Skal vi slanke-støtte hinanden?
Fra : Jakob Munck

Dato : 08-08-01 19:47

Jeg er begyndt at gå hos De danske Vægtkonsulenter, og det har jeg prøvet
før med godt resultat. Men det kan være rart at have en person man ringer
eller mailer til én gang om dagen for at "stive hinanden lidt af" eller
spørge om gode råd.

Jeg savner en sådan person. Er du selv kunde hos De danske Vægtkonsulenter,
eller et andet slankeprogram, så kan vi måske gensidigt støtte hinanden.

Vil du være med, så ring eller skriv.

Jakob Munck
m-52
Valby

Tlf. 36 17 95 16
jakob.munck@email.dk

Fra : jokeren

Dato : 08-08-01 22:59

www.slankenett.no kan du finne chat, der flere møtes for å støtte og gi
tips til hverandre. Møt opp kl. 2130, da møtes mange.

Fra : Gitte Larsen

Dato : 09-08-01 06:02

"Jakob Munck" skrev :

> Jeg er begyndt at gå hos De danske Vægtkonsulenter,
>Men det kan være rart at have en person
>man ringer eller mailer til én gang om dagen for at "stive hinanden lidt af" eller spørge om gode råd.

På De Danske Vægtkonsulenters hjemmeside:
www.vaegtkonsulenterne.dk er der blevet oprettet en slags chatroom, hvor medlemmerne kan skrive små indlæg, stille spørgsmål, og svare hinanden indbyrdes.

Måske kan du finde hvad du søger der?

Mvh
Gitte Larsen