Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HDR Expose
Fra : Soeren Friberg

Dato : 06-08-10 21:05

Nogen der ved hvorfor dette program laver runtime error i et Visual
Basic modul under installationen både i 32 og 64 bit versionen her?

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 07-08-10 06:36

On Fri, 06 Aug 2010 22:04:39 +0200, Soeren Friberg
<hushovmesteren@msn.com> wrote:

>Nogen der ved hvorfor dette program laver runtime error i et Visual
>Basic modul under installationen både i 32 og 64 bit versionen her?
Hvilket OS prøver du at installerer under ?

/Hans

Fra : Soeren Friberg

Dato : 07-08-10 08:18

Den 07-08-2010 07:36, Hans Kj�rgaard skrev:

> Hvilket OS prøver du at installerer under ?
>

> /Hans
Win 7 64bit

Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 09-08-10 13:20

On Sat, 07 Aug 2010 09:17:50 +0200, Soeren Friberg
<hushovmesteren@msn.com> wrote:

>Win 7 64bit
Så skulle der ikke være problemer, ifgl. FAQen:
system requirements:
Bla. Windows 7 x86 (32-bit) or x64 (64-bit), minimum 2 GB Memory.
og så lige denne:
If you're running an x64 capable system with a 64-bit OS, we strongly
recommend installing the x64 version of HDR Expose.

Så det er nok en produkcenten gerne vil hjælpe dig med at få til at
kører.

/Hans

Fra : Soeren Friberg

Dato : 09-08-10 13:48

Den 09-08-2010 14:20, Hans Kj�rgaard skrev:

> [...]
> recommend installing the x64 version of HDR Expose.
>
> Så det er nok en produkcenten gerne vil hjælpe dig med at få til at

Ja, det har nok ret i. Afinstallerede den mislykkede installation.
Ryddede reg.basen. for alt, hvad der lignede det program. Prøvede igen,
men runtimeerror, når exe-filen skal afvikles. Downloade selvfølgelig
også andre versioner.

Fra : skeptikeren

Dato : 09-08-10 12:51

> [...]

>Nogen der ved hvorfor dette program laver runtime error i et Visual
>Basic modul under installationen både i 32 og 64 bit versionen her?

Er der nogen fordele ved HDR Expose i forhold til "Photomatix Pro",
som fungerer uden problemer med Win7 64 bit?

mvh

sk

Fra : Soeren Friberg

Dato : 09-08-10 13:02

Den 09-08-2010 13:50, skeptikeren skrev:

> Er der nogen fordele ved HDR Expose i forhold til "Photomatix Pro",
> som fungerer uden problemer med Win7 64 bit?
>
> mvh
>
> sk
Det var det, der skulle testes, men har opgivet.

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-08-10 12:24

On 2010-08-09 13:50:34 +0200, skeptikeren <skeptikeren@privat.dk> said:

> Er der nogen fordele ved HDR Expose i forhold til "Photomatix Pro",
> som fungerer uden problemer med Win7 64 bit?
>
> mvh
>
> sk

Jeg har købt HDR Expose og synes den giver en hel del muligheder for en
mere naturlig gengivelse, som fungerer bedre end Photomatix på nogle
billeder.

Jeg havde problemer med den på min MacBook Pro og kontaktede
leverandøren og fik rådet at slå GPU'en fra og så har det kørt stabilt
siden. Problemet optrådte når jeg brugte flere virtual copies af samme
billede i Lightroom med forskellig exposure og eksporterede til HDR
Expose. Med "normale" eksponeringer til HDR var der ikke problemer.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse