/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
NaziVidal sir unormalitet=sindsyge
Fra : Bo Warming


Dato : 06-01-11 02:43

NaziVidal sir unormalitet=sindsyge

Der er ingen forskel på udstødning af jøder pga unormalitet og
udstødning af unormale som sindsyguntermensch og det er typisk at
kristenvelmeneri hos Vidal gir had mod samfundsgavnlig afvigelse,
fordi egoistisk farisæisme opfylder næsten alt i sådanne debatørers
sind

Men kun næsten . Lad os ikke mobbe den afsporede, Så er der håb

Alt om sindsyge er skældsord og der drømmes om tvang omend ikke
dødelig

Rummelighed og mangfoldighed værdsættes af DF-frihedskæmpere - ikke af
de "gode"
De behandler gerne deres behandlingsobjekter ihjel -dødelighed er
enorm når systemet får jødestjernet en afviger med psykosestempel

Sindsyge - og ikke jeg - kan såres af ord. At velmenere glædes ved
deres perfide forsøg på at såre viser grim bagside af velfærdsstaten

 
 
Bo Warming (06-01-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 06-01-11 05:34

On Thu, 06 Jan 2011 02:42:41 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>NaziVidal sir unormalitet=sindsyge
>
>Der er ingen forskel på udstødning af jøder pga unormalitet og
>udstødning af unormale som sindsyguntermensch og det er typisk at
>kristenvelmeneri hos Vidal gir had mod samfundsgavnlig afvigelse,
>fordi egoistisk farisæisme opfylder næsten alt i sådanne debatørers
>sind
>
>Men kun næsten . Lad os ikke mobbe den afsporede, Så er der håb
>
>Alt om sindsyge er skældsord og der drømmes om tvang omend ikke
>dødelig
>
>Rummelighed og mangfoldighed værdsættes af DF-frihedskæmpere - ikke af
>de "gode"
>De behandler gerne deres behandlingsobjekter ihjel -dødelighed er
>enorm når systemet får jødestjernet en afviger med psykosestempel
>
>Sindsyge - og ikke jeg - kan såres af ord. At velmenere glædes ved
>deres perfide forsøg på at såre viser grim bagside af velfærdsstaten

Fjolserne der væmmes ved hvad de tror er unormalitet, sku tale med den
erfarne overlæge der godtog artikel til Ugeskrift for Læger om mine
lort-pis-eksperimenter. Han sagde at hundredtusinder af danskere
finder ud af sådan selvhjælp som de skammer sig over og ikke snakker
om.
Fjolser ser dyd i hæmmende tabuer og berøringsangst, og tror at alt
"unormalitet" gir lugt eller behov for at vaske fingre
Folk slår selv de streger de falder over.

Vidal (06-01-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 06-01-11 15:18

Den 06-01-2011 02:42, Bo Warming skrev:
> NaziVidal sir unormalitet=sindsyge

Nej, jeg har sagt, du er excentrisk, hvilket jeg iøvrigt
ikke er ene om at mene:

http://avisen.dk/en-lort-i-et-marmeladeglas_81824.aspx

> Der er ingen forskel på udstødning af jøder pga unormalitet og
> udstødning af unormale som sindsyguntermensch og det er typisk at
> kristenvelmeneri hos Vidal gir had mod samfundsgavnlig afvigelse,
> fordi egoistisk farisæisme opfylder næsten alt i sådanne debatørers
> sind

Jamen, jeg hader dig ikke. Dine løsningensmodeller på din helbreds-
problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske,
at de blevet taget alvorligt af andre istedet for at søge hjælp.

> Men kun næsten . Lad os ikke mobbe den afsporede, Så er der håb

Bo sir tilbud om hjælp er mobning.

> Alt om sindsyge er skældsord og der drømmes om tvang omend ikke
> dødelig

Jeg har ikke kaldt dig sindssyg, såvidt jeg husker.

> Rummelighed og mangfoldighed værdsættes af DF-frihedskæmpere - ikke af
> de "gode"
> De behandler gerne deres behandlingsobjekter ihjel -dødelighed er
> enorm når systemet får jødestjernet en afviger med psykosestempel

Du siger selv: "Indlæggene skal underholde, og man skriver dem lidt
firkantet, så de vækker debat". Men du bryder dig åbenbart ikke om
den debat alligevel, selvom det er den, du søger?

> Sindsyge - og ikke jeg - kan såres af ord. At velmenere glædes ved
> deres perfide forsøg på at såre viser grim bagside af velfærdsstaten

Det lyder nu, som du tager mit fornuftige tilbud om hjælp yderst
unådigt op, hvor du for prisen af et bæger yoghurt og et par
flasker vand måske kunne få normaliseret dit helbred.

Det er slet ikke sundt at have konstant diarre, kroppen optager
færre nødvendige næringsstoffer, vitaminer og mineraler, så alt i
alt vil du sandsynligvis få et bedre liv, hvis du får diarreen
stoppet.

Måske såres du af interesse?

Men det kan jo være svært ikke at ville hjælpe, når man ser al den
elendighed dine sygdom/helbredstilstande byder dig.

--
Venlig hilsen,

Villy dalsgaard

Patruljen (06-01-2011)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-01-11 13:33

On 6 Jan., 15:17, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
> Den 06-01-2011 02:42, Bo Warming skrev:
>
> > NaziVidal sir unormalitet=sindsyge
>
> Nej, jeg har sagt, du er excentrisk, hvilket jeg i vrigt
> ikke er ene om at mene:
>
>  http://avisen.dk/en-lort-i-et-marmeladeglas_81824.aspx

Excentrisk:
excentrisk, (af lat. excentricus, af ex- + centrum midtpunkt), uden
for midtpunktet; som drejer sig om en akse, der ikke går igennem
midtpunktet; påfaldende; afvigende fra det almindelige i opførsel og
udseende.
http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Sprog/Fremmedord/es-e%C3%A5/excentrisk


> > Der er ingen forskel p udst dning af j der pga unormalitet og
> > udst dning af unormale som sindsyguntermensch og det er typisk at
> > kristenvelmeneri hos Vidal gir had mod samfundsgavnlig afvigelse,
> > fordi egoistisk faris isme opfylder n sten alt i s danne debat rers
> > sind
>
> Jamen, jeg hader dig ikke. Dine l sningensmodeller p din helbreds-
> problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske,
> at de blevet taget alvorligt af andre istedet for at s ge hj lp.

Hvordan er det yderst skadeligt at have aff. eller urinere i et
marmeladeglas?

> > Men kun n sten . Lad os ikke mobbe den afsporede, S er der h b
>
> Bo sir tilbud om hj lp er mobning.

Du tilbyder ingen hjælp - Villy. Lad vær med at snyde digselv -

> > Alt om sindsyge er sk ldsord og der dr mmes om tvang omend ikke
> > d delig
>
> Jeg har ikke kaldt dig sindssyg, s vidt jeg husker.

Så vidt du husker. Med andre ord: Du er ikke helt sikker.

> > Rummelighed og mangfoldighed v rds ttes af DF-frihedsk mpere - ikke af
> > de "gode"
> > De behandler gerne deres behandlingsobjekter ihjel -d delighed er
> > enorm n r systemet f r j destjernet en afviger med psykosestempel
>
> Du siger selv: "Indl ggene skal underholde, og man skriver dem lidt
> firkantet, s de v kker debat". Men du bryder dig benbart ikke om
> den debat alligevel, selvom det er den, du s ger?

Firkantede indlæg er ivirkeligheden et tilbud om hjælp :)

> > Sindsyge - og ikke jeg - kan s res af ord. At velmenere gl des ved
> > deres perfide fors g p at s re viser grim bagside af velf rdsstaten
>
> Det lyder nu, som du tager mit fornuftige tilbud om hj lp yderst
> un digt op, hvor du for prisen af et b ger yoghurt og et par
> flasker vand m ske kunne f normaliseret dit helbred.

Dit fornuftige tilbud om hjælp -
Hvori består din hjælp udover at opfinde sære påsande og have svært
ved ikke at visualisere?

> Det er slet ikke sundt at have konstant diarre, kroppen optager
> f rre n dvendige n ringsstoffer, vitaminer og mineraler, s alt i
> alt vil du sandsynligvis f et bedre liv, hvis du f r diarreen
> stoppet.

Er der nu også nogen, som har fortalt om konstant diarre?

> M ske s res du af interesse?

Jeg tror ikke, at Bo er såret. Jeg tror ikke du er istand til at såre
nogen, som har blot et begrænset kendskab til din personlighed.

> Men det kan jo v re sv rt ikke at ville hj lpe, n r man ser al den
> elendighed dine sygdom/helbredstilstande byder dig.

Du skulle nok hellere tænke over, hvordan du kan hjælpe digselv -
Villy.

Bo Warming (07-01-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 07-01-11 18:59

On Thu, 6 Jan 2011 12:33:21 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>On 6 Jan., 15:17, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
>> Den 06-01-2011 02:42, Bo Warming skrev:
>>
>> > NaziVidal sir unormalitet=sindsyge
>>
>> Nej, jeg har sagt, du er excentrisk, hvilket jeg i vrigt
>> ikke er ene om at mene:
>>
>>  http://avisen.dk/en-lort-i-et-marmeladeglas_81824.aspx
>
>Excentrisk:
>excentrisk, (af lat. excentricus, af ex- + centrum midtpunkt), uden
>for midtpunktet; som drejer sig om en akse, der ikke går igennem
>midtpunktet; påfaldende; afvigende fra det almindelige i opførsel og
>udseende.
>http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Sprog/Fremmedord/es-e%C3%A5/excentrisk
>
>
>> > Der er ingen forskel p udst dning af j der pga unormalitet og
>> > udst dning af unormale som sindsyguntermensch og det er typisk at
>> > kristenvelmeneri hos Vidal gir had mod samfundsgavnlig afvigelse,
>> > fordi egoistisk faris isme opfylder n sten alt i s danne debat rers
>> > sind
>>
>> Jamen, jeg hader dig ikke. Dine l sningensmodeller p din helbreds-
>> problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske,
>> at de blevet taget alvorligt af andre istedet for at s ge hj lp.
>
>Hvordan er det yderst skadeligt at have aff. eller urinere i et
>marmeladeglas?
>
>> > Men kun n sten . Lad os ikke mobbe den afsporede, S er der h b
>>
>> Bo sir tilbud om hj lp er mobning.
>
>Du tilbyder ingen hjælp - Villy. Lad vær med at snyde digselv -
>
>> > Alt om sindsyge er sk ldsord og der dr mmes om tvang omend ikke
>> > d delig
>>
>> Jeg har ikke kaldt dig sindssyg, s vidt jeg husker.
>
>Så vidt du husker. Med andre ord: Du er ikke helt sikker.
>
>> > Rummelighed og mangfoldighed v rds ttes af DF-frihedsk mpere - ikke af
>> > de "gode"
>> > De behandler gerne deres behandlingsobjekter ihjel -d delighed er
>> > enorm n r systemet f r j destjernet en afviger med psykosestempel
>>
>> Du siger selv: "Indl ggene skal underholde, og man skriver dem lidt
>> firkantet, s de v kker debat". Men du bryder dig benbart ikke om
>> den debat alligevel, selvom det er den, du s ger?
>
>Firkantede indlæg er ivirkeligheden et tilbud om hjælp :)

Folk der tilbyder hjælp har næsten altid bagtanker fx at ses som gode
og modtagere skal ses som svag evt latterlig
>
>> > Sindsyge - og ikke jeg - kan s res af ord. At velmenere gl des ved
>> > deres perfide fors g p at s re viser grim bagside af velf rdsstaten
>>
>> Det lyder nu, som du tager mit fornuftige tilbud om hj lp yderst
>> un digt op, hvor du for prisen af et b ger yoghurt og et par
>> flasker vand m ske kunne f normaliseret dit helbred.
>
>Dit fornuftige tilbud om hjælp -
>Hvori består din hjælp udover at opfinde sære påsande og have svært
>ved ikke at visualisere?
>
>> Det er slet ikke sundt at have konstant diarre, kroppen optager
>> f rre n dvendige n ringsstoffer, vitaminer og mineraler, s alt i
>> alt vil du sandsynligvis f et bedre liv, hvis du f r diarreen
>> stoppet.
>
>Er der nu også nogen, som har fortalt om konstant diarre?
>
>> M ske s res du af interesse?
>
>Jeg tror ikke, at Bo er såret. Jeg tror ikke du er istand til at såre
>nogen, som har blot et begrænset kendskab til din personlighed.
>
>> Men det kan jo v re sv rt ikke at ville hj lpe, n r man ser al den
>> elendighed dine sygdom/helbredstilstande byder dig.
>
>Du skulle nok hellere tænke over, hvordan du kan hjælpe digselv -
>Villy.

Bo Warming (07-01-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 07-01-11 18:55

On Thu, 06 Jan 2011 15:17:52 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 06-01-2011 02:42, Bo Warming skrev:
>> NaziVidal sir unormalitet=sindsyge
>
>Nej, jeg har sagt, du er excentrisk, hvilket jeg iøvrigt
>ikke er ene om at mene:
>
> http://avisen.dk/en-lort-i-et-marmeladeglas_81824.aspx
>
>> Der er ingen forskel på udstødning af jøder pga unormalitet og
>> udstødning af unormale som sindsyguntermensch og det er typisk at
>> kristenvelmeneri hos Vidal gir had mod samfundsgavnlig afvigelse,
>> fordi egoistisk farisæisme opfylder næsten alt i sådanne debatørers
>> sind
>
>Jamen, jeg hader dig ikke. Dine løsningensmodeller på din helbreds-
>problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske,
>at de blevet taget alvorligt af andre istedet for at søge hjælp.
>
>> Men kun næsten . Lad os ikke mobbe den afsporede, Så er der håb
>
>Bo sir tilbud om hjælp er mobning.

Er den vinkel ny for dig?

At vise medlidenhed er tegn på foragt, for man har klart ophørt at
frygte , når man ynker. Nietzsche
>
>> Alt om sindsyge er skældsord og der drømmes om tvang omend ikke
>> dødelig
>
>Jeg har ikke kaldt dig sindssyg, såvidt jeg husker.
>
>> Rummelighed og mangfoldighed værdsættes af DF-frihedskæmpere - ikke af
>> de "gode"
>> De behandler gerne deres behandlingsobjekter ihjel -dødelighed er
>> enorm når systemet får jødestjernet en afviger med psykosestempel
>
>Du siger selv: "Indlæggene skal underholde, og man skriver dem lidt
>firkantet, så de vækker debat". Men du bryder dig åbenbart ikke om
>den debat alligevel, selvom det er den, du søger?
>
>> Sindsyge - og ikke jeg - kan såres af ord. At velmenere glædes ved
>> deres perfide forsøg på at såre viser grim bagside af velfærdsstaten
>
>Det lyder nu, som du tager mit fornuftige tilbud om hjælp yderst
>unådigt op, hvor du for prisen af et bæger yoghurt og et par
>flasker vand måske kunne få normaliseret dit helbred.
>
>Det er slet ikke sundt at have konstant diarre, kroppen optager
>færre nødvendige næringsstoffer, vitaminer og mineraler, så alt i
>alt vil du sandsynligvis få et bedre liv, hvis du får diarreen
>stoppet.
>
>Måske såres du af interesse?
>
>Men det kan jo være svært ikke at ville hjælpe, når man ser al den
>elendighed dine sygdom/helbredstilstande byder dig.

Læger kalder inkontinens for SYGDOM

Jeg beviser at det er bagatelproblem som alle kan håndtere uden
ble-tortur

Vidal (08-01-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 08-01-11 13:10

Den 07-01-2011 18:54, Bo Warming skrev:
> Læger kalder inkontinens for SYGDOM

Det kan det være.

> Jeg beviser at det er bagatelproblem som alle kan håndtere uden
> ble-tortur

Ofte kan tilstanden inkontinens-problemer løses med
nogle få forholdsregler, som endda ikke kræver operativ
indgriben.

Men selvfølgeligt for at du fortsat kan fortsætte dine
forsøg er det vel obligatorisk du forbliver i din tilstand?
Det kan være svært for andre at forstå, deriblandt mig.
De fleste foretrækker ikke at have dine urin- og
afføringsproblemer og løsninger, tror jeg.

Jeg håber ikke, du vil udnævne mig til en ny Hitler, fordi
jeg giver dig disse enkle oplysninger.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Bo Warming (08-01-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 08-01-11 15:52

On Sat, 08 Jan 2011 13:09:53 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 07-01-2011 18:54, Bo Warming skrev:
>> Læger kalder inkontinens for SYGDOM
>
>Det kan det være.

Nej selv hvis sjatpissere SIVER KØNSTANT kan de jo gøre som
stenaldermænd og gå nøgne


Eller med nederdel - en nobelprisværdig opfindelse
>
>> Jeg beviser at det er bagatelproblem som alle kan håndtere uden
>> ble-tortur
>
>Ofte kan tilstanden inkontinens-problemer løses med
>nogle få forholdsregler, som endda ikke kræver operativ
>indgriben.

læger tilbyder medicin, kirurgi og bleer =tortur+tortur+tortur'

Coloplasts uridomer er lidt stormP agtige og ubehagelige og
tidskrævede og utætte

Hvad vil du gøre hvis du vågner og skal tisse hver time hele natten

Stiklagener , engangs, er dyre - aviser er my style men for besværlige
>Men selvfølgeligt for at du fortsat kan fortsætte dine
>forsøg er det vel obligatorisk du forbliver i din tilstand?
>Det kan være svært for andre at forstå, deriblandt mig.
>De fleste foretrækker ikke at have dine urin- og
>afføringsproblemer og løsninger, tror jeg.

Forstår nogen de sætnng?

>Jeg håber ikke, du vil udnævne mig til en ny Hitler, fordi
>jeg giver dig disse enkle oplysninger.

Vidal (09-01-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 09-01-11 00:06

Den 08-01-2011 15:51, Bo Warming skrev:

> Hvad vil du gøre hvis du vågner og skal tisse hver time hele natten

Det er sandsynligvis, fordi din urin er for koncentreret,
så paradoksalt nok vil det formodentligt hjælpe at drikke
noget mere over hele dagen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

DADK (09-01-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 09-01-11 00:49

Vidal wrote:
> Den 08-01-2011 15:51, Bo Warming skrev:
>
>> Hvad vil du gøre hvis du vågner og skal tisse hver time hele natten
>
> Det er sandsynligvis, fordi din urin er for koncentreret,
> så paradoksalt nok vil det formodentligt hjælpe at drikke
> noget mere over hele dagen.

Hvorfor fortæller du ham ikke bare at han har ødelagt sine nyrer fordi
han har drukket sin egen urin i årevis?

Bo Warming, hvis du læser dette : Nyrernes funktion er bla at udskille
giftstoffer, og de giftstoffer ender i urinen. Når du drikker din urin
igen og igen kommer dine nyrer på overarbejde, fordi de skal håndtere de
gifte de allerede har udskilt koncentreret. Du forgifter med andre ord
dig selv.

At du skal tisse hver time er et 100% klart indicie på at du har
problemer med dine nyrer, og at de simpelthen er ved at stå af for presset.

Alternativt kunne man forestille sig du blot er ved at blive gammel, men
du har vist et jernhelbred så det ville overraske mig.

Bo Warming (09-01-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 09-01-11 00:53

On Sun, 09 Jan 2011 00:06:18 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 08-01-2011 15:51, Bo Warming skrev:
>
>> Hvad vil du gøre hvis du vågner og skal tisse hver time hele natten
>
>Det er sandsynligvis, fordi din urin er for koncentreret,
>så paradoksalt nok vil det formodentligt hjælpe at drikke
>noget mere over hele dagen.

Nej , min bror havde samme problem og undersøgtes vedr alt

Oftest skyldes sjatpisseri forstørret prostata

Læger har ikke bedre løsninger end mig

Min far lokkedes til kirurgi og døde nok af det efter en grim periode
med kateter

Min kur som dine æstetiske kvababelser søger at nedgøre er klart det
der er alt andet overlegent

JEg ville hellere være tysk kz-lejrfange end bære ble som
danskeplejehjem gennemtvinger - at slæbe klodset dims med et døgns
pis og lort op ad huden er ydmygende og tortur og hudsvamp
uudholdeligt og er vel en måde at dræbe langsomt

Patruljen (08-01-2011)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 08-01-11 05:12

On 7 Jan., 18:58, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> On Thu, 6 Jan 2011 12:33:21 -0800 (PST), Patruljen
>
>
>
>
>
> <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> >On 6 Jan., 15:17, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
> >> Den 06-01-2011 02:42, Bo Warming skrev:
>
> >> > NaziVidal sir unormalitet=sindsyge
>
> >> Nej, jeg har sagt, du er excentrisk, hvilket jeg i vrigt
> >> ikke er ene om at mene:
>
> >>http://avisen.dk/en-lort-i-et-marmeladeglas_81824.aspx
>
> >Excentrisk:
> >excentrisk, (af lat. excentricus, af ex- + centrum midtpunkt), uden
> >for midtpunktet; som drejer sig om en akse, der ikke g r igennem
> >midtpunktet; p faldende; afvigende fra det almindelige i opf rsel og
> >udseende.
> >http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Sprog/Fremmedor...
>
> >> > Der er ingen forskel p udst dning af j der pga unormalitet og
> >> > udst dning af unormale som sindsyguntermensch og det er typisk at
> >> > kristenvelmeneri hos Vidal gir had mod samfundsgavnlig afvigelse,
> >> > fordi egoistisk faris isme opfylder n sten alt i s danne debat rers
> >> > sind
>
> >> Jamen, jeg hader dig ikke. Dine l sningensmodeller p din helbreds-
> >> problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske,
> >> at de blevet taget alvorligt af andre istedet for at s ge hj lp.
>
> >Hvordan er det yderst skadeligt at have aff. eller urinere i et
> >marmeladeglas?
>
> >> > Men kun n sten . Lad os ikke mobbe den afsporede, S er der h b
>
> >> Bo sir tilbud om hj lp er mobning.
>
> >Du tilbyder ingen hj lp - Villy. Lad v r med at snyde digselv -
>
> >> > Alt om sindsyge er sk ldsord og der dr mmes om tvang omend ikke
> >> > d delig
>
> >> Jeg har ikke kaldt dig sindssyg, s vidt jeg husker.
>
> >S vidt du husker. Med andre ord: Du er ikke helt sikker.
>
> >> > Rummelighed og mangfoldighed v rds ttes af DF-frihedsk mpere - ikke af
> >> > de "gode"
> >> > De behandler gerne deres behandlingsobjekter ihjel -d delighed er
> >> > enorm n r systemet f r j destjernet en afviger med psykosestempel
>
> >> Du siger selv: "Indl ggene skal underholde, og man skriver dem lidt
> >> firkantet, s de v kker debat". Men du bryder dig benbart ikke om
> >> den debat alligevel, selvom det er den, du s ger?
>
> >Firkantede indl g er ivirkeligheden et tilbud om hj lp :)
>
> Folk der tilbyder hj lp har n sten altid bagtanker fx at ses som gode
> og modtagere skal ses som svag evt latterlig

Nja - Warming. Det kommer an på flere ting. Især - måske om
vedkommende selv mener, at have behov for hjælp. Jeg kunne også
indvende, at fordi den ene (hjælperen) er god/bedre til en ting,
behøver vedkommende ikke være god/bedre til andet.

> >> > Sindsyge - og ikke jeg - kan s res af ord. At velmenere gl des ved
> >> > deres perfide fors g p at s re viser grim bagside af velf rdsstaten
>
> >> Det lyder nu, som du tager mit fornuftige tilbud om hj lp yderst
> >> un digt op, hvor du for prisen af et b ger yoghurt og et par
> >> flasker vand m ske kunne f normaliseret dit helbred.
>
> >Dit fornuftige tilbud om hj lp -
> >Hvori best r din hj lp udover at opfinde s re p sande og have sv rt
> >ved ikke at visualisere?
>
> >> Det er slet ikke sundt at have konstant diarre, kroppen optager
> >> f rre n dvendige n ringsstoffer, vitaminer og mineraler, s alt i
> >> alt vil du sandsynligvis f et bedre liv, hvis du f r diarreen
> >> stoppet.
>
> >Er der nu ogs nogen, som har fortalt om konstant diarre?
>
> >> M ske s res du af interesse?
>
> >Jeg tror ikke, at Bo er s ret. Jeg tror ikke du er istand til at s re
> >nogen, som har blot et begr nset kendskab til din personlighed.
>
> >> Men det kan jo v re sv rt ikke at ville hj lpe, n r man ser al den
> >> elendighed dine sygdom/helbredstilstande byder dig.
>
> >Du skulle nok hellere t nke over, hvordan du kan hj lpe digselv -
> >Villy.-


Bo Warming (08-01-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 08-01-11 15:38

On Sat, 8 Jan 2011 04:11:32 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>On 7 Jan., 18:58, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>> On Thu, 6 Jan 2011 12:33:21 -0800 (PST), Patruljen
>>
>>
>>
>>
>>
>> <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
>> >On 6 Jan., 15:17, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
>> >> Den 06-01-2011 02:42, Bo Warming skrev:
>>
>> >> > NaziVidal sir unormalitet=sindsyge
>>
>> >> Nej, jeg har sagt, du er excentrisk, hvilket jeg i vrigt
>> >> ikke er ene om at mene:
>>
>> >>http://avisen.dk/en-lort-i-et-marmeladeglas_81824.aspx
>>
>> >Excentrisk:
>> >excentrisk, (af lat. excentricus, af ex- + centrum midtpunkt), uden
>> >for midtpunktet; som drejer sig om en akse, der ikke g r igennem
>> >midtpunktet; p faldende; afvigende fra det almindelige i opf rsel og
>> >udseende.
>> >http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Sprog/Fremmedor...
>>
>> >> > Der er ingen forskel p udst dning af j der pga unormalitet og
>> >> > udst dning af unormale som sindsyguntermensch og det er typisk at
>> >> > kristenvelmeneri hos Vidal gir had mod samfundsgavnlig afvigelse,
>> >> > fordi egoistisk faris isme opfylder n sten alt i s danne debat rers
>> >> > sind
>>
>> >> Jamen, jeg hader dig ikke. Dine l sningensmodeller p din helbreds-
>> >> problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske,
>> >> at de blevet taget alvorligt af andre istedet for at s ge hj lp.
>>
>> >Hvordan er det yderst skadeligt at have aff. eller urinere i et
>> >marmeladeglas?

Ja det er et godt spørgsmål !
- er det synd for glasset?
- er det synd for lorten?
eller er det debatklimaet der lider overlast på grænsen til OT??

Vidal (08-01-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 08-01-11 15:50

Den 08-01-2011 15:38, Bo Warming skrev:
>>>> vordan er det yderst skadeligt at have aff. eller urinere i et
>>>> >> >marmeladeglas?

> Ja det er et godt spørgsmål !

Er der nogen, der synes, det er skadeligt? Visse vil
nok synes, det er usædvanligt.

> - er det synd for glasset?
> - er det synd for lorten?

Synd for?

> eller er det debatklimaet der lider overlast på grænsen til OT??

Jeg er ude afstand til at afgøre om toiletvaner er OT i
dk.politik. Det kommer nok lidt an på sammenhængen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Patruljen (08-01-2011)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 08-01-11 08:16

On 8 Jan., 15:50, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
> Den 08-01-2011 15:38, Bo Warming skrev:
>
> >>>> vordan er det yderst skadeligt at have aff. eller urinere i et
> >>>> >>  >marmeladeglas?
> > Ja det er et godt sp rgsm l !
>
> Er der nogen, der synes, det er skadeligt? Visse vil
> nok synes, det er us dvanligt.

Nu skrev du selv dette: "Dine løsningensmodeller p din helbreds-
problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske, at de
blevet taget alvorligt af andre istedet for at søge hjælp."

Lad være med at gøre digselv mere dum end du er - det er slemt nok
iforvejen.

> > - er det synd for glasset?
> > - er det synd for lorten?
>
> Synd for?

Gab -

Bo Warming (08-01-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 08-01-11 18:13

On Sat, 8 Jan 2011 07:16:12 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>On 8 Jan., 15:50, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
>> Den 08-01-2011 15:38, Bo Warming skrev:
>>
>> >>>> vordan er det yderst skadeligt at have aff. eller urinere i et
>> >>>> >>  >marmeladeglas?
>> > Ja det er et godt sp rgsm l !
>>
>> Er der nogen, der synes, det er skadeligt? Visse vil
>> nok synes, det er us dvanligt.
>
>Nu skrev du selv dette: "Dine løsningensmodeller p din helbreds-
>problemer er yderst skadelige, hvis det usandsynlige skulle ske, at de
>blevet taget alvorligt af andre istedet for at søge hjælp."
>
>Lad være med at gøre digselv mere dum end du er - det er slemt nok
>iforvejen.
>
>> > - er det synd for glasset?
>> > - er det synd for lorten?
>>
>> Synd for?
>
>Gab -

Mine eksperimenter sparer mig tid og er interessante og ingen generes
så Vidal-snak om noget skadeligt, udspringer af almindelig
farisæisme altså at alle kann lide at se ned på hvad er unormalt

Om de kopieres og beriger andre i min levetid er ikke afgørende

Nietzsche var 100 år forud for sin tid

Glistrup knap så meget men satte ting igang selvom ingen målbar
succces i hans levetid

Vi ku være som Sverige uden ham

Patruljen (08-01-2011)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 08-01-11 08:22

On 8 Jan., 15:51, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> On Sat, 08 Jan 2011 13:09:53 +0100, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
> >Den 07-01-2011 18:54, Bo Warming skrev:
> >> Læger kalder inkontinens for SYGDOM
>
> >Det kan det være.
>
>  Nej selv hvis sjatpissere SIVER KONSTANT kan de jo gøre som
> stenaldermænd og g nøgne
>
> Eller med nederdel - en nobelprisværdig opfindelse

Nederdel eller nøgenhed har den svaghed, hvis man "siver konstant, at
tingene( aff. henholdsvis urin) siver et andet sted hen.

Jeg tror ikke man bliver populær eksempelvis på et plejehjem, at at
"sive" urin eller aff. ned i den fælles sofa i Tv eller opholdsstuen.
Eller lader sin urin/aff. sive ud på stole og gulv i spisestuen?


Bo Warming (08-01-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 08-01-11 18:28

On Sat, 8 Jan 2011 07:21:54 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>On 8 Jan., 15:51, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>> On Sat, 08 Jan 2011 13:09:53 +0100, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
>> >Den 07-01-2011 18:54, Bo Warming skrev:
>> >> Læger kalder inkontinens for SYGDOM
>>
>> >Det kan det være.
>>
>>  Nej selv hvis sjatpissere SIVER KONSTANT kan de jo gøre som
>> stenaldermænd og g nøgne
>>
>> Eller med nederdel - en nobelprisværdig opfindelse
>
>Nederdel eller nøgenhed har den svaghed, hvis man "siver konstant, at
>tingene( aff. henholdsvis urin) siver et andet sted hen.
>
>Jeg tror ikke man bliver populær eksempelvis på et plejehjem, at at
>"sive" urin eller aff. ned i den fælles sofa i Tv eller opholdsstuen.
>Eller lader sin urin/aff. sive ud på stole og gulv i spisestuen?
Selvfølgelig undgår nederdelsbruger LET hensynsløshed
BLE ER TORTUR
Vigtigst er at undgå den tortur som blebrug er og ingen fællesmøbler
vædes når man stikker ind under nederdel en kop eller minible hver
gang væde kommer

Vigtig er at bekæmpe tabuer - man burde ku tisse midt under
kaffebordssnak og smide i pedalspand minibleer mens man omgås andre
Mer end tyve gange i døgnet rækker jeg ud efter tynd blød minikop og
tisser i den og hælder koppens indhold i stor plastdunk der står under
komputeren
Hver tredie uge tømmes dunk i toilet eller have

Gødningsbrug er økologisk fornuft, globalt set - ulande kan afskaffe
sult ved ikke at lade latrin flyde ud i floder

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177549
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408822
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste