/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Spørgsmål: Manglende "emne" og "fra" i Mai~
Fra : Langgaard


Dato : 29-09-10 02:40

Hej

Underligt, jeg har sat min iPhone op til at hente mail, det virker
fint, men de mail der tidligere er hentet på iPhone mangler senere
oplysningerne i kolonerne "Emne" og "fra" når de så efterfølgende
hentes fra serveren ind i Mail på min Macbook.
De mails der ikke har været hentet med iPhone er der ikke noget galt
med???

Lige et til:

Jeg kan ikke finde ud af at slukke skærmen på Macbook når jeg bruger
ekstern skærm?

(Macbook 4,1. Snow Leopard 10 6,3)

--

MVH Leif Langgaard

 
 
Thomas von Hassel (29-09-2010)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 29-09-10 09:46

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Hej
>
> Underligt, jeg har sat min iPhone op til at hente mail, det virker
> fint, men de mail der tidligere er hentet på iPhone mangler senere
> oplysningerne i kolonerne "Emne" og "fra" når de så efterfølgende
> hentes fra serveren ind i Mail på min Macbook.
> De mails der ikke har været hentet med iPhone er der ikke noget galt
> med???

imap, pop3 eller exchange activesync ?

>
> Lige et til:
>
> Jeg kan ikke finde ud af at slukke skærmen på Macbook når jeg bruger
> ekstern skærm?


luk låget ..



Langgaard (29-09-2010)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 29-09-10 03:17

On 29 Sep., 10:46, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> > Underligt, jeg har sat min iPhone op til at hente mail, det virker
> > fint, men de mail der tidligere er hentet på iPhone mangler senere
> > oplysningerne i kolonerne "Emne" og "fra" når de så efterfølgende
> > hentes fra serveren ind i Mail på min Macbook.
> > De mails der ikke har været hentet med iPhone er der ikke noget galt
> > med???
>
> imap, pop3 eller  exchange activesync ?

imap, pop3

> > Jeg kan ikke finde ud af at slukke skærmen på Macbook når jeg bruger
> > ekstern skærm?
>
> luk låget ..

God ide, men så er det svært at skrive

Jeg bruger jo maskinens tastatur.

--

MVH Leif Langgaard


Thomas von Hassel (29-09-2010)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 29-09-10 11:30

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> On 29 Sep., 10:46, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
>
> > > Underligt, jeg har sat min iPhone op til at hente mail, det virker
> > > fint, men de mail der tidligere er hentet på iPhone mangler senere
> > > oplysningerne i kolonerne "Emne" og "fra" når de så efterfølgende
> > > hentes fra serveren ind i Mail på min Macbook.
> > > De mails der ikke har været hentet med iPhone er der ikke noget galt
> > > med???
> >
> > imap, pop3 eller exchange activesync ?
>
> imap, pop3

hvor kører du hvad .. det er jo "enten eller" .. ikke "både og"

>
> > > Jeg kan ikke finde ud af at slukke skærmen på Macbook når jeg bruger
> > > ekstern skærm?
> >
> > luk låget ..
>
> God ide, men så er det svært at skrive
>
> Jeg bruger jo maskinens tastatur.
>


ok .. så kan du ikke ... :)

Morten Lind (29-09-2010)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 29-09-10 13:05

Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:

> hvor kører du hvad .. det er jo "enten eller" .. ikke "både og"


Fandenmig tæt på at ramme en af mine livssentenser.....[Hverken enten
eller, blot både og(ML1982)].

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Thomas von Hassel (29-09-2010)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 29-09-10 22:01

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:

> Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:
>
> > hvor kører du hvad .. det er jo "enten eller" .. ikke "både og"
>
>
> Fandenmig tæt på at ramme en af mine livssentenser.....[Hverken enten
> eller, blot både og(ML1982)].
>

bare omvendt ... ;)

/thomas

Morten Lind (30-09-2010)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 30-09-10 04:00

Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:

> Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:
>
> > Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:
> >
> > > hvor kører du hvad .. det er jo "enten eller" .. ikke "både og"
> >
> >
> > Fandenmig tæt på at ramme en af mine livssentenser.....[Hverken enten
> > eller, blot både og(ML1982)].
> >
>
> bare omvendt ... ;)
>
> /thomas

Yep

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Langgaard (29-09-2010)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 29-09-10 06:03

On 29 Sep., 12:30, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

>
> >  imap, pop3
>
> hvor kører du hvad .. det er jo "enten eller" .. ikke "både og"

Ok, kontotypen på min Macbook er IMAP.

> > > luk låget ..
>
> > God ide, men så er det svært at skrive
>
> > Jeg bruger jo maskinens tastatur.
>
> ok .. så kan du ikke ... :)

Det er bare i orden, så bliver det sådan indtil jeg får fingrene i en
Imac.

--

MVH Leif Langgaard

Henrik Münster (29-09-2010)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 29-09-10 17:11

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> On 29 Sep., 12:30, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
>
> > > imap, pop3
> >
> > hvor kører du hvad .. det er jo "enten eller" .. ikke "både og"
>
> Ok, kontotypen på min Macbook er IMAP.

Og på din iPhone?

> > > > luk låget ..
> >
> > > God ide, men så er det svært at skrive
> >
> > > Jeg bruger jo maskinens tastatur.
> >
> > ok .. så kan du ikke ... :)
>
> Det er bare i orden, så bliver det sådan indtil jeg får fingrene i en
> Imac.

Det smarteste og billigste er da at få fat i et tastatur. Så får du
numerisk blok og lidt andre ekstrataster. Du beskytter også din computer
mod at spilde cola i den. Et tastatur er trods alt ikke nær så dyrt som
en bærbar computer.
Noget andet er, at hvis du får vækket computeren med lukket låg
og billede på en ekstern skærm, så synes jeg ikke, skærmen i computeren
tænder, selv om man åbner låget. Du kan da prøve at gøre det. Jeg ved så
ikke, hvordan du vil vække computeren. Apples metode er at slutte den
eksterne skærm til og lukke låget på computeren. Når den så er gået på
vågeblus slutter man et USB-tastatur til computeren. Herefter vågner den
med slukket intern skærm. Man kan nu også vække den fra et allerede
tilsluttet tastatur, fra en mus eller fra Bluetooth-enheder.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

KentBM (29-09-2010)
Kommentar
Fra : KentBM


Dato : 29-09-10 21:27

Den 29/09/10 18.11, Henrik Münster skrev:
> Det smarteste og billigste er da at få fat i et tastatur. Så får du
> numerisk blok og lidt andre ekstrataster. Du beskytter også din computer
> mod at spilde cola i den. Et tastatur er trods alt ikke nær så dyrt som
> en bærbar computer.
> Noget andet er, at hvis du får vækket computeren med lukket låg
> og billede på en ekstern skærm, så synes jeg ikke, skærmen i computeren
> tænder, selv om man åbner låget. Du kan da prøve at gøre det. Jeg ved så
> ikke, hvordan du vil vække computeren. Apples metode er at slutte den
> eksterne skærm til og lukke låget på computeren. Når den så er gået på
> vågeblus slutter man et USB-tastatur til computeren. Herefter vågner den
> med slukket intern skærm. Man kan nu også vække den fra et allerede
> tilsluttet tastatur, fra en mus eller fra Bluetooth-enheder.
Eller et let trådløst tastatur og en Magic Trackpad.

Når jeg har eksterne skærm tilsluttet til min MacBook, så åbner jeg
låget trykker på tændknappen og lukker låget med det samme. Tastatur og
Trackpad tændes med det samme og så fungere det.

Det er sjældent, at jeg har brug for begge skærme på en gang, men man
kan altid gå ind under indstillinger, skærm og tryk på "find skærm" så
tænder MacBookens skærm også. Eller måske er der en genvej?

--

Kent

Langgaard (29-09-2010)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 29-09-10 12:28

On 29 Sep., 18:11, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

>
> Og på din iPhone?
>

Jeg aner ikke hvor jeg ser efter det, men øverst under
"kontooplysninger" står der :

Info om IMAP-konto.

Er det noget du kan få noget ud af?
>
> Det smarteste og billigste er da at få fat i et tastatur. Så får du
> numerisk blok og lidt andre ekstrataster. Du beskytter også din computer
> mod at spilde cola i den. Et tastatur er trods alt ikke nær så dyrt som
> en bærbar computer.
>         Noget andet er, at hvis du får vækket computeren med lukket låg
> og billede på en ekstern skærm, så synes jeg ikke, skærmen i computeren
> tænder, selv om man åbner låget. Du kan da prøve at gøre det. Jeg ved så
> ikke, hvordan du vil vække computeren. Apples metode er at slutte den
> eksterne skærm til og lukke låget på computeren. Når den så er gået på
> vågeblus slutter man et USB-tastatur til computeren. Herefter vågner den
> med slukket intern skærm. Man kan nu også vække den fra et allerede
> tilsluttet tastatur, fra en mus eller fra Bluetooth-enheder.

Jeg leder efter en fornuftig iMac, den vil løse problemet

--
MVH Leif Langgaard


Henrik Münster (29-09-2010)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 29-09-10 20:09

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> On 29 Sep., 18:11, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
>
> >
> > Og på din iPhone?
> >
>
> Jeg aner ikke hvor jeg ser efter det, men øverst under
> "kontooplysninger" står der :
>
> Info om IMAP-konto.
>
> Er det noget du kan få noget ud af?

Uha, det er sør'me svært. Jeg vil næsten gætte på, at det er IMAP
Desværre giver det mig ikke nogen idé om, hvad der er galt, for så
bliver meddelelserne jo liggende urørte på serveren. Bliver de komplette
e-mail med indhold hentet til både Mac og iPhone? Du kan læse hele
teksten? Det er bare "emne" og "afsender", der mangler?

> > Det smarteste og billigste er da at få fat i et tastatur. Så får du
> > numerisk blok og lidt andre ekstrataster. Du beskytter også din computer
> > mod at spilde cola i den. Et tastatur er trods alt ikke nær så dyrt som
> > en bærbar computer.
> > Noget andet er, at hvis du får vækket computeren med lukket låg
> > og billede på en ekstern skærm, så synes jeg ikke, skærmen i computeren
> > tænder, selv om man åbner låget. Du kan da prøve at gøre det. Jeg ved så
> > ikke, hvordan du vil vække computeren. Apples metode er at slutte den
> > eksterne skærm til og lukke låget på computeren. Når den så er gået på
> > vågeblus slutter man et USB-tastatur til computeren. Herefter vågner den
> > med slukket intern skærm. Man kan nu også vække den fra et allerede
> > tilsluttet tastatur, fra en mus eller fra Bluetooth-enheder.
>
> Jeg leder efter en fornuftig iMac, den vil løse problemet

Sikkert, men indtil da kan et tastatur være en fin løsning. Det har vi
selv brugt her i huset i årevis. Man kan nogle gange finde nogenlunde
billige tastaturer hos de mange netbutikker. Jeg ville engang have det
gamle hvide bluetooth-tastatur fra Apple, fordi det havde nummerblok.
Det fandt jeg til omkring kr. 250,- hos flere butikker. Man kan altså
finde lagre af ældre ting. Lige nu kan jeg så desværre ikke finde noget
til ret meget mindre end kr. 400,-. Ellers kan du sikkert finde noget
brugt.
Endelig kan man vel også bruge et helt andet mærke. Det må kunne
fås meget billigt, men jeg har ikke erfaring med at bruge sådan noget på
en Mac. Uoriginale mus fungerer i hvert fald fint.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Thomas von Hassel (29-09-2010)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 29-09-10 22:01

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> On 29 Sep., 18:11, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
>
> >
> > Og på din iPhone?
> >
>
> Jeg aner ikke hvor jeg ser efter det, men øverst under
> "kontooplysninger" står der :
>
> Info om IMAP-konto.

Så er det jo IMAP i begge "ender" .. det burde bare virke ...

Hvem hoster din mail ?

(IMAP er desværre ikke IMAP og hvordan de forskellige servere håndterer
diverse ting er helt åndsvagt nogengang.


/thomas

Langgaard (30-09-2010)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 30-09-10 02:26

On 29 Sep., 21:09, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

>
> > Info om IMAP-konto.
>
> > Er det noget du kan få noget ud af?
>
> Uha, det er sør'me svært. Jeg vil næsten gætte på, at det er IMAP
> Desværre giver det mig ikke nogen idé om, hvad der er galt, for så
> bliver meddelelserne jo liggende urørte på serveren. Bliver de komplette
> e-mail med indhold hentet til både Mac og iPhone? Du kan læse hele
> teksten? Det er bare "emne" og "afsender", der mangler?
>

Ja, det er bare Det er bare "emne" og "afsender", der mangler, resten
af mailen er ok, også billeder og vedhæftede filer.

Jeg prøvede at hente samme mails på win-maskinen, og de var ok på den:-
(

> > Jeg leder efter en fornuftig iMac, den vil løse problemet
>
> Sikkert, men indtil da kan et tastatur være en fin løsning. Det har vi
> selv brugt her i huset i årevis. Man kan nogle gange finde nogenlunde
> billige tastaturer hos de mange netbutikker. Jeg ville engang have det
> gamle hvide bluetooth-tastatur fra Apple, fordi det havde nummerblok.
> Det fandt jeg til omkring kr. 250,- hos flere butikker. Man kan altså
> finde lagre af ældre ting. Lige nu kan jeg så desværre ikke finde noget
> til ret meget mindre end kr. 400,-. Ellers kan du sikkert finde noget
> brugt.
>         Endelig kan man vel også bruge et helt andet mærke. Det må kunne
> fås meget billigt, men jeg har ikke erfaring med at bruge sådan noget på
> en Mac. Uoriginale mus fungerer i hvert fald fint.

Jeg må se hvad jeg kan finde, et tastatur kan jo altid sælges igen,
ikke hvis, men når jeg finder en fornuftig Imac

--
MVH Leif Langgaard

Morten Lind (30-09-2010)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 30-09-10 16:20

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> et tastatur kan jo altid sælges igen,

Øh.....sælge et tastatur? Kom forbi mit arbejde - vi smider tre stykker
ud om dagen......

> MVH Leif Langgaard

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Henrik Münster (01-10-2010)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 01-10-10 09:42

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Ja, det er bare Det er bare "emne" og "afsender", der mangler, resten
> af mailen er ok, også billeder og vedhæftede filer.
>
> Jeg prøvede at hente samme mails på win-maskinen, og de var ok på den:-
> (

Det er godt nok underligt. Jeg er lige ved at sige, at det kan
simpelthen ikke passe, men hvis du siger det, tror jeg selvfølgelig på
det. Har Mail været lukket, siden problemet opstod? Jeg har nogle gange
været ude for, at Mail lavede mærkelige ting med manglende mapper og den
slags. Når man lukker Mail og åbner det igen, er problemet løst. Men det
er jo længe siden, du skrev om problemet, så du har vel haft både Mail
og din computer lukket siden da.
Hvad sker der med de pågældende e-mail på din Mac? Kan du
besvare dem, når nu "afsender" mangler. Kan computeren finde ud af, hvor
de kommer fra? Hvis du flytter dem til en anden mappe, åbner dem i deres
eget vindue eller på anden måde roder lidt med dem, så dukker de
manglende overskrifter ikke op? Og de pågældende overskrifter er der
stadig på e-mail, der ikke har været åbnet på din iPhone?
iPhone burde jo ikke gøre andet end at markere e-mailene som
læst på IMAP-serveren. Hvad nu hvis du markerer dem som ulæste igen, men
gør det i Mail på din Mac?
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Langgaard (30-09-2010)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 30-09-10 02:53

On 29 Sep., 23:00, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

>
> > Jeg aner ikke hvor jeg ser efter det, men øverst under
> > "kontooplysninger" står der :
>
> > Info om IMAP-konto.
>
> Så er det jo IMAP i begge "ender" .. det burde bare virke ...
>
> Hvem hoster din mail ?
>

Jeg prøvede at gå på "Klarupnets" webmail (Merak Webmail) med macen,
der poppede et skilt op "Not officially supported", jeg kom dog
igennem og så mine mails være intakte. så det er nok der filmen
knækker.

--
MVH Leif Langgaard


Thorkil Olesen (30-09-2010)
Kommentar
Fra : Thorkil Olesen


Dato : 30-09-10 21:56

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> On 29 Sep., 23:00, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
>
> >
> > > Jeg aner ikke hvor jeg ser efter det, men øverst under
> > > "kontooplysninger" står der :
> >
> > > Info om IMAP-konto.
> >
> > Så er det jo IMAP i begge "ender" .. det burde bare virke ...
> >
> > Hvem hoster din mail ?
> >
>
> Jeg prøvede at gå på "Klarupnets" webmail (Merak Webmail) med macen,
> der poppede et skilt op "Not officially supported", jeg kom dog
> igennem og så mine mails være intakte. så det er nok der filmen
> knækker.

Merak mail-server er noget crab. Vi bruger det på arbejdet, og jeg har
præcist det samme problem som Leif Langgaard. Hvis jeg har haft en mail
åben fra en anden maskine først, så viser Mac Mail ikke afsender og emne
i listen i Indbakke, men viser det fint nok i selve mailen. Hvis jeg
åbner den i Mac Mail først, så er der ikke noget problem.

Jeg ved ikke, om det er Merak eller Mac Mail, som ikke overholder
IMAP-standarden, men jeg ville gerne finde en løsning...

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Thomas von Hassel (30-09-2010)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 30-09-10 22:00

Thorkil Olesen <my.1st.name@pip.dknet.dk> wrote:

> Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:
>
> > On 29 Sep., 23:00, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> >
> > >
> > > > Jeg aner ikke hvor jeg ser efter det, men øverst under
> > > > "kontooplysninger" står der :
> > >
> > > > Info om IMAP-konto.
> > >
> > > Så er det jo IMAP i begge "ender" .. det burde bare virke ...
> > >
> > > Hvem hoster din mail ?
> > >
> >
> > Jeg prøvede at gå på "Klarupnets" webmail (Merak Webmail) med macen,
> > der poppede et skilt op "Not officially supported", jeg kom dog
> > igennem og så mine mails være intakte. så det er nok der filmen
> > knækker.
>
> Merak mail-server er noget crab. Vi bruger det på arbejdet, og jeg har
> præcist det samme problem som Leif Langgaard. Hvis jeg har haft en mail
> åben fra en anden maskine først, så viser Mac Mail ikke afsender og emne
> i listen i Indbakke, men viser det fint nok i selve mailen. Hvis jeg
> åbner den i Mac Mail først, så er der ikke noget problem.
>
> Jeg ved ikke, om det er Merak eller Mac Mail, som ikke overholder
> IMAP-standarden, men jeg ville gerne finde en løsning...

Det er med 99% sikkerhed mailserveren eller kombinationen af Merak +
Mail.app .. jeg har ingen problemer med f.eks. Kerio, Courier, Cyrus,
Dovecot, Exchange og en hel skov andre sammen med Mail.app

Men som skrevet før... IMAP er ikke bare IMAP ...

/thomas

(Thorbjørn Ravn (30-09-2010)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 30-09-10 17:04

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:
>
>> et tastatur kan jo altid sælges igen,
>
> Øh.....sælge et tastatur? Kom forbi mit arbejde - vi smider tre stykker
> ud om dagen......

Tror dig nix. De får et godt hjem sammen med iMac'erne :)
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Langgaard (30-09-2010)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 30-09-10 10:48

On 30 Sep., 17:19, mortenl...@gmail.com (Morten Lind) wrote:
> Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
> > et tastatur kan jo altid sælges igen,
>
> Øh.....sælge et tastatur? Kom forbi mit arbejde - vi smider tre stykker
> ud om dagen......
>

Jeg ville jo købe et trådløst Mac tastatur, og det smider man vel ikke
bare ud hvis man får en iMac hvor der følger et med?

Kan Macbooken køre med alm usb tastatur?

Er det Mac tastaturer i smider ud i det antal?

Hvor langt kan du kaste?

--
MVH Leif Langgaard


Morten Lind (01-10-2010)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 01-10-10 04:22

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> On 30 Sep., 17:19, mortenl...@gmail.com (Morten Lind) wrote:
> > Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
> > > et tastatur kan jo altid sælges igen,
> >
> > Øh.....sælge et tastatur? Kom forbi mit arbejde - vi smider tre stykker
> > ud om dagen......
> >
>
> Jeg ville jo købe et trådløst Mac tastatur, og det smider man vel ikke
> bare ud hvis man får en iMac hvor der følger et med?

Næh, det er selvfølgelig rigtigt

> Kan Macbooken køre med alm usb tastatur?

Hvis den har en USB-port.

> Er det Mac tastaturer i smider ud i det antal?

Nej - det er det dog ikke - HP og Compaq

> Hvor langt kan du kaste?



> --
> MVH Leif Langgaard

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Langgaard (01-10-2010)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 01-10-10 08:29

On 1 Okt., 10:42, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
> Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
> > Ja, det er bare Det er bare "emne" og "afsender", der mangler, resten
> > af mailen er ok, også billeder og vedhæftede filer.
>
> > Jeg prøvede at hente samme mails på win-maskinen, og de var ok på den:-
> > (
>
> Det er godt nok underligt. Jeg er lige ved at sige, at det kan
> simpelthen ikke passe, men hvis du siger det, tror jeg selvfølgelig på
> det. Har Mail været lukket, siden problemet opstod? Jeg har nogle gange
> været ude for, at Mail lavede mærkelige ting med manglende mapper og den
> slags. Når man lukker Mail og åbner det igen, er problemet løst. Men det
> er jo længe siden, du skrev om problemet, så du har vel haft både Mail
> og din computer lukket siden da.
>         Hvad sker der med de pågældende e-mail på din Mac? Kan du
> besvare dem, når nu "afsender" mangler. Kan computeren finde ud af, hvor
> de kommer fra? Hvis du flytter dem til en anden mappe, åbner dem i deres
> eget vindue eller på anden måde roder lidt med dem, så dukker de
> manglende overskrifter ikke op? Og de pågældende overskrifter er der
> stadig på e-mail, der ikke har været åbnet på din iPhone?
>         iPhone burde jo ikke gøre andet end at markere e-mailene som
> læst på IMAP-serveren. Hvad nu hvis du markerer dem som ulæste igen, men
> gør det i Mail på din Mac?

Hej

Konen er kommet hjem, så dine mange spørgsmål må stå ubesvaret hen,
indtil videre.
Håber du forstår mig

Men tak for interessen til alle!

--
Leif Langgaard


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste