Svenske "Friends"
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 08-08-01 13:19

De hittede jo med Listen to your Heartbeat. Men de reklamerede på TV,
hvor man kunne høre et par andre nummer, som egentlig lød godt. Hvad
hedder de andre "Hits" fra dette album?

På forhånd tak.

Fra : DNR -Dronninglund Næ~

Dato : 08-08-01 14:51

Deres seneste single er "I'd love you to want me" så det skal nok betragtes
som et "hit"

Henrik Rytter, Musik-Ansvarlig

DNR -Dronninglund NærRadio
Idræts allé 1
9320 Hjallerup

Tlf: 98281444 Fax:98283944

www.dnr.dk

Fra : Johnny Bonde

Dato : 09-08-01 00:51

Du kan Vinde en CD med Friends hos os, og læse en artikel om Friends.

Kjærlig hilsen Mr Smile
--
Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-08-01 04:45

Lars Jakobsen <digtekat@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6gb2ntsjiil4bpo84u83nb3t9d74mpg5hf@4ax.com...
> De hittede jo med Listen to your Heartbeat. Men de reklamerede på TV,
> hvor man kunne høre et par andre nummer, som egentlig lød godt. Hvad
> hedder de andre "Hits" fra dette album?
>
> På forhånd tak.
_____________

Har lige kikket lidt på Friends Hjemmeside. Det ser ud til at du kan finde
svar på dit spørgsmål der. Prøv at klikke ind på www.friends-pa-turne.com/

Deres sidste hit på Svensktoppen er "Lyt Til Dit Hjerte" som blev testet den
31. marts. Den røg direkte op på en 4. plads den 7. og 14. april. Den 21.
april faldt den til en 6. plads, hvorefter den røg ud.

De er lige kommet ud med et nyt hit som hedder "Når Musikken Er Slut". Den
er endnu ikke blevet testet til Svensktoppen. Men måske på Lørdag.
Svensktoppen og Dansktoppen sendes samtidigt, nemlig lørdag kl. 11-12.

Jeg ved godt at det ikke lige var det du spurgte om, men tænkte at måske
kunne bruge oplysningerne om Friends alligevel. Da jeg kan se at du
interesserer dig for dansebandsmusik/Svensktopmsuik kan jeg anbefale dig at
følge med www.fjl.se

Hilsen Åge

(Musik skal høres på Dansktoppen og Svensktoppen)

Fra : Finn Byrgesen

Dato : 09-08-01 15:36

> De hittede jo med Listen to your Heartbeat. Men de reklamerede på TV,
> hvor man kunne høre et par andre nummer, som egentlig lød godt. Hvad
> hedder de andre "Hits" fra dette album?

Der er 15 numre på CDen, der hedder "Listen to your heartbeat"

When the Music is gone
I´d love you to want med
Listen to your heartbeat
Never Say Goodbye