Suzuki DM50
Fra : Jan Bo Rasmussen

Dato : 08-08-01 22:07

Hjælp... vi har lige købt en brugt Samurai som mangler div dele
jeg læser her i NG at THansen ikke er det bedste sted at handle.
Er der nogen der har forslag til hvor vi køber reservedele til en DM50
i Kbh. området, eller internetadresser om DM50
Jeg mangler også en (kopi af) Instruktionsbog og en reparations bog

Fra : Rasmus Færch

Dato : 08-08-01 22:19

Det store problem med T.Hansen er at han har udkonkurreret alle de
ordentlige forhandlere, så der faktisk kun er ham og hans 3. og 4.
sorterings varer tilbage.
Mvh Rasmus

Jan Bo Rasmussen <Jan@spam.rasm.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b71a9c9$0$333$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-08-01 23:21

Hej Rasmus
Jeg kan se at du kom godt hjem med Maxi'en,og stadig er i godt

humør

Mvh HB
<9ksaad$2i96$1@news.cybercity.dk>...