Kitchenaid køkkenmaskine i Bilka
Fra : Martin Larsen

Dato : 10-10-10 20:43

Bilka har tilbud på en Kitchenaid køkkenmaskine i den kommende uge.

Jeg ser dem tit anbefalet, men jeg ved ikke om skyldes god kvalitet
eller god markedsføring (eller begge dele!).

Hvordan er de i forhold til andre tilsvarende køkkenmaskiner? Nogen
erfaringer?

På forhånd tak!

Fra : René Hjorth

Dato : 10-10-10 23:32

> Bilka har tilbud på en Kitchenaid køkkenmaskine i den kommende uge.

Personligt ser jeg KitchenAid maskinerne som flotte, men ikke altid
pengene værd.

Når du skal købe en god køkkenmaskine, så skal du sikre dig at du kan
li' den, at den er praktisk, at den kan lave hvad du har brug for
(altså både tung brøddej og let kagedej) - samt have en motor der er
kraftig nok; jeg vil sige minimum 7-800 w.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-10-10 20:22

"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ser dem tit anbefalet, men jeg ved ikke om skyldes god >kvalitet eller
> god markedsføring (eller begge dele!).

Vi har en og har haft den i nogle år, den ser knaldgodt og proff ud, derfor
ser vi dem vel også altid i div mad programme i TV.

IMHO er kvaliteten meget høj, den er tung så den står fast på køkkenbordet
selv når den suser derudaf med dejkrogen og en hel skålfuld dej. Den pisker
flødeskum som en drøm, rører fars som den skal.
Men man skal have plads til at den står fremme hele tiden, den er meget
tung.

Vi har købt en kød-hakker til den også, en fra Jupiter i tyskland helt i
metal, den kører også som en drøm, desuden har vi en pasta maskine til den
og en is-skål-maskine fra Kitchen-aid som vi også syntes er helt fantastisk.
Støj nivauet er rimeligt i forhold til hvad jeg ellers har set/hørt

Jeg kan varmt anbefale den, men medgivet den er dyr i forhold til så meget
andet.
I forhold til priser rundt om på nettet er den pris Bilka tilbyder lige nu
super.

Her købte jeg min kødhaker til den.
http://juulshandel.dk/varer.php?gr=KA-

Jeg har også købt tilbehør her