newbie: indlæsning af data fra FORM til ko~
Fra : Unen

Dato : 07-08-01 12:36

Hej!

Jeg har en FORM hvor brugeren skal kunne indtaste nogle oplysninger, f.eks.
fornavn og efternavn. Jeg skal have lavet en kontrol af det indtastede input
vha. JavaScript, og skal derved have det indtastede data trukket ud og
parameter overført til funktionen.

Håber nogen kan hjælpe mig videre :0)
MVH
/Sune

--- ex. på FORM-koden----
<Form METHOD=POST>
<FIELDSET>
<Button onClick=kontrol(VÆRDI1*, VÆRDI2*) type=submit
name=send>Kontrol</Button>
</Fieldset>
</FORM>

* Den indtastede tekst i formen NAME=fornavn og NAME=efternavn, som jeg
gerne ville have parameter overført.

Fra : Unen

Dato : 07-08-01 13:09

Har selv fået løst det.
Tilføjet (det med * omkring) <Form METHOD=POST *NAME='navn'*>

Lille dum fejl fra min egen side :0)