/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Ugens tilbud i Føjtex
Fra : JBH


Dato : 04-12-10 12:05
 
 
Ukendt (04-12-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-12-10 14:01

"JBH" skrev i meddelelsen
news:4cfa2093$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> http://www.youtube.com/watch?v=ZyIgnN188uc&feature=player_embedded

JBH - eneste nulevende menneske som aldrig har set kvinder gå amok til f.eks
et sko udsalg.






Martin Larsen (04-12-2010)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 04-12-10 16:46

On 12/04/2010 02:00 PM, Thomas M wrote:
> "JBH" skrev i meddelelsen
> news:4cfa2093$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> http://www.youtube.com/watch?v=ZyIgnN188uc&feature=player_embedded
>
> JBH - eneste nulevende menneske som aldrig har set kvinder gå amok til
> f.eks et sko udsalg.
>

Ha, ha, ha - Godt du har Kimse, når du hader kvinder Thomse


Bo Warming (04-12-2010)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 04-12-10 21:57

On Sat, 04 Dec 2010 16:45:34 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 12/04/2010 02:00 PM, Thomas M wrote:
>> "JBH" skrev i meddelelsen
>> news:4cfa2093$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>> http://www.youtube.com/watch?v=ZyIgnN188uc&feature=player_embedded
>>
>> JBH - eneste nulevende menneske som aldrig har set kvinder gå amok til
>> f.eks et sko udsalg.
>>
>
>Ha, ha, ha - Godt du har Kimse, når du hader kvinder Thomse

Amokløb forekom i Malaysia og den sindsyge mand ku være farlig
- et interessant sydøstasiatisk tilfælde som lokalsamfund tacklede med
tolerance og uden lægepjat


De tackler også pædofili med tolerance og derfor er det i den
verdensdel et nul-problem

Vi er uland og bør lære af den verdensdel

Selv hvis anklage mod kvinder for "udsalgs-amok" var bogstavelig,
ville det ikke indebære generelt had mod kvinder

Og hvad er der galt ved stærk modvilje mod herskerkønnet når det ikke
fører til stening o lign. ?

JBH (04-12-2010)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 04-12-10 19:35


"Thomas M" <not_here> skrev i en meddelelse
news:4cfa3b8c$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "JBH" skrev i meddelelsen
> news:4cfa2093$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> http://www.youtube.com/watch?v=ZyIgnN188uc&feature=player_embedded
>
> JBH - eneste nulevende menneske som aldrig har set kvinder gå amok til
> f.eks et sko udsalg.


Jøsses, du kender ikke forskel på sko og lokumspapir...... Arme røvhul.




Ukendt (04-12-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-12-10 20:55

"JBH" skrev i meddelelsen
news:4cfa8a12$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...


> Jøsses, du kender ikke forskel på sko og lokumspapir...... Arme røvhul.

Du forstod slet ikke analogien, gjorde du vel. Amatør.





N_B_DK (04-12-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-12-10 22:03

"Thomas M" <not_here> wrote in message
news:4cfa9c83$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "JBH" skrev i meddelelsen
> news:4cfa8a12$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
>> Jøsses, du kender ikke forskel på sko og lokumspapir...... Arme
>> røvhul.
>
> Du forstod slet ikke analogien, gjorde du vel. Amatør.

Du er nok den eneste der ser en lighed på sko der er sat kraftigt ned, og på
lokumspapir.

--
MVH. N_B_DK


JBH (05-12-2010)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 05-12-10 08:51


"Thomas M" <not_here> skrev i en meddelelse
news:4cfa9c83$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "JBH" skrev i meddelelsen
> news:4cfa8a12$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
>> Jøsses, du kender ikke forskel på sko og lokumspapir...... Arme røvhul.
>
> Du forstod slet ikke analogien, gjorde du vel. Amatør.


Du forstod aldrig essensen i hele denne tråd.....



Ukendt (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-12-10 10:48

"JBH" skrev i meddelelsen
news:4cfb4487$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du forstod aldrig essensen i hele denne tråd.....

Er du sikker? Hvornår poster du nogle youtube klip af kvinder som går amok
til et tøj- eller skoudsalg?

Altså, med mindre det bare - igen igen fra dig - handler om noget
race-halløj, krydret med lidt generaliseren.




Vidal (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 05-12-10 11:21

Den 05-12-2010 10:47, Thomas M skrev:
> "JBH" skrev i meddelelsen news:4cfb4487$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Du forstod aldrig essensen i hele denne tråd.....
>
> Er du sikker? Hvornår poster du nogle youtube klip af kvinder som går amok til
> et tøj- eller skoudsalg?
>
> Altså, med mindre det bare - igen igen fra dig - handler om noget race-halløj,
> krydret med lidt generaliseren.

Ikke - *lidt* generalisering.

Hvis én muslim slår en prut på Strøget, så fiser alle
muslimer på Strøget.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard


Bruno Christensen (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 05-12-10 13:24

On Sun, 05 Dec 2010 11:20:38 +0100, Vidal wrote:

> Ikke - *lidt* generalisering.
>
> Hvis én muslim slår en prut på Strøget, så fiser alle
> muslimer på Strøget

Selvfølgelig..

Alle fiser på Strøget..

Også etniske danskere.

Damerne gør det bare mere diskret

--
MVH
Bruno

Kim Frederiksen (04-12-2010)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 04-12-10 17:00

>"JBH" skrev i meddelelsen
>news:4cfa2093$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>http://www.youtube.com/watch?v=ZyIgnN188uc&feature=player_embedded

Hold kæft, de må skulle skide lige her og nu, de muhamedanere.

/Kim


JBH (05-12-2010)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 05-12-10 08:52


"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:4cfa658a$0$23752$14726298@news.sunsite.dk...
> >"JBH" skrev i meddelelsen
> >news:4cfa2093$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>http://www.youtube.com/watch?v=ZyIgnN188uc&feature=player_embedded
>
> Hold kæft, de må skulle skide lige her og nu, de muhamedanere.


Jeps, røven mod Mekka...(eller også er det hovedet...whatever)



Patruljen (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 05-12-10 04:28

On 4 Dec., 16:45, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> On 12/04/2010 02:00 PM, Thomas M wrote:
>
> > "JBH"  skrev i meddelelsen
> >news:4cfa2093$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> >>http://www.youtube.com/watch?v=ZyIgnN188uc&feature=player_embedded
>
> > JBH - eneste nulevende menneske som aldrig har set kvinder g amok til
> > f.eks et sko udsalg.
>
> Ha, ha, ha - Godt du har Kimse, n r du hader kvinder Thomse

Ja -

Det som er interessant her ud fra et psykologisk perspektiv, jævnfører
overføringsmekanismer, er at Martin Larsen umiddelbare association er
- had. Thomas tillægges straks en følelse som er had. Der er intet i
Thomas`s tekst der indikerer, at Thomas skulle føle had mod kvinder.
Der er tale om, i bedste fald en antagelse. Eller også, at Martin
Laren er i besiddelse af et hidtil ukendt apparatur, der kan
identificere andre menneskers følelsesmateriale - gennem et kabel.

Med andre ord: Et skoleeksempel på en overføring af eget
følelsesmateriale - projektion. Der er ikke megen tvivl om, at den
person som føler - had - er Martin Larsen.


N_B_DK (05-12-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 05-12-10 12:34

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:74b29012-33c0-43cb-b8d3-c6bf5593298c@s5g2000yqm.googlegroups.com
>Eller også, at Martin
> Laren er i besiddelse af et hidtil ukendt apparatur, der kan
> identificere andre menneskers følelsesmateriale - gennem et kabel.
>
> Med andre ord: Et skoleeksempel på en overføring af eget
> følelsesmateriale - projektion. Der er ikke megen tvivl om, at den
> person som føler - had - er Martin Larsen.

Sjovt som du først klandrer andre for at kunne "se" folks følelser igennem
et kabel, for så at gøre det selv, men så snothamrende dum som du er, så
fatter du det jo ikke.

--
MVH. N_B_DK


Vidal (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 05-12-10 12:43

Den 05-12-2010 12:27, Patruljen skrev:

> Eller også, at Martin
> Laren er i besiddelse af et hidtil ukendt apparatur, der kan
> identificere andre menneskers følelsesmateriale - gennem et kabel.

Ikke fordi jeg giver ML ret, men nu er skriftlig kommunikation
som regel ganske fortræffelig til at overføre følelse gennem
kabel eller via post eller, eller, eller... Har du aldrig hørt
om kærestebreve.

> Med andre ord: Et skoleeksempel på en overføring af eget
> følelsesmateriale - projektion. Der er ikke megen tvivl om, at den
> person som føler - had - er Martin Larsen.

Du har både ret og ikke ret. For at kunne identificere en
følelse, er man nødt til selv at kende denne følelse.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Patruljen (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 05-12-10 04:52

On 5 Dec., 12:34, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> news:74b29012-33c0-43cb-b8d3-c6bf5593298c@s5g2000yqm.googlegroups.com
>
> >Eller ogs , at Martin
> > Laren er i besiddelse af et hidtil ukendt apparatur, der kan
> > identificere andre menneskers f lelsesmateriale - gennem et kabel.
>
> > Med andre ord: Et skoleeksempel p en overf ring af eget
> > f lelsesmateriale - projektion. Der er ikke megen tvivl om, at den
> > person som f ler - had - er Martin Larsen.
>
> Sjovt som du f rst klandrer andre for at kunne "se" folks f lelser igennem
> et kabel, for s at g re det selv, men s snothamrende dum som du er, s
> fatter du det jo ikke.


Ubegavet og uuddannet som du er har du ikke den ringeste indsigt i
elementær psykologi :)
Dit problem er ikke mit probem.

Michael Meidahl Jens~ (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 05-12-10 21:40


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:63ad3d43-33bc-4b44-9792-

>Ubegavet og uuddannet som du er har du ikke den ringeste >indsigt i
>elementær psykologi :)
>Dit problem er ikke mit probem.

Hvordan ved du at NBDK er uuddannet?

Der er intet i NBDK's tekst der indikerer, at NBDK skulle være uuddannet.
Der er tale om, i bedste fald en antagelse. Eller også, at du er i
besiddelse af et hidtil ukendt apparatur, der kan identificere andre
menneskers uddannels - gennem et kabel.

Fjols!


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen





Patruljen (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 05-12-10 04:58

On 5 Dec., 12:42, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
> Den 05-12-2010 12:27, Patruljen skrev:
>
> > Eller ogs , at Martin
> > Laren er i besiddelse af et hidtil ukendt apparatur, der kan
> > identificere andre menneskers f lelsesmateriale - gennem et kabel.
>
> Ikke fordi jeg giver ML ret, men nu er skriftlig kommunikation
> som regel ganske fortr ffelig til at overf re f lelse gennem
> kabel eller via post eller, eller, eller...  Har du aldrig h rt
> om k restebreve.

Ja. Du holder jo også at at demonstrere dine telepatiske indsigter -
Villy. Så det kan ikke undre mig, at du må hoste op med indvendinger.

Det er unægtelig en vanskelig diciplin du begiver dig ud i her, når du
sammenligner Thomas korte tekst med et kærestebrev :)
Jeg kan kun trække på smilebåndet -


> > Med andre ord: Et skoleeksempel p en overf ring af eget
> > f lelsesmateriale - projektion. Der er ikke megen tvivl om, at den
> > person som f ler - had - er Martin Larsen.
>
> Du har b de ret og ikke ret. For at kunne identificere en
> f lelse, er man n dt til selv at kende denne f lelse.

Du er mere end velkommen til at argumentere for, hvor der er udtrykt
had mod kvinder i den korte tekst, som Thomas har formuleret. Be my
guest -


N_B_DK (05-12-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 05-12-10 13:29

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:44939971-7b14-48ec-aa41-c71ee8fd37ce@p1g2000yqm.googlegroups.com

> Ja. Du holder jo også at at demonstrere dine telepatiske indsigter -
> Villy. Så det kan ikke undre mig, at du må hoste op med indvendinger.

Utroligt du kan trække vejret uden hjælp.

--
MVH. N_B_DK


Michael Meidahl Jens~ (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 05-12-10 21:49


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:44939971-7b14-48ec-aa41-

>Du er mere end velkommen til at argumentere for, hvor der >er udtrykt
>had mod kvinder i den korte tekst, som Thomas har >formuleret. Be my
>guest -

Du har en masse eksempler på at mænd er kommet op at slås om varene på et
udsalg? du har set det masser af gange?

fjols!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Bo Warming (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 06-12-10 00:08

On Sun, 5 Dec 2010 21:49:19 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>
>"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>news:44939971-7b14-48ec-aa41-
>
>>Du er mere end velkommen til at argumentere for, hvor der >er udtrykt
>>had mod kvinder i den korte tekst, som Thomas har >formuleret. Be my
>>guest -
>
>Du har en masse eksempler på at mænd er kommet op at slås om varene på et
>udsalg? du har set det masser af gange?
>
>fjols!

Hvis slagsmål var et problem, ansattes vagter til at stoppe, men
vagter er især mod butikstyve

Det var falsk reklame da Daels Varehus i min barndom hævdede at kunder
sloges om januarudsalgets slagtilbud

Patruljen (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 05-12-10 06:14

On 5 Dec., 13:28, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> news:44939971-7b14-48ec-aa41-c71ee8fd37ce@p1g2000yqm.googlegroups.com
>
> > Ja. Du holder jo ogs at at demonstrere dine telepatiske indsigter -
> > Villy. S det kan ikke undre mig, at du m hoste op med indvendinger.
>
> Utroligt du kan tr kke vejret uden hj lp.
>

:)

Har du tænkt længe for at aflevere dette gennemtænkte og saglige
argument - NB_DK.



N_B_DK (05-12-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 05-12-10 14:50

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:12e53e08-c064-4893-a5e8-cd4cd396ec15@29g2000yqq.googlegroups.com
> Har du tænkt længe for at aflevere dette gennemtænkte og saglige
> argument - NB_DK.

Det var ikke et argument, men en konstatering.

--
MVH. N_B_DK


Patruljen (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 05-12-10 15:03

On 5 Dec., 21:39, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:63ad3d43-33bc-4b44-9792-
>
> >Ubegavet og uuddannet som du er har du ikke den ringeste >indsigt i
> >element r psykologi :)
> >Dit problem er ikke mit probem.
>
> Hvordan ved du at NBDK er uuddannet?
>
> Der er intet i NBDK's tekst der indikerer, at NBDK skulle v re uuddannet.
> Der er tale om, i bedste fald en antagelse. Eller ogs , at du er i
> besiddelse af et hidtil ukendt apparatur, der kan identificere andre
> menneskers uddannels - gennem et kabel.
>
> Fjols!

Ja, Ja. Det er godt med dig. Hold dig nu bare nede på OB`s stadion og
råb dig hæs der :)



Bruno Christensen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 06-12-10 00:30

On Sun, 5 Dec 2010 14:03:23 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> On 5 Dec., 21:39, "Michael Meidahl Jensen"
> <m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
>> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:63ad3d43-33bc-4b44-9792-
>>
>>>Ubegavet og uuddannet som du er har du ikke den ringeste >indsigt i
>>>element r psykologi :)
>>>Dit problem er ikke mit probem.
>>
>> Hvordan ved du at NBDK er uuddannet?
>>
>> Der er intet i NBDK's tekst der indikerer, at NBDK skulle v re uuddannet.
>> Der er tale om, i bedste fald en antagelse. Eller ogs , at du er i
>> besiddelse af et hidtil ukendt apparatur, der kan identificere andre
>> menneskers uddannels - gennem et kabel.
>>
>> Fjols!
>
> Ja, Ja. Det er godt med dig. Hold dig nu bare nede på OB`s stadion og
> råb dig hæs der :)

Sjovt nok, du svarer ikke.

Men hvis nogen skulle komme til at modsige dig, så er du i stand til gennem
din faglige viden at kunne klistre en diagnose på dem.

Det er egentligt flot klaret.

Måske for flot..

--
MVH
Bruno

Michael Meidahl Jens~ (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 06-12-10 20:00


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:8400298e-63b4-4dd6-8589-

>Ja, Ja. Det er godt med dig. Hold dig nu bare nede på OB`s >stadion og
>råb dig hæs der :)

Hvorfra ved du at om jeg går på Odense stadion eller ej?

Du har måske et apparatur der kan fortælle dig den slags.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen





S.A.Thomsen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 06-12-10 20:02

On Mon, 6 Dec 2010 19:59:47 +0100, Michael Meidahl Jensen wrote:

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:8400298e-63b4-4dd6-8589-
>
>>Ja, Ja. Det er godt med dig. Hold dig nu bare nede på OB`s >stadion og
>>råb dig hæs der :)
>
> Hvorfra ved du at om jeg går på Odense stadion eller ej?
>
> Du har måske et apparatur der kan fortælle dig den slags.

Patruljedrengen har krystalkugler til den slags.

Michael Meidahl Jens~ (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 06-12-10 21:33


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Patruljedrengen har krystalkugler til den slags.

Det er sjovt ikke, først beskylder han andre for at bygge deres argumenter
på antagelser, derefter gør han nøjagtig det samme selv, han er ganske
enkelt utrolig.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



N_B_DK (06-12-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-12-10 23:37

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
news:sjz5n2nvtlgn.165z9anngikjn.dlg@40tude.net

> Patruljedrengen har krystalkugler til den slags.

Manden er ganske enkelt en idiot, før i tiden ville man nok have kaldt ham
en evnesvag spasser.

--
MVH. N_B_DK


Patruljen (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 05-12-10 15:06

On 5 Dec., 21:49, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:44939971-7b14-48ec-aa41-
>
> >Du er mere end velkommen til at argumentere for, hvor der >er udtrykt
> >had mod kvinder i den korte tekst, som Thomas har >formuleret. Be my
> >guest -
>
> Du har en masse eksempler p at m nd er kommet op at sl s om varene p et
> udsalg? du har set det masser af gange?
>
> fjols!

Og det er så dit argument for at, at Thomas udtrykker kvindehad i sin
tekst?

:)

He -




Patruljen (05-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 05-12-10 16:41

On 6 Dec., 00:30, Bruno Christensen <n...@lpdommer.dk> wrote:
> On Sun, 5 Dec 2010 14:03:23 -0800 (PST), Patruljen wrote:
> > On 5 Dec., 21:39, "Michael Meidahl Jensen"
> > <m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> >> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> >> news:63ad3d43-33bc-4b44-9792-
>
> >>>Ubegavet og uuddannet som du er har du ikke den ringeste >indsigt i
> >>>element r psykologi :)
> >>>Dit problem er ikke mit probem.
>
> >> Hvordan ved du at NBDK er uuddannet?
>
> >> Der er intet i NBDK's tekst der indikerer, at NBDK skulle v re uuddannet.
> >> Der er tale om, i bedste fald en antagelse. Eller ogs , at du er i
> >> besiddelse af et hidtil ukendt apparatur, der kan identificere andre
> >> menneskers uddannels - gennem et kabel.
>
> >> Fjols!
>
> > Ja, Ja. Det er godt med dig. Hold dig nu bare nede p OB`s stadion og
> > r b dig h s der :)
>
> Sjovt nok, du svarer ikke.

Jo. Jeg svarer. Men det er måske ikke et svar du/I er så begejstrede
for.

NB_DK har fortalt om hans svendebrev. Det har tydeligvis ikke udstyret
fyren med store indsigter udover - vistnok - at kunne rense en
skorsten eller noget i den stil. Det er ikke en uddannelse, jeg kan
tage alvorligt i denher forbindelse.

Hvis vi talte om rensning af skorstene, så måske. Men det gør vi ikke
-

> Men hvis nogen skulle komme til at modsige dig, s er du i stand til gennem
> din faglige viden at kunne klistre en diagnose p dem.

Du må meget gerne citere mig for at "kliste" en diagnose på.

> Det er egentligt flot klaret.

Jeg skal naturligvis ikke forsvare, at du sådan kan få øje på
diagnoser, som ikke er formuleret.

> M ske for flot..

Utvivlsomt. Du citerer mig lige for dender diagnose du har fået øje
på?
Så kan vi altid diskutere resten bagefter -


Michael Meidahl Jens~ (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 06-12-10 20:08


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:570eedcb-df0e-48c6-9566-

>NB_DK har fortalt om hans svendebrev.

Altså er NBDK ikke uuddannet!


>Det har tydeligvis >ikke udstyret
>fyren med store indsigter udover - vistnok - at kunne rense >en skorsten
>eller noget i den stil. Det er ikke en uddannelse, >jeg kan tage alvorligt
>i denher forbindelse.

Du skrev han var uuddannet, hvad du så tager alvorligt eller ej er en ganske
anden sag!

>Hvis vi talte om rensning af skorstene, så måske. Men det >gør vi ikke


Nej vi taler om at du påstår NBDK er uudannet, det viste sig at det er han
ikke, altså var det noget du antog, selv samme antagelser som du beskylder
andre for at dyrke i stor stil.


Hvordan syntes du selv det går?



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 12:38

On 6 Dec., 20:07, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:570eedcb-df0e-48c6-9566-
>
> >NB_DK har fortalt om hans svendebrev.
>
> Alts er NBDK ikke uuddannet!

Han er ikke uddannet til at udtale sig om deher sager. Nej.

> >Det har tydeligvis >ikke udstyret
> >fyren med store indsigter udover - vistnok - at kunne rense >en skorsten
> >eller noget i den stil. Det er ikke en uddannelse, >jeg kan tage alvorligt
> >i denher forbindelse.
>
> Du skrev han var uuddannet, hvad du s tager alvorligt eller ej er en ganske
> anden sag!

Ja. Han er en udannet og uuddannet knaldperle, der gerne taler om ting
og sager han ikke har indsigt i.
Han skulle holde sig til sine skorsten eller hvad det nu er, han har
sit svendebrev til -


> >Hvis vi talte om rensning af skorstene, s m ske. Men det >g r vi ikke
>
> Nej vi taler om at du p st r NBDK er uudannet, det viste sig at det er han
> ikke, alts var det noget du antog, selv samme antagelser som du beskylder
> andre for at dyrke i stor stil.

Nej. Jeg - antog - ikke at han er uuddannet. Som jeg selv gør
opmærksom på, så har han tidligere fortalt, at han er i besiddelse af
et eller andet svendebrev.

> Hvordan syntes du selv det g r?

Udmærket - tak.

> --
> Venlig Hilsen
> Michael Meidahl Jensen


Michael Meidahl Jens~ (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 06-12-10 21:08


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:9e3316f0-709e-4b00-98c2-

>Han er ikke uddannet til at udtale sig om deher sager. Nej.

Det var ikke det du skrev!




>Ja. Han er en udannet og uuddannet knaldperle

Kan du bestemme dig? er NBDK nu uddannet eller uuddannet.

Du antager også at han skulle være skorstensfejer, sig mig har du trukket
dine påståede eksamens beviser i en automat.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen





N_B_DK (06-12-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-12-10 23:35

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
message news:4cfd4843$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> sig mig har du
> trukket dine påståede eksamens beviser i en automat.

Fundet dem på gaden er mit bud.

--
MVH. N_B_DK


Bruno Christensen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 06-12-10 23:51

On Mon, 6 Dec 2010 23:34:34 +0100, N_B_DK wrote:

> "Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
> message news:4cfd4843$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> sig mig har du
>> trukket dine påståede eksamens beviser i en automat.
>
> Fundet dem på gaden er mit bud.

Købt dem af en mand på et værtshus.

--
MVH
Bruno

Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 12:40

On 6 Dec., 19:59, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:8400298e-63b4-4dd6-8589-
>
> >Ja, Ja. Det er godt med dig. Hold dig nu bare nede p OB`s >stadion og
> >r b dig h s der :)
>
> Hvorfra ved du at om jeg g r p Odense stadion eller ej?

Det ved jeg ikke. Men jeg tænker, at du vil passe fint ind i billedet
blandt et middelmådigt publikum, på et middelmådigt stadion, der
skriger på et midddelmådigt fodboldhold -




Michael Meidahl Jens~ (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 06-12-10 21:19


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse >

>>Hvorfra ved du at om jeg g r p Odense stadion eller ej?

>Det ved jeg ikke. Men jeg tænker, at du vil passe fint ind i >billedet
>blandt et middelmådigt publikum, på et middelmådigt >stadion, der
>skriger på et midddelmådigt fodboldhold -

Altså er det noget du antager! prøv så lige at læse dit første indlæg her i
tråden en gang til, spørg så dig selv om hvordan det går.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen







Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 13:45

On 6 Dec., 21:19, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse >
>
> >>Hvorfra ved du at om jeg g r p Odense stadion eller ej?
> >Det ved jeg ikke. Men jeg t nker, at du vil passe fint ind i >billedet
> >blandt et middelm digt publikum, p et middelm digt >stadion, der
> >skriger p et midddelm digt fodboldhold -
>
>  Alts er det noget du antager! pr v s lige at l se dit f rste indl g her i
> tr den en gang til, sp rg s dig selv om hvordan det g r.


Du vil vældigt gerne have at jeg antager ting og sager :)

Der er ikke formuleret det mindste om, at du går ned og hepper på OB.
Heller ikke selvom du gerne vil læse tingene sådan.
Men du vil utvivlsomt passe fint ind i billedet - Fister.

Michael Meidahl Jens~ (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 06-12-10 22:30


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:27656dae-8770-407a-937b-

>Du vil vældigt gerne have at jeg antager ting og sager :)

Næ, du roder dig konstant ud hvor du ikke kan bunde med selv samme
antagelser som du beskylder andre for.

>Der er ikke formuleret det mindste om, at du går ned og >hepper på OB.

Nej du skriver kun " Hold dig nu bare nede på OB`s stadion og råb dig hæs
der"

>Heller ikke selvom du gerne vil læse tingene sådan.
>Men du vil utvivlsomt passe fint ind i billedet - Fister.

Nå så kom "Fister" med.
Mit gæt er at næste træk fra dig er at du bliver personlig, på det punkt er
du jo ganske forudsigelig.

Af en der påstår at have både uddannelse og indsigt indenfor psykologi
virker du faktisk noget barnlig når du konfronteres med dine egne ord.

Jeg kan ganske enkelt ikke, med min bedste vilje, se at du rent faktsik
skulle have alle de uddannelser du påstår.

Stort set alle dine indlæg er noget klippe/klister noget fra kilder du
ophøjer som troværdige,selv om beviser om det modsatte er overvældende,
resten er stort set noget personligt og barneligt noget ala "du er skaldet
uuddannet ubegavet o.s.v.
Mit gæt er at du ikke er hvad du påstår, derfor din hysteriske værnen om din
anonymitet.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen





Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 13:49

On 6 Dec., 21:08, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:9e3316f0-709e-4b00-98c2-
>
> >Han er ikke uddannet til at udtale sig om deher sager. Nej.
>
> Det var ikke det du skrev!

Jeg kan ikke rigtigt tage dig alvorligt bondedreng. Heller ikke selvom
du kaster et par udråbstegn på banen.
Det bestyrker mig blot i mit udsagn om, at du passer fint ind på
Odense stadion.


> >Ja. Han er en udannet og uuddannet knaldperle
>
> Kan du bestemme dig? er NBDK nu uddannet eller uuddannet.

Jeg har netop skrevet, at han tidligere har berettet om sit
svendebrev. Du er omtrent så middelmådig som du er tungt opfattende.
Du passer fint ind blandt OB`s publikum -

> Du antager ogs at han skulle v re skorstensfejer, sig mig har du trukket
> dine p st ede eksamens beviser i en automat.

Skorstensfejer eller noget i den stil. Kan du ikke læse?

Michael Meidahl Jens~ (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 06-12-10 22:48


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg kan ikke rigtigt tage dig alvorligt bondedreng. Heller >ikke selvom
>du kaster et par udråbstegn på banen.
>Det bestyrker mig blot i mit udsagn om, at du passer fint ind >på Odense
>stadion.

Nææ du skrev ikke at jeg passer fint ind nede på Odense stadion, du skrev
"Hold dig nu bare nede på OB`s stadion og
råb dig hæs der" der er en væsentlig forskel, en forskel som du nu prøver at
rode dig ud af.

>Jeg har netop skrevet, at han tidligere har berettet om sit
>svendebrev.

NBDK har altså berettet om et svendebrev som Skorstensfejer eller noget i
den stil?
Men han er uuddannet!? (dine håbeløse bortforklaringer om at du mente inden
for psykologi, dem kan du godt spare dig)


>> Du antager ogs at han skulle v re skorstensfejer, sig mig >>har du
>> trukket
>> dine p st ede eksamens beviser i en automat.

Skorstensfejer eller noget i den stil. Kan du ikke læse?

Jo jeg kan godt læse, hvad er "noget i den stil"


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 13:52

On 6 Dec., 21:08, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:9e3316f0-709e-4b00-98c2-
>
> >Han er ikke uddannet til at udtale sig om deher sager. Nej.
>
> Det var ikke det du skrev!
>
> >Ja. Han er en udannet og uuddannet knaldperle
>
> Kan du bestemme dig? er NBDK nu uddannet eller uuddannet.

Mon ikke man kunne dressere en hvilken som helst abekat til at tage
det svendebrev som NB_DK er i besiddelse af?

> Du antager ogs at han skulle v re skorstensfejer, sig mig har du trukket
> dine p st ede eksamens beviser i en automat.

Du kan tilsyneladende ikke læse så godt -
Og nej. Jeg har ikke trukket mine eksamensbeviser i en automat.


Michael Meidahl Jens~ (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 06-12-10 23:01


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Mon ikke man kunne dressere en hvilken som helst abekat >til at tage
>det svendebrev som NB_DK er i besiddelse af?

Nu bliver det jo faktisk relevant at spørge til dine egne påståede
uddannelser, da du er så nedladende omkring skorstensfejer uddannelsen (som
du påstår NBDK har).



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



N_B_DK (06-12-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-12-10 23:36

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:5a35f120-25f9-47f9-b62b-d475e4221fd5@o14g2000yqe.googlegroups.com

> Mon ikke man kunne dressere en hvilken som helst abekat til at tage
> det svendebrev som NB_DK er i besiddelse af?

Jo det kan man sikkert, men det kræver lidt mere hvis det skal erhverves på
normal vis.

--
MVH. N_B_DK


Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 13:54

On 6 Dec., 21:33, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> > Patruljedrengen har krystalkugler til den slags.
>
> Det er sjovt ikke, f rst beskylder han andre for at bygge deres argumenter
> p antagelser, derefter g r han n jagtig det samme selv, han er ganske
> enkelt utrolig.


Det virker nu ellers ikke somom du ligefrem morer dig - Fister :)


Michael Meidahl Jens~ (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 06-12-10 22:50


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det virker nu ellers ikke somom du ligefrem morer dig - >Fister :)

Igen en antagelse!

Og "fister" fik vi lige med også, det kan kun betyde at du snart er pluk
moden.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 17:07

On 6 Dec., 22:30, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:27656dae-8770-407a-937b-
>
> >Du vil v ldigt gerne have at jeg antager ting og sager :)
>
> N , du roder dig konstant ud hvor du ikke kan bunde med selv samme
> antagelser som du beskylder andre for.

Nope. Hvis du ikke kan få øje på en forskel, så er det dit problem.
Ikke mit -

> >Der er ikke formuleret det mindste om, at du g r ned og >hepper p OB.
>
> Nej du skriver kun " Hold dig nu bare nede p OB`s stadion og r b dig h s
> der"

Netop -

> >Heller ikke selvom du gerne vil l se tingene s dan.
> >Men du vil utvivlsomt passe fint ind i billedet - Fister.
>
> N s kom "Fister" med.
> Mit g t er at n ste tr k fra dig er at du bliver personlig, p det punkt er
> du jo ganske forudsigelig.

Hvorfor skulle jeg ikke kunne være personlig?

> Af en der p st r at have b de uddannelse og indsigt indenfor psykologi
> virker du faktisk noget barnlig n r du konfronteres med dine egne ord.

Naturligvis bliver du nødt til at mene, at jeg virker barnlig. Hvad
kan du ellers finde frem til?

Du kunne ikke rigtigt forklare præcist hvor Thomas M udtrykker had mod
kvinder. Så selvfølgelig må du finde på noget helt andet. Middelmådige
personager fra provinsen er som oftest ganske forudsigelige -

> Jeg kan ganske enkelt ikke, med min bedste vilje, se at du rent faktsik
> skulle have alle de uddannelser du p st r.

Og?

> Stort set alle dine indl g er noget klippe/klister noget fra kilder du
> oph jer som trov rdige,selv om beviser om det modsatte er overv ldende,
> resten er stort set noget personligt og barneligt noget ala "du er skaldet
> uuddannet ubegavet o.s.v.
> Mit g t er at du ikke er hvad du p st r, derfor din hysteriske v rnen om din
> anonymitet.

Sikke nogle kloge ting du kan hælde ud :)

Mit gæt er, at du ikke rigtigt kan forklare eller redegøre for, hvor
Thomas fortæller at han hader kvinder. Og at du hellere render 7
omgange i skrapt trav fnidrende om alt mellem himmel og jord, end at
erkende, at det følelsesmateriale, som han tillægges af din
højrerabiate lidelsesfælle ikke kan identificeres i hans formulering.

Gå du nu bare ned på Odense stadion og miks med de øvrige middelmådige
tudehorn --


N_B_DK (07-12-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 07-12-10 10:11

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:9ba883a4-ed0d-421e-aea8-9e45c0714932@o14g2000yqe.googlegroups.com
> Nope. Hvis du ikke kan få øje på en forskel, så er det dit problem.
> Ikke mit -

Nej du har helt sikkert mange andre problemer at rode med, det er jeg sikekr
på vi er mange der nemt kan se.


--
MVH. N_B_DK


Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 17:11

On 6 Dec., 22:47, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> >Jeg kan ikke rigtigt tage dig alvorligt bondedreng. Heller >ikke selvom
> >du kaster et par udr bstegn p banen.
> >Det bestyrker mig blot i mit udsagn om, at du passer fint ind >p Odense
> >stadion.
>
> N du skrev ikke at jeg passer fint ind nede p Odense stadion, du skrev
> "Hold dig nu bare nede p OB`s stadion og
> r b dig h s der" der er en v sentlig forskel, en forskel som du nu pr ver at
> rode dig ud af.

For dig er det en væsentlig forskel. Det kan du så fnidre en del om.
Who cares -

> >Jeg har netop skrevet, at han tidligere har berettet om sit
> >svendebrev.
>
> NBDK har alts berettet om et svendebrev som Skorstensfejer eller noget i
> den stil?
> Men han er uuddannet!? (dine h bel se bortforklaringer om at du mente inden
> for psykologi, dem kan du godt spare dig)

Han har drevet det vidt den gode NB_DK. Men en skomager gør sig nu
engang bedst ved at blive ved sin læst -

> >> Du antager ogs at han skulle v re skorstensfejer, sig mig >>har du
> >> trukket
> >> dine p st ede eksamens beviser i en automat.
>
> Skorstensfejer eller noget i den stil. Kan du ikke l se?
>
> Jo jeg kan godt l se, hvad er "noget i den stil"

Hvad er forskellen mellem en skorstensfejer og en rendegraver, når
emnet er psykologi?


Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 17:13

On 6 Dec., 22:50, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> > Det virker nu ellers ikke somom du ligefrem morer dig - >Fister :)
>
> Igen en antagelse!

Du har sandelig ikke meget mere brain end Mr.No Brain_DK.

> Og "fister" fik vi lige med ogs , det kan kun betyde at du snart er pluk
> moden.

Pluk moden?

:)



Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 17:15

On 6 Dec., 23:00, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> >Mon ikke man kunne dressere en hvilken som helst abekat >til at tage
> >det svendebrev som NB_DK er i besiddelse af?
>
> Nu bliver det jo faktisk relevant at sp rge til dine egne p st ede
> uddannelser, da du er s nedladende omkring skorstensfejer uddannelsen (som
> du p st r NBDK har).

Jeg er ikke nedladende vedrørende skorstensfejere. De er sikkert
udmærkede - til at rense en skorsten.



Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 17:28

On 6 Dec., 23:50, Bruno Christensen <n...@lpdommer.dk> wrote:
> On Mon, 6 Dec 2010 23:34:34 +0100, N_B_DK wrote:
> > "Michael Meidahl Jensen" <m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
> > messagenews:4cfd4843$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> >> sig mig har du
> >> trukket dine p st ede eksamens beviser i en automat.
>
> > Fundet dem p gaden er mit bud.

He -

Ja, da. Det er ganske sandsynligt. Sådan i stil med -
"Jamen sørme om ikke der ligger eksamensbeviser med mit navn og CPR
nummer og flyder der i gaden".

Det er ikke tilfældigt, NB_DK at du har kunne klare at få et
svendebrev, men ikke andet.

> K bt dem af en mand p et v rtshus.

Hvor mange gange har du mødt mænd, der ville sælge dig en uddannelse
på - et værtshus?

Det minder mig mest af alt om en historie med en middelmådig fætter
fra udkants - Danmark, der satte sig ind i en Taxa ved Hovedbanen og 3
timer senere betalte 890 kr. for sin tur til Ingerslevgade.

Måske skal I - jydepotter og andre provinsknaldperler - tage jer bedre
i agt, når i kommer til hovedstaden :)

Patruljen (06-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 06-12-10 18:00

On 5 Dec., 21:49, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:44939971-7b14-48ec-aa41-
>
> >Du er mere end velkommen til at argumentere for, hvor der >er udtrykt
> >had mod kvinder i den korte tekst, som Thomas har >formuleret. Be my
> >guest -
>
> Du har en masse eksempler p at m nd er kommet op at sl s om varene p et
> udsalg? du har set det masser af gange?

Hvad er det egentlig du forsøger at forklare her?
Kan du uddybe dine indsigtsfulde tanker

> fjols!

Pas på, du ikke vrider din kæbe af led - Fister :)

Patruljen (07-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 07-12-10 04:28

On 7 Dec., 10:10, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> news:9ba883a4-ed0d-421e-aea8-9e45c0714932@o14g2000yqe.googlegroups.com
>
> > Nope. Hvis du ikke kan f je p en forskel, s er det dit problem.
> > Ikke mit -
>
> Nej du har helt sikkert mange andre problemer at rode med, det er jeg sikekr
> p vi er mange der nemt kan se.

Det er et menneskeligt privilegie, at have problemer at rode med. Vi
har alle problemer NB_DK -
De kan så være vældigt forskellige, men ikke desto mindre findes der
næppe mennesker, som ikke har problemer med det ene eller det andet.
Jeg skal ikke påberåbe mig at være en undtagelse -

Men det er du måske?


N_B_DK (07-12-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 07-12-10 13:10

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:1e5ae8dc-63cd-4bda-bbf4-ffd806ed53e2@a17g2000yql.googlegroups.com

> Men det er du måske?

Ja.

--
MVH. N_B_DK


Patruljen (07-12-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 07-12-10 05:29

On 7 Dec., 13:10, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> news:1e5ae8dc-63cd-4bda-bbf4-ffd806ed53e2@a17g2000yql.googlegroups.com
>
> > Men det er du m ske?
>
> Ja.


Tænk. Det overrasker mig ikke det mindste, at du opfatter digselv som
befriet for problemer :)




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409070
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste