Bumser på ballerne
Fra : Dan Andersen

Dato : 08-08-01 09:53

Hej kolge hoveder,

Er der mon nogle der kan hjælpe med dette.

Jeg har desværre et lille problem med bumser/knupper på ballerne, kan man
bruge noget specielt cream / shampoo eller ligende ?.

Nogle andre som kender til problemet ?

Mvh.

Dan Andersen

Fra : Rikke

Dato : 08-08-01 19:31

Hej Dan

Bumserne eller knupperne kan komme pga. varme - måske skal du vælge en
anden underbukse-type eller buksetype.
Der ud over kan du bruge de samme medikamenter, som findes til
behandling af bumser i ansigtet, f.eks Clerasil.

Mvh.
Rikke

http://www.kandu.dk/

Fra : Claudia

Dato : 08-08-01 19:36

Clerasil!!!???

Nej det vil vi ikke have mere af. Det har den modsatte virkning (ved man jo
kun hvis man har studeret emnet på lægeniveau).

Claudia

Fra : Claudia

Dato : 08-08-01 19:33

Hej Dan

Ja det er ikke sjovt med de bumser der!

Jeg ved at man på apoteket kan få noget creme der hedder Basiron 5% eller
10% efter hvor følsom din hud er. Den er bedre end andre cremer, da den
hæmmer produktionen af talg, som er årsagen til knopper, bumser og hudorme.
Den er faktisk ret effektiv (ved jeg fordi jeg har prøvet nogle andre).

Jeg brugte selv cremen på et tidspunkt, og den virkede perfekt. Den koster
32 kr. og kan købes i håndkøb. Så det er jo til at overkomme.

Held og lykke

Claudia

Fra : Dan Andersen

Dato : 09-08-01 09:27

Hej Claudia

Tak for dit råd, jeg prøver det.

Mvh.

Dan Andersen

Fra : Laa

Dato : 09-08-01 09:38

Dan Andersen <an@an.an> skrev i en
nyhedsmeddelelse:j97c7.53$JE1.5201@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Jeg har desværre et lille problem med bumser/knupper på ballerne, kan man
> bruge noget specielt cream / shampoo eller ligende ?.

Ellers har jeg haft meget succes med at bekæmpe bumser med Tea Tree Oil.

Hilsen Lise

Fra : Kasper

Dato : 06-09-01 12:12

> Jeg har desværre et lille problem med bumser/knupper på ballerne, kan man
> bruge noget specielt cream / shampoo eller ligende ?.

Jeg har haft gode resultater med Matas ansigtsgelé med thiosomer (mod uren
hud). Jeg begyndte at bruge det i stedet for aftershave, og har ikke haft
bumser siden. Jeg har opdaget, at det også er virksomt andre steder på
kroppen, det lugter ikke og ødelægger ikke tøjet.

/K

Fra : Tina Christensen

Dato : 24-11-01 12:35

Hej Kasper*S*

Jeg har haft god held med en sæbe fra Australian Bodycare med Tea Tree
Oil*S* det er lidt dyrt men det virker*S* Giv det ca 1 måned *S*

Held og lykke

Tina