes på dem hele sæsonen. Kan de ikke tåle det, er de
>>> ikke egnede til formålet.
>>
>> Det ændrer da ikke på, at det er ynkeligt og barnligt, at angribe folk pga.
>> deres udseende og ikke deres holdninger.
>
> Jeg synes, jeg benytter begge muligheder.
Du indrømmer altså at du pgså angriber folk pga. deres udseende.
> Nu er vor
> gode, nye alliance-veninde også i en klasse for
> sig.
Hun er stor. Og hvad så.?
> Jeg vil garantere, hvis hun ikke havde tilhørt
> alliancen, ville Jens Bruun havde været helt i ekstase.
Sikkert.
> Hvis hun havde været SF eller SD, ville jeg nok ikke
> have berørt hendes vægtklasse.
Du indrømmer altså igen, at du er barnlig, ynkelig og mangler argumenter.
> Sådan er politik, man
> bruger, det man har.
Du har altså ingen argumenter der vedrører hendes politiske holdninger, så
derfor går du over til tilsvining pga. udseendet.
> Men sådan er det måske ikke i godsejer/lavadelspartiet?
???
> Sådan er det i en diskussionsgruppe. Man strammer formuleringen
> en smule. Det er jo næsten som at diskutere med sine venner.
Du (og Lyrik) trækker det da ned UNDER børnehaveniveau.
| |
Vidal (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 10-02-11 14:35 |
|
Den 10-02-2011 13:23, S.A.Thomsen skrev:
> On Thu, 10 Feb 2011 13:01:04 +0100, Vidal wrote:
>
>>>>> Du er ynkelig når du sviner folk til pga. deres udseende.
>>>>
>>>> Når folk går ind i politik, er de lovligt vildt. Der må
>>>> skydes på dem hele sæsonen. Kan de ikke tåle det, er de
>>>> ikke egnede til formålet.
>>>
>>> Det ændrer da ikke på, at det er ynkeligt og barnligt, at angribe folk pga.
>>> deres udseende og ikke deres holdninger.
>>
>> Jeg synes, jeg benytter begge muligheder.
>
> Du indrømmer altså at du pgså angriber folk pga. deres udseende.
>
>> Nu er vor
>> gode, nye alliance-veninde også i en klasse for
>> sig.
>
> Hun er stor. Og hvad så.?
Fedme hos politikere er morsomt, måske er det endda generelt
morsomt? Jeg er selv for fed, ganske vist ikke i Thyras
vægtklasse, endnu da.
>> Jeg vil garantere, hvis hun ikke havde tilhørt
>> alliancen, ville Jens Bruun havde været helt i ekstase.
>
> Sikkert.
>
>> Hvis hun havde været SF eller SD, ville jeg nok ikke
>> have berørt hendes vægtklasse.
>
> Du indrømmer altså igen, at du er barnlig,
Ja
> ynkelig
Ja
> og mangler argumenter.
Nej. Jeg har masser. Nogle gode, nogle ikke så gode
og andre igen, yderst ringe. Der ligner jeg nok de
fleste andre her i diskussionsklubben.
>> Sådan er politik, man
>> bruger, det man har.
>
> Du har altså ingen argumenter der vedrører hendes politiske holdninger,
Jo, men det betyder jo ikke noget for hende selv,
så hvorfor skulle jeg gå ind i det. Jeg kan selv
lide at spise og drikke, men jeg har endnu ikke
ophøjet det til politiske principper.
> så
> derfor går du over til tilsvining pga. udseendet.
Har hun en politisk holdning? Det er jo en del af
morskaben. Hun hører til i Venstre, ja, hun er stadigt
medlem, så får hun et tilbud, hun ikke kan modstå og
vips! så er hun en af de liberale støtter og man
begynder at omfordele valgkredse til fordel for hende.
LA er et utroværdigt parti.
Hendes gamle parti, havde ellers lige placeret hende
i ældrekommisionen.
Hun blev spurgt, hvad hun mente om mediaforliget og alt
omkring hende opløstes i almindelig latter - det vidste
hun da virkeligt intet om.
Krestian Madsen skriver i dag i sin blog på Politiken:
http://blog.politiken.dk/madsen/2011/02/09/velkommen-thyra-frank/
Risikoen for Liberal Alliance er naturligvis, at Thyra Frank viser sig at være
den offentlige sektors svar på Lars Kolind: En dygtig leder, men en håbløs
politiker. Hendes mangeårige medlemsskab af Venstre viser imidlertid, at hun
ikke blot er en lykkeridder uden politisk kompas, og indtil videre har hun
undveget spørgsmål om multimedieskat og Afghanistan og fokuseret på sine mærkesager
>> Men sådan er det måske ikke i godsejer/lavadelspartiet?
>
> ???
Ja, dit parti. Du er jo som bekendt i fornemt selskab der.
>> Sådan er det i en diskussionsgruppe. Man strammer formuleringen
>> en smule. Det er jo næsten som at diskutere med sine venner.
>
> Du (og Lyrik) trækker det da ned UNDER børnehaveniveau.
Jeg skal ikke udtale mig om Lyrik, han tager det da vist
meget alvorligt, jeg er her nok af andre årsager.
--
Venlig hilsen,
Villy Dalsgaard
| |
Bo Warming (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 10-02-11 16:02 |
|
>Har hun en politisk holdning? Det er jo en del af
Ja og den er antipapirnusseri
>morskaben. Hun hører til i Venstre, ja, hun er stadigt
>medlem, så får hun et tilbud, hun ikke kan modstå og
>vips! så er hun en af de liberale støtter og man
>begynder at omfordele valgkredse til fordel for hende.
>
>LA er et utroværdigt parti.
Partier der vil vinde valg, gør som landshold hvor træneren udvælger
de rette spidser og lokal indflydelse er pjat for DK burde være een
stor valgkreds
>Hendes gamle parti, havde ellers lige placeret hende
>i ældrekommisionen.
| |
S.A.Thomsen (10-02-2011)
| Kommentar Fra : S.A.Thomsen |
Dato : 10-02-11 16:06 |
|
On Thu, 10 Feb 2011 14:35:06 +0100, Vidal wrote:
>>> Nu er vor
>>> gode, nye alliance-veninde også i en klasse for
>>> sig.
>>
>> Hun er stor. Og hvad så.?
>
> Fedme hos politikere er morsomt, måske er det endda generelt
> morsomt?
Hvad er der morsomt ved det.?
>> Du indrømmer altså igen, at du er barnlig,
>
> Ja
>
>> ynkelig
>
> Ja
>> Du har altså ingen argumenter der vedrører hendes politiske holdninger,
>
> Jo, men det betyder jo ikke noget for hende selv,
> så hvorfor skulle jeg gå ind i det.
Hvordan ved du hvad der betyder noget for hende.?
> Jeg kan selv
> lide at spise og drikke, men jeg har endnu ikke
> ophøjet det til politiske principper.
Hvad i alverden tåger du rundt i.?
>> så
>> derfor går du over til tilsvining pga. udseendet.
>
> Har hun en politisk holdning? Det er jo en del af
> morskaben. Hun hører til i Venstre, ja, hun er stadigt
> medlem, så får hun et tilbud, hun ikke kan modstå og
> vips! så er hun en af de liberale støtter og man
> begynder at omfordele valgkredse til fordel for hende.
Det kan da være at hun har skiftet, fordi Venstre ikke er liberalt mere,
men nærmere socialdemokratisk.
> LA er et utroværdigt parti.
Med hvilken begrundelse.?
> Hendes gamle parti, havde ellers lige placeret hende
> i ældrekommisionen.
Hvad har det med sagen at gøre.?
> Hun blev spurgt, hvad hun mente om mediaforliget og alt
> omkring hende opløstes i almindelig latter - det vidste
> hun da virkeligt intet om.
Hun er da i det mindste ærlig, hvilket mange politikere på venstrefløjen
kunne lære noget af.
> Krestian Madsen skriver i dag i sin blog på Politiken:
>
> http://blog.politiken.dk/madsen/2011/02/09/velkommen-thyra-frank/
>
> Risikoen for Liberal Alliance er naturligvis, at Thyra Frank viser sig at være
> den offentlige sektors svar på Lars Kolind: En dygtig leder, men en håbløs
> politiker. Hendes mangeårige medlemsskab af Venstre viser imidlertid, at hun
> ikke blot er en lykkeridder uden politisk kompas, og indtil videre har hun
> undveget spørgsmål om multimedieskat og Afghanistan og fokuseret på sine mærkesager
Hvad en ræverød socialdemokrat mener om Thyra Frank, er da inderligt
irrelevant.
http://da.wikipedia.org/wiki/Kristian_Madsen
>>> Men sådan er det måske ikke i godsejer/lavadelspartiet?
>>
>> ???
>
> Ja, dit parti. Du er jo som bekendt i fornemt selskab der.
Hvad snakker du om.?
Jeg stemmer ikke på Konservative næste gang.
>>> Sådan er det i en diskussionsgruppe. Man strammer formuleringen
>>> en smule. Det er jo næsten som at diskutere med sine venner.
>>
>> Du (og Lyrik) trækker det da ned UNDER børnehaveniveau.
>
> Jeg skal ikke udtale mig om Lyrik, han tager det da vist
> meget alvorligt, jeg er her nok af andre årsager.
I er nogenlunde på samme børnehave/vuggestue-niveau.
| |
Vidal (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 10-02-11 21:21 |
|
Den 10-02-2011 16:05, S.A.Thomsen skrev:
>>> Du har altså ingen argumenter der vedrører hendes politiske holdninger,
>> >
>> > Jo, men det betyder jo ikke noget for hende selv,
>> > så hvorfor skulle jeg gå ind i det.
> Hvordan ved du hvad der betyder noget for hende.?
Jeg har vist refereret, hvordan hun forholder sig
til almindelige politiske spørgsmål, ikke.
>> > Jeg kan selv
>> > lide at spise og drikke, men jeg har endnu ikke
>> > ophøjet det til politiske principper.
> Hvad i alverden tåger du rundt i.?
Jeg forholder mig til Thyra Franks politiske filosofi.
Ved du ikke, hvad vi taler om? Ved du ikke, hvad der
karakteriserer hendes virke. Jeg kan give dig et hint,
det har smittet af på hendes figur.
>>> >> så
>>> >> derfor går du over til tilsvining pga. udseendet.
>> >
>> > Har hun en politisk holdning? Det er jo en del af
>> > morskaben. Hun hører til i Venstre, ja, hun er stadigt
>> > medlem, så får hun et tilbud, hun ikke kan modstå og
>> > vips! så er hun en af de liberale støtter og man
>> > begynder at omfordele valgkredse til fordel for hende.
> Det kan da være at hun har skiftet, fordi Venstre ikke er liberalt mere,
> men nærmere socialdemokratisk.
>
>> > LA er et utroværdigt parti.
> Med hvilken begrundelse.?
Det er konklusionen på paragraffen lige over, jeg
kan da godt gentage den:
" Har hun en politisk holdning? Det er jo en del af
morskaben. Hun hører til i Venstre, ja, hun er stadigt
medlem, så får hun et tilbud, hun ikke kan modstå og
vips! så er hun en af de liberale støtter og man
begynder at omfordele valgkredse til fordel for hende.
Hendes gamle parti, havde ellers lige placeret hende
i ældrekommisionen.
LA er et utroværdigt parti."
Er det ikke på samme måde, LA henter deres berømtheder
ind i den poltiske varme. Ligesom Jørgen Poulsen og Lars
Kolind blev hentet ind i NA. Utroværdigt - "nå der har vi
en, der har været med i 'vild med dans', det må være en
værdig repræsentant for partiets synspunkter", er parolen
åbenbart.
> Hvad har det med sagen at gøre.?
Når du ikke kan se det, nytter yderligere forklaringer
vist ikke.
>> > Hun blev spurgt, hvad hun mente om mediaforliget og alt
>> > omkring hende opløstes i almindelig latter - det vidste
>> > hun da virkeligt intet om.
> Hun er da i det mindste ærlig, hvilket mange politikere på venstrefløjen
> kunne lære noget af.
Det har da ikke noget med ærlighed at gøre, det handler
om, hvilke kandidater LA finder frem.
>> > Krestian Madsen skriver i dag i sin blog på Politiken:
>> >
>> > http://blog.politiken.dk/madsen/2011/02/09/velkommen-thyra-frank/
>> >
>> > Risikoen for Liberal Alliance er naturligvis, at Thyra Frank viser sig at være
>> > den offentlige sektors svar på Lars Kolind: En dygtig leder, men en håbløs
>> > politiker. Hendes mangeårige medlemsskab af Venstre viser imidlertid, at hun
>> > ikke blot er en lykkeridder uden politisk kompas, og indtil videre har hun
>> > undveget spørgsmål om multimedieskat og Afghanistan og fokuseret på sine mærkesager
> Hvad en ræverød socialdemokrat mener om Thyra Frank, er da inderligt
> irrelevant.
Ja, for søren da, hvilken politisk observans skal en
kommentator have, for at være troværdig?
> http://da.wikipedia.org/wiki/Kristian_Madsen
>
>>>> >>> Men sådan er det måske ikke i godsejer/lavadelspartiet?
>>> >>
>>> >> ???
>> >
>> > Ja, dit parti. Du er jo som bekendt i fornemt selskab der.
> Hvad snakker du om.?
>
> Jeg stemmer ikke på Konservative næste gang.
Nå da? Er det ikke en nyhed, hvordan kan du dog svigte
dit gamle parti? Hvem får nu gavn af din stemme?
>>>> >>> Sådan er det i en diskussionsgruppe. Man strammer formuleringen
>>>> >>> en smule. Det er jo næsten som at diskutere med sine venner.
>>> >>
>>> >> Du (og Lyrik) trækker det da ned UNDER børnehaveniveau.
>> >
>> > Jeg skal ikke udtale mig om Lyrik, han tager det da vist
>> > meget alvorligt, jeg er her nok af andre årsager.
> I er nogenlunde på samme børnehave/vuggestue-niveau.
Vi må nok indse, vi når aldrig dit niveau.
--
Venlig hilsen,
Villy Dalsgaard
| |
S.A.Thomsen (10-02-2011)
| Kommentar Fra : S.A.Thomsen |
Dato : 10-02-11 22:31 |
|
On Thu, 10 Feb 2011 21:20:30 +0100, Vidal wrote:
<snip en hel masse>
>>> > Hun blev spurgt, hvad hun mente om mediaforliget og alt
>>> > omkring hende opløstes i almindelig latter - det vidste
>>> > hun da virkeligt intet om.
>> Hun er da i det mindste ærlig, hvilket mange politikere på venstrefløjen
>> kunne lære noget af.
>
> Det har da ikke noget med ærlighed at gøre, det handler
> om, hvilke kandidater LA finder frem.
Du mener altså at man er utroværdig, hvis man opstiller virkelige mennesker
ude fra der virkelige samfund.?
>>> > Krestian Madsen skriver i dag i sin blog på Politiken:
>>> >
>>> > http://blog.politiken.dk/madsen/2011/02/09/velkommen-thyra-frank/
>>> >
>>> > Risikoen for Liberal Alliance er naturligvis, at Thyra Frank viser sig at være
>>> > den offentlige sektors svar på Lars Kolind: En dygtig leder, men en håbløs
>>> > politiker. Hendes mangeårige medlemsskab af Venstre viser imidlertid, at hun
>>> > ikke blot er en lykkeridder uden politisk kompas, og indtil videre har hun
>>> > undveget spørgsmål om multimedieskat og Afghanistan og fokuseret på sine mærkesager
>
>> Hvad en ræverød socialdemokrat mener om Thyra Frank, er da inderligt
>> irrelevant.
>
> Ja, for søren da, hvilken politisk observans skal en
> kommentator have, for at være troværdig?
Når en ræverød skriver "..... viser imidlertid, at hun ikke blot er en
lykkeridder uden politisk kompas....." om sin modstander, så kan jeg ikke
tage det alvorligt.
>> http://da.wikipedia.org/wiki/Kristian_Madsen
>>
>>>>> >>> Men sådan er det måske ikke i godsejer/lavadelspartiet?
>>>> >>
>>>> >> ???
>>> >
>>> > Ja, dit parti. Du er jo som bekendt i fornemt selskab der.
>> Hvad snakker du om.?
>>
>> Jeg stemmer ikke på Konservative næste gang.
>
> Nå da? Er det ikke en nyhed, hvordan kan du dog svigte
> dit gamle parti?
Det er da flere måneder siden jeg fortalte det.
> Hvem får nu gavn af din stemme?
Er ikke besluttet endnu, men det bliver nok enten DF eller LA.
>> I er nogenlunde på samme børnehave/vuggestue-niveau.
>
> Vi må nok indse, vi når aldrig dit niveau.
I kan ikke nå så højt op, selvom det ikke er ret meget højere. )))))
| |
Vidal (11-02-2011)
| Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 11-02-11 10:39 |
|
Den 10-02-2011 22:31, S.A.Thomsen skrev:
> On Thu, 10 Feb 2011 21:20:30 +0100, Vidal wrote:
>
> <snip en hel masse>
>
>>>>> Hun blev spurgt, hvad hun mente om mediaforliget og alt
>>>>> omkring hende opløstes i almindelig latter - det vidste
>>>>> hun da virkeligt intet om.
>>> Hun er da i det mindste ærlig, hvilket mange politikere på venstrefløjen
>>> kunne lære noget af.
>>
>> Det har da ikke noget med ærlighed at gøre, det handler
>> om, hvilke kandidater LA finder frem.
>
> Du mener altså at man er utroværdig, hvis man opstiller virkelige mennesker
> ude fra der virkelige samfund.?
Nej, men hvis man opstiller tydeligt politisk inkompetente
personer, fordi de er kendte fra 'vild med dans' så er
man.
>>>>> Krestian Madsen skriver i dag i sin blog på Politiken:
>>>>>
>>>>> http://blog.politiken.dk/madsen/2011/02/09/velkommen-thyra-frank/
>>>>>
>>>>> Risikoen for Liberal Alliance er naturligvis, at Thyra Frank viser sig at være
>>>>> den offentlige sektors svar på Lars Kolind: En dygtig leder, men en håbløs
>>>>> politiker. Hendes mangeårige medlemsskab af Venstre viser imidlertid, at hun
>>>>> ikke blot er en lykkeridder uden politisk kompas, og indtil videre har hun
>>>>> undveget spørgsmål om multimedieskat og Afghanistan og fokuseret på sine mærkesager
>>
>>> Hvad en ræverød socialdemokrat mener om Thyra Frank, er da inderligt
>>> irrelevant.
>>
>> Ja, for søren da, hvilken politisk observans skal en
>> kommentator have, for at være troværdig?
>
> Når en ræverød skriver "..... viser imidlertid, at hun ikke blot er en
> lykkeridder uden politisk kompas....." om sin modstander, så kan jeg ikke
> tage det alvorligt.
Jeg undrede mig lidt over formuleringen, jeg opfattede
den som positiv. Hvis han nu havde skrevet, "viser
imidlertid, at hun blot er en lykkeridder uden politisk
kompas," altså det modsatte, ville du så have accepteret
den, eller er du bare ude på at brokke dig?
>>> http://da.wikipedia.org/wiki/Kristian_Madsen
>>>
>>>>>>>>> Men sådan er det måske ikke i godsejer/lavadelspartiet?
>>>>>>>
>>>>>>> ???
>>>>>
>>>>> Ja, dit parti. Du er jo som bekendt i fornemt selskab der.
>>> Hvad snakker du om.?
>>>
>>> Jeg stemmer ikke på Konservative næste gang.
>>
>> Nå da? Er det ikke en nyhed, hvordan kan du dog svigte
>> dit gamle parti?
>
> Det er da flere måneder siden jeg fortalte det.
Ok. Jeg må erkende, jeg ikke læser alle dine indlæg.
Måske fordi deres politiske visdom går over hovedet
på mig?
>> Hvem får nu gavn af din stemme?
>
> Er ikke besluttet endnu, men det bliver nok enten DF eller LA.
Jeg synes ikke, der er meget sammenhæng i dit politiske
univers, når du befinder dig i trekanten mellem K, LA og
DF?
Hvad er sammenhængen mellem de tre?
Du er jo det politiske geni af os to, kan du ikke forklare
mig fællesnævneren blandt dine foretrukne partier? Mit
politiske kompas viser mig det ikke.
Ja, K og LA, kan jeg da se, de vil sænke skatten for de
rige, mens DF arbejder da i den modsatte retning. DF'ere
hader konservative og er i al almindelighed mod de liberale
tanker.
>>> I er nogenlunde på samme børnehave/vuggestue-niveau.
>>
>> Vi må nok indse, vi når aldrig dit niveau.
>
> I kan ikke nå så højt op, selvom det ikke er ret meget højere. )))))
Hvordan forstået, dit niveau er ikke meget højere end børnehave/
vuggestue niveauet? Vil du forklare en svagere begavelse, som
mig, hvordan det hænger sammen.
--
Venlig hilsen,
Villy Dalsgaard
| |
S.A.Thomsen (11-02-2011)
| Kommentar Fra : S.A.Thomsen |
Dato : 11-02-11 12:01 |
|
On Fri, 11 Feb 2011 10:39:23 +0100, Vidal wrote:
>>> Det har da ikke noget med ærlighed at gøre, det handler
>>> om, hvilke kandidater LA finder frem.
>>
>> Du mener altså at man er utroværdig, hvis man opstiller virkelige mennesker
>> ude fra der virkelige samfund.?
>
> Nej, men hvis man opstiller tydeligt politisk inkompetente
> personer, fordi de er kendte fra 'vild med dans' så er
> man.
Hvad er DIN definition på "politisk inkompetent".?
Er det hvis man ikke ved ALT om ALTING.?
>>>> Hvad en ræverød socialdemokrat mener om Thyra Frank, er da inderligt
>>>> irrelevant.
>>>
>>> Ja, for søren da, hvilken politisk observans skal en
>>> kommentator have, for at være troværdig?
>>
>> Når en ræverød skriver "..... viser imidlertid, at hun ikke blot er en
>> lykkeridder uden politisk kompas....." om sin modstander, så kan jeg ikke
>> tage det alvorligt.
>
> Jeg undrede mig lidt over formuleringen, jeg opfattede
> den som positiv.
Du mener altså at "lykkeridder uden politisk kompas" er positivt.?
> Hvis han nu havde skrevet, "viser
> imidlertid, at hun blot er en lykkeridder uden politisk
> kompas," altså det modsatte, ville du så have accepteret
> den, eller er du bare ude på at brokke dig?
Du mener altså at "både og" er mere positivt end "enten eller".?
Eksempel.
"Han har både knald i låget og er drukkenbolt".
skulle være mere positivt end.
"Han har knald i låget men er ikke drukkenbolt".
>>> Hvem får nu gavn af din stemme?
>>
>> Er ikke besluttet endnu, men det bliver nok enten DF eller LA.
>
> Jeg synes ikke, der er meget sammenhæng i dit politiske
> univers, når du befinder dig i trekanten mellem K, LA og
> DF?
Jer er liberal med en "social" holdning.
> Hvad er sammenhængen mellem de tre?
K var det mest liberale valg, før LA kom på banen.
DF er imod EU, hvilket er det der tiltaler mig mest hos dem.
> Du er jo det politiske geni af os to, kan du ikke forklare
> mig fællesnævneren blandt dine foretrukne partier? Mit
> politiske kompas viser mig det ikke.
Hvorfor skal der være en fællesnævner.?
Alle partier har plusser og minusser. Jeg vælger udfra hvem der i mine øjne
har flest plusser.
> Ja, K og LA, kan jeg da se, de vil sænke skatten for de
> rige,
En typisk rød fordom, at "de rige" får alle fordelene. Du ser helt bort fra
deres grundholdning, at der skal så meget magt tilbage til borgerne som
muligt.
> mens DF arbejder da i den modsatte retning. DF'ere
> hader konservative og er i al almindelighed mod de liberale
> tanker.
Og.?
>>>> I er nogenlunde på samme børnehave/vuggestue-niveau.
>>>
>>> Vi må nok indse, vi når aldrig dit niveau.
>>
>> I kan ikke nå så højt op, selvom det ikke er ret meget højere. )))))
>
> Hvordan forstået, dit niveau er ikke meget højere end børnehave/
> vuggestue niveauet?
Herinde vil det nok være korrekt, men det er stadig for højt til at I kan
nå det.
> Vil du forklare en svagere begavelse, som
> mig, hvordan det hænger sammen.
Man skal jo ikke bevæge sig for langt væk fra det generelle niveau, for så
er der ingen der forstår hvad man skriver.
| |
Vidal (11-02-2011)
| Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 11-02-11 14:31 |
|
Den 11-02-2011 12:00, S.A.Thomsen skrev:
> On Fri, 11 Feb 2011 10:39:23 +0100, Vidal wrote:
>
>>>> Det har da ikke noget med ærlighed at gøre, det handler
>>>> om, hvilke kandidater LA finder frem.
>>>
>>> Du mener altså at man er utroværdig, hvis man opstiller virkelige mennesker
>>> ude fra der virkelige samfund.?
>>
>> Nej, men hvis man opstiller tydeligt politisk inkompetente
>> personer, fordi de er kendte fra 'vild med dans' så er
>> man.
>
> Hvad er DIN definition på "politisk inkompetent".?
>
> Er det hvis man ikke ved ALT om ALTING.?
Se på Jørgen Poulsen og Lars Kolind, som stort set vidste
alting, de kom ind som konger og gik som klovne, men altså
også var politisk inkompetente, så det handler ikke bare om
viden.
>>>>> Hvad en ræverød socialdemokrat mener om Thyra Frank, er da inderligt
>>>>> irrelevant.
>>>>
>>>> Ja, for søren da, hvilken politisk observans skal en
>>>> kommentator have, for at være troværdig?
>>>
>>> Når en ræverød skriver "..... viser imidlertid, at hun ikke blot er en
>>> lykkeridder uden politisk kompas....." om sin modstander, så kan jeg ikke
>>> tage det alvorligt.
>>
>> Jeg undrede mig lidt over formuleringen, jeg opfattede
>> den som positiv.
>
> Du mener altså at "lykkeridder uden politisk kompas" er positivt.?
Nej, men "ikke kun lykkeridder uden politisk osv" kan være
det.
>>>> Hvem får nu gavn af din stemme?
>>>
>>> Er ikke besluttet endnu, men det bliver nok enten DF eller LA.
>>
>> Jeg synes ikke, der er meget sammenhæng i dit politiske
>> univers, når du befinder dig i trekanten mellem K, LA og
>> DF?
>
> Jer er liberal med en "social" holdning.
Du mener alle tre partier lever op til den holdning?
>> Du er jo det politiske geni af os to, kan du ikke forklare
>> mig fællesnævneren blandt dine foretrukne partier? Mit
>> politiske kompas viser mig det ikke.
>
> Hvorfor skal der være en fællesnævner.?
Er der ingen fællesnævner i dine politiske holdninger.
Dit politiske kompas peger i alle retninger på én
gang.
> Alle partier har plusser og minusser. Jeg vælger udfra hvem der i mine øjne
> har flest plusser.
*Alle*? Hvad med de ræverøde, som du kalder det? Vil
du kunne finde nok plusser hos dem?
>> Ja, K og LA, kan jeg da se, de vil sænke skatten for de
>> rige,
>
> En typisk rød fordom, at "de rige" får alle fordelene.
Er det sådan, du forstår det, jeg skriver?
> Du ser helt bort fra
> deres grundholdning, at der skal så meget magt tilbage til borgerne som
> muligt.
Mens solidaritet er ligegyldigt? Politikere afgiver
ikke magt, såvidt jeg ved. Jeg kan ikke lige erindre
at vor borgerlige regering gennem ti år har bragt mere
magt til borgerne.
>> mens DF arbejder da i den modsatte retning. DF'ere
>> hader konservative og er i al almindelighed mod de liberale
>> tanker.
>
> Og.?
Det var det jeg nævnte med dit politiske kompas. De
fleste mennesker vælger et parti, hvis politik, de
synes passer dem. Du finder åbenbart så mange forsonende
træk hos de fleste partier, at det kan være hip som hap,
hvem, der styrer landet. Bortset fra de "ræverøde",
selvfølgeligt. De ræverøde er jo også kendte for deres
fornuftige økonomiske politik, som selv den liberale
tænketank CEPOS skriver.
--
Venlig hilsen,
Villy Dalsgaard
| |
S.A.Thomsen (11-02-2011)
| Kommentar Fra : S.A.Thomsen |
Dato : 11-02-11 14:56 |
|
On Fri, 11 Feb 2011 14:31:01 +0100, Vidal wrote:
>>> Nej, men hvis man opstiller tydeligt politisk inkompetente
>>> personer, fordi de er kendte fra 'vild med dans' så er
>>> man.
>>
>> Hvad er DIN definition på "politisk inkompetent".?
>>
>> Er det hvis man ikke ved ALT om ALTING.?
>
> Se på Jørgen Poulsen og Lars Kolind, som stort set vidste
> alting, de kom ind som konger og gik som klovne, men altså
> også var politisk inkompetente, så det handler ikke bare om
> viden.
Hvad så med f.eks. papegøjen Morten Bødsgård.? Den mand kan jo ikke tænke
en selvstændig tanke og hvis han fik forbud mod at sige "ufinancierede
skattelettelser", ville han være totalt tavs.
>>>>>> Hvad en ræverød socialdemokrat mener om Thyra Frank, er da inderligt
>>>>>> irrelevant.
>>>>>
>>>>> Ja, for søren da, hvilken politisk observans skal en
>>>>> kommentator have, for at være troværdig?
>>>>
>>>> Når en ræverød skriver "..... viser imidlertid, at hun ikke blot er en
>>>> lykkeridder uden politisk kompas....." om sin modstander, så kan jeg ikke
>>>> tage det alvorligt.
>>>
>>> Jeg undrede mig lidt over formuleringen, jeg opfattede
>>> den som positiv.
>>
>> Du mener altså at "lykkeridder uden politisk kompas" er positivt.?
>
> Nej, men "ikke kun lykkeridder uden politisk osv" kan være
> det.
Ikke i min verden.
"Du er dum" er negativt.
"Ikke alene er du dum, men også....." er OGSÅ negativt.
>>>>> Hvem får nu gavn af din stemme?
>>>>
>>>> Er ikke besluttet endnu, men det bliver nok enten DF eller LA.
>>>
>>> Jeg synes ikke, der er meget sammenhæng i dit politiske
>>> univers, når du befinder dig i trekanten mellem K, LA og
>>> DF?
>>
>> Jer er liberal med en "social" holdning.
>
> Du mener alle tre partier lever op til den holdning?
De har alle en del positive sider, men ingen af dem opfylder det 100%.
>>> Du er jo det politiske geni af os to, kan du ikke forklare
>>> mig fællesnævneren blandt dine foretrukne partier? Mit
>>> politiske kompas viser mig det ikke.
>>
>> Hvorfor skal der være en fællesnævner.?
>
> Er der ingen fællesnævner i dine politiske holdninger.
> Dit politiske kompas peger i alle retninger på én
> gang.
Sludder.
Jeg har en holdning til mange forskellige emner og det betyder da IKKE at
jeg er enige i ALLE de holdninger hos det parti der får min stemme.
F.eks. er jeg meget imod EU, hvilket der kun er 2 partier der er (DF og
EL). Da EL i mine øjne er komplette tosser på så at sige alle andre
områder, er det ikke en mulighed for mig at stemme på.
Jeg går ind for at staten skal bestemme så lidt som muligt, hvilket giver
et plus til Kons. og LA.
>> Alle partier har plusser og minusser. Jeg vælger udfra hvem der i mine øjne
>> har flest plusser.
>
> *Alle*? Hvad med de ræverøde, som du kalder det? Vil
> du kunne finde nok plusser hos dem?
Nej. Deres landeskadelige politik diskvalificerer dem mht. min stemme.
>>> Ja, K og LA, kan jeg da se, de vil sænke skatten for de
>>> rige,
>>
>> En typisk rød fordom, at "de rige" får alle fordelene.
>
> Er det sådan, du forstår det, jeg skriver?
Ja, ellers ville jeg jo ikke skrive det.
>> Du ser helt bort fra
>> deres grundholdning, at der skal så meget magt tilbage til borgerne som
>> muligt.
>
> Mens solidaritet er ligegyldigt?
Solidaritet er noget man kan være frivilligt. Det er IKKE noget man kan
kræve.
> Politikere afgiver
> ikke magt, såvidt jeg ved. Jeg kan ikke lige erindre
> at vor borgerlige regering gennem ti år har bragt mere
> magt til borgerne.
Jeg betragter den nuværende regering som "socialdemokratisk light".
>>> mens DF arbejder da i den modsatte retning. DF'ere
>>> hader konservative og er i al almindelighed mod de liberale
>>> tanker.
>>
>> Og.?
>
> Det var det jeg nævnte med dit politiske kompas. De
> fleste mennesker vælger et parti, hvis politik, de
> synes passer dem.
Hvilket jeg OGSÅ gør.
> Du finder åbenbart så mange forsonende
> træk hos de fleste partier, at det kan være hip som hap,
> hvem, der styrer landet.
Har du overhovedet læst hvad jeg har skrevet.???
F.eks. mener jeg at det forslag om efterlønnens afskaffelse/nedtrapning som
dem socialdemokratiske borgmester i min kommune er kommet med (40 år på
arbejdsmarkedet før man kan få efterløn), er bedre end regeringens. Det
endda selvom det røde byråd i kommunen er løbet fra næsten alle deres
valgløfter de kom med før sidste kommunalvalg.
> Bortset fra de "ræverøde",
> selvfølgeligt. De ræverøde er jo også kendte for deres
> fornuftige økonomiske politik, som selv den liberale
> tænketank CEPOS skriver.
"fornuftige økonomiske politik".???? )))))))
| |
Vidal (11-02-2011)
| Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 11-02-11 19:26 |
| | |
S.A.Thomsen (11-02-2011)
| Kommentar Fra : S.A.Thomsen |
Dato : 11-02-11 21:09 |
|
On Fri, 11 Feb 2011 19:26:04 +0100, Vidal wrote:
> Den 11-02-2011 14:55, S.A.Thomsen skrev:
>
>>> > Bortset fra de "ræverøde",
>>> > selvfølgeligt. De ræverøde er jo også kendte for deres
>>> > fornuftige økonomiske politik, som selv den liberale
>>> > tænketank CEPOS skriver.
>
>> "fornuftige økonomiske politik".???? )))))))
>
> Ja, det kender I borgerlige ikke rigtigt efter 10 års
> i Paradis med det borgerligt styre.
>
> http://www.dansk-politik.dk/blog/2010/02/cepos-s-politik-kunne-have-reddet-%C3%B8konomien/
Reelt står der at VK har udvidet det offentlige for meget.
En blog der styres af:
David Troels Garby: Tidligere medlem af REBEL – revolutionær unge
socialister, tidligere medlem af SF’s Ungdom og nuværende medlem af
socialdemokraterne.
Martin Bendtsen: Socialdemokrat.
Dan Holt Jensen: Socialdemokrat.
> http://www.cepos.dk/fileadmin/user_upload/Arkiv/PDF/Offentlig_forbrugskvote_Udgifter_under_VK_ligger_41_mia._kr._over_niveauet_under_Nyrup.pdf
Det er egentligt sjovt. Normalt kan rød stue ikke bruge Cepos til noget,
men hvis man finder en lille stump der kan overfortolkes, så er Cepos
pludselig den evige sandhed.
Når man læser linket, så går kritikken på at VK har brugt for mange penge
på det offentlige, samtidig med at rød stue skriger op om, at VK brutalt
har skåret ned på det offentlige og næsten har slagtet velfærdsstaten.
Jeg kan simpelthen ikke tage dit indlæg seriøst.
| |
Bo Warming (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 10-02-11 14:52 |
|
On Thu, 10 Feb 2011 01:41:42 -0800 (PST), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:
>On 10 Feb., 02:17, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>> >Men det er da flot at Thyra vil stille op for LA, og
>> >fors ge at overbevise v lgerne om at LA har en social
>> >profil, n r deres politik entydigt er at sk re ned.
>>
>> Thyra lader personale spise sammen med de gamle hvor alle de r de er
>> apartheid-aristokrater med foragt for de gamle
>>
>> Derved opn r hun sygefrav r i sit personal p 1 % og sparer derved s
>> de gamle kan blive fulgt p toilettet
>>
>> Minimalstat har mere social profil end SSF-fascismen
>>
>> 2 mio danskere der ved om ble-tvangens tortur blive ikke til k rlige
>> mennesker af at stemme r
>
>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Al den æde og drikke-fråds på "tykkes" plejehjem må også koste
>knapper. Bliver personalet beskattet af alle disse frynsegoder?
>
>"Dranker og frådser forarmes"<GT>
>
Institutioner der henter massagepiger til de fyre de behandler, gør
også et spændende eksperiment inden for budgettets rammer. Dem om det
Du er ikke ansat som kaptajn på den skude som pågældende forstander er
eneansvarlig for
Kristensnerperi er tiden løbet fra
| |
Patruljen (10-02-2011)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 10-02-11 05:29 |
|
On 10 Feb., 12:59, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
>
> Nej, jeg forklarede faktisk *din* holdning til dem, du
> ikke deler politisk overbevisning med. Det er jo helt på
> linje med din særlige ven, Patruljen, der mener, dem, der
> ikke deler mening med ham, er løgnere.
:)
Nu må du lyve igen. Jeg mener ikke, at dem, som ikke deler mening med
mig er løgnere.
Jeg konstaterer, og har påvist utallige gange, at der omtrent ikke går
en dag, hvor du ikke må belyve eller lyve. Og denne dag er så heller
ikke en undtagelse -
Jeg skal begynde at sætte en lille undertitel på i headeren, når jeg
får øje på dine løgne. Så er det lettere at finde dem frem, når du
påstår, at du ikke er en notorisk løgner. Hvis jeg havde gjort sådan
for en tid siden, havde du været nævnt i headeren omtrent hver eneste
dag - Villy Dalsgaard.
Her er en derfor påvisning af, at du må lyve:
> On 6 Feb., 12:37, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
> Den 06-02-2011 12:03, 1@' skrev:
> > som også andre forskere har gundet, ud over mange væsentlige forskelle
> > mellem dødehavsrullerne, bevidste fejloversættelser, udeladelser og
> > tilføjelser i Codex Alexandrinus
> Hehe.
> Codex Alexandrinus findes ikke blandt dødehavsrullerne.
Ingen har skrevet at Codex Alexandrinus findes blandt
dødehavsrullerne.
>> >Du må meget gerne dokumentere din påstand: at Codex Leningrad er
>> >forfalsket?
> Det har jeg nu heller ikke, kun peget på at det
> er en meget sen rekonstruktion.
Nå- Så det har du heller ikke?
Vidal 6 febuar. 01.51:
> "Fejlen ved oversættelsen er faktisk at naive kristne har
> ladet sig narre af falske ord om videnskabelighed, til
> at bruge Leningrad-kodeksen, overhovedet.."
> "Det er jo langt hen en tekstforfalskning af de tidligste
> versioner af GT."
> "Nej da, hvorfor tror du det. Man forsøger på at rette op
> på den forfalskede Leningrad-kodeks."
Den forfalskede Leningrad-kodeks...
Inden der er gået et døgn lyver Villy Dalsgaard, at han ikke har
påstået, at Codex Leningrad er en forfalskning.
Hvorefter han fortsætter 10 minutter senere: kl.02.01.
> "Alligevel fastholder du dine
> udokumenterede løgne. Tag dig dog sammen, mand, du lever i et
> løgneunivers."
| |
|
|