/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Vore "fattige" somaliere
Fra : Jens Bruun


Dato : 18-06-10 20:31

Ja, dem har vi så 16.000 af. De er dog ikke mere fattige, end at de har
været i stand til at overføre 350.000.000 (trehundredeoghalvtreds millioner)
kroner til Somalia. Det kan vel kaldes en slags ekstra, alternativ
ulandsbistand - med venlig hilsen Det Kongelige Danske Velfærdssamfund[tm]?

Mere hér: http://www.uriasposten.net/?p=15532

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



 
 
Peter Nicolaysen -Sa~ (18-06-2010)
Kommentar
Fra : Peter Nicolaysen -Sa~


Dato : 18-06-10 21:01

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:z-udnR3iOLrEVIbRnZ2dnUVZ7sqdnZ2d@giganews.com...
> Ja, dem har vi så 16.000 af. De er dog ikke mere fattige, end at de har været i stand til at overføre 350.000.000
> (trehundredeoghalvtreds millioner) kroner til Somalia. Det kan vel kaldes en slags ekstra, alternativ ulandsbistand - med venlig
> hilsen Det Kongelige Danske Velfærdssamfund[tm]?
>
> Mere hér: http://www.uriasposten.net/?p=15532
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.
>
Så du mener altså ikke at folk med mørk hudfarve ,
selv må bestemme hvad de må bruge deres penge til?

Jeg boede engang i Sverige, er det forkert hvis at jeg bruger penge der via internettet?
Nej!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol


/Peter (19-06-2010)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 19-06-10 08:23

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-"
<pnic@email.dk> skrev i en meddelelse
news:hvgjb5$id7$1@news.eternal-september.org...
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:z-udnR3iOLrEVIbRnZ2dnUVZ7sqdnZ2d@giganews.com...
>> Ja, dem har vi så 16.000 af. De er dog ikke mere fattige, end at de
>> har været i stand til at overføre 350.000.000 (trehundredeoghalvtreds
>> millioner) kroner til Somalia. Det kan vel kaldes en slags ekstra,
>> alternativ ulandsbistand - med venlig hilsen Det Kongelige Danske
>> Velfærdssamfund[tm]?
>>
>> Mere hér: http://www.uriasposten.net/?p=15532
>>
>> --
>> -Jens B.
>>
>> D.e.f.f.e.s.
>>
> Så du mener altså ikke at folk med mørk hudfarve ,
> selv må bestemme hvad de må bruge deres penge til?
>

Hudfarven har ingen betydning!
Men kommer alle pengende direkte fra statskassen skal de ikke selv
bestemme.
Ellers må man udlevere madkopuner i stedet for penge.



Kim Larsen \(på AltB~ (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 19-06-10 09:23

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
news:4c1c6f7f$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv
> 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i en meddelelse
> news:hvgjb5$id7$1@news.eternal-september.org...
>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:z-udnR3iOLrEVIbRnZ2dnUVZ7sqdnZ2d@giganews.com...
>>> Ja, dem har vi så 16.000 af. De er dog ikke mere fattige, end at de
>>> har været i stand til at overføre 350.000.000
>>> (trehundredeoghalvtreds millioner) kroner til Somalia. Det kan vel
>>> kaldes en slags ekstra, alternativ ulandsbistand - med venlig
>>> hilsen Det Kongelige Danske Velfærdssamfund[tm]?
>>>
>>> Mere hér: http://www.uriasposten.net/?p=15532
>>>
>> Så du mener altså ikke at folk med mørk hudfarve ,
>> selv må bestemme hvad de må bruge deres penge til?
>
> Hudfarven har ingen betydning!

Selvfølgelig har den det for dig og alle dine racistiske med-DF´ere. Hold
dog op med det løgnagtige hykleri.

> Men kommer alle pengende direkte fra statskassen skal de ikke selv
> bestemme.

Kontanthjælp kommer aldrig DIREKTE fra statskassen. Sæt dig dog ind i
tingene, din racistiske narrøv.

> Ellers må man udlevere madkopuner i stedet for penge.

Fordrukkent sludder og vrøvl. Disse mennesker har opholdstilladelse i
Danmark og skal behandles ordentligt. Hvad de gør med de penge som de får
fra deres kommune må de sgu selv om. Der er også drankere som sidder og
hænger på bænken ved deres lokale købmand eller supermarked hver eneste dag
og drikker de økonomiske midler som de får fra kommunen op, bruger de penge
på druk frem for mad. I den anden ende er der den enlige kontanthjælpsmor
som hakker slemt økonomisk i det og som må dreje og vende hver 50-øre for at
få det hele til at hænge sammen. Alle har de det til fælles at de får midler
fra deres kommune som de anvender ud fra de prioriteringer og forpligtelser
de har. Så alt dit racistiske ubegavede DF-lort kan du stikke skråt op.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Ukendt (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-06-10 09:31

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:hvhuo7$m3b$1@news.datemas.de...
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> news:4c1c6f7f$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv
>> 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk>
>> skrev i en meddelelse
>> news:hvgjb5$id7$1@news.eternal-september.org...
>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i
>>> meddelelsen
>>> news:z-udnR3iOLrEVIbRnZ2dnUVZ7sqdnZ2d@giganews.com...
>>>> Ja, dem har vi så 16.000 af. De er dog ikke
>>>> mere fattige, end at de
>>>> har været i stand til at overføre 350.000.000
>>>> (trehundredeoghalvtreds millioner) kroner til
>>>> Somalia. Det kan vel
>>>> kaldes en slags ekstra, alternativ
>>>> ulandsbistand - med venlig
>>>> hilsen Det Kongelige Danske
>>>> Velfærdssamfund[tm]?
>>>>
>>>> Mere hér: http://www.uriasposten.net/?p=15532
>>>>
>>> Så du mener altså ikke at folk med mørk
>>> hudfarve ,
>>> selv må bestemme hvad de må bruge deres penge
>>> til?
>>
>> Hudfarven har ingen betydning!
>
> Selvfølgelig har den det for dig og alle dine
> racistiske med-DF´ere. Hold dog op med det
> løgnagtige hykleri.
>
>> Men kommer alle pengende direkte fra
>> statskassen skal de ikke selv
>> bestemme.
>
> Kontanthjælp kommer aldrig DIREKTE fra
> statskassen. Sæt dig dog ind i tingene, din
> racistiske narrøv.
>
>> Ellers må man udlevere madkopuner i stedet for
>> penge.
>
> Fordrukkent sludder og vrøvl. Disse mennesker
> har opholdstilladelse i Danmark og skal
> behandles ordentligt. Hvad de gør med de penge
> som de får fra deres kommune må de sgu selv om.
> Der er også drankere som sidder og hænger på
> bænken ved deres lokale købmand eller
> supermarked hver eneste dag og drikker de
> økonomiske midler som de får fra kommunen op,
> bruger de penge på druk frem for mad. I den
> anden ende er der den enlige kontanthjælpsmor
> som hakker slemt økonomisk i det og som må dreje
> og vende hver 50-øre for at få det hele til at
> hænge sammen. Alle har de det til fælles at de
> får midler fra deres kommune som de anvender ud
> fra de prioriteringer og forpligtelser de har.
> Så alt dit racistiske ubegavede DF-lort kan du
> stikke skråt op.

Hørt! hørt!



Michael Meidahl Jens~ (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 19-06-10 19:07


"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i en meddelelse

> Kontanthjælp kommer aldrig DIREKTE fra statskassen. Sæt >dig dog ind i
> tingene, din racistiske narrøv.

Hvor kommer de så fra?



>Hvad de gør med de penge som de får fra deres kommune må de sgu selv om.

Også hvis pengene går til at støtte nogen, der skyder andre blot fordi de
ser en fodboldkamp?



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Kim Larsen \(på AltB~ (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 19-06-10 21:24

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4c1d072b$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i en
> meddelelse
>> Kontanthjælp kommer aldrig DIREKTE fra statskassen. Sæt >dig dog ind
>> i tingene, din racistiske narrøv.
>
> Hvor kommer de så fra?

De kommer ikke DIREKTE fra statskassen.

>> Hvad de gør med de penge som de får fra deres kommune må de sgu selv
>> om.
>
> Også hvis pengene går til at støtte nogen, der skyder andre blot
> fordi de ser en fodboldkamp?

Det er nogen gange sådan det går. Jeg har ikke tænkt mig at sidde og gøre
mig til dommer over hvad de og du bruger jeres penge til. Den slags
indblanding overlader jeg til staten som mener sig i sin fulde ret til at
blande sig i sådan noget (hvilket jeg mener er skrupforkert). Hvis jeg havde
støttet ANC dengang at dette var en bevægelse som kæmpede mod apartheid og
havde terrorloven været til dengang også, så var jeg røget i fængsel fordi
ANC med statsgaranti ville have stået på EU´s terrorliste. I dag betragter
vi det som en frihedsbevægelse men tro mig, ANC havde ikke så lidt blod på
hænderne.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 07:53

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:hvj8vm$baa$1@news.datemas.de...
> "Michael Meidahl Jensen"
> <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
> meddelelse
> news:4c1d072b$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
>> Datemas.de)" skrev i en
>> meddelelse
>>> Kontanthjælp kommer aldrig DIREKTE fra
>>> statskassen. Sæt >dig dog ind
>>> i tingene, din racistiske narrøv.
>>
>> Hvor kommer de så fra?
>
> De kommer ikke DIREKTE fra statskassen.
>
>>> Hvad de gør med de penge som de får fra deres
>>> kommune må de sgu selv
>>> om.
>>
>> Også hvis pengene går til at støtte nogen, der
>> skyder andre blot
>> fordi de ser en fodboldkamp?
>
> Det er nogen gange sådan det går. Jeg har ikke
> tænkt mig at sidde og gøre mig til dommer over
> hvad de og du bruger jeres penge til. Den slags
> indblanding overlader jeg til staten som mener
> sig i sin fulde ret til at blande sig i sådan
> noget (hvilket jeg mener er skrupforkert). Hvis
> jeg havde støttet ANC dengang at dette var en
> bevægelse som kæmpede mod apartheid og havde
> terrorloven været til dengang også, så var jeg
> røget i fængsel fordi ANC med statsgaranti ville
> have stået på EU´s terrorliste. I dag betragter
> vi det som en frihedsbevægelse men tro mig, ANC
> havde ikke så lidt blod på hænderne.

Netop - man skal ikke være blind for at
apartheidstyret anså organisationen for at være en
terrororganisation, og det er også en kendsgerning
at man under Mandelas ledelse faktisk smed bomber
mod civile bygninger og at han selv blev
arresteret fordi han smuglede en pistol i sin
kuffert.
Endelig har den også været indblandet i mord og
andre forbrydelser - hvilket naturligvis ikke også
fratager den for at være medskyldig i at få
afskaffet apartheid.



\"@' (20-06-2010)
Kommentar
Fra : \"@'


Dato : 20-06-10 11:33

On Sat, 19 Jun 2010 20:06:32 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>
>"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i en meddelelse
>
>> Kontanthjælp kommer aldrig DIREKTE fra statskassen. Sæt >dig dog ind i
>> tingene, din racistiske narrøv.
>
>Hvor kommer de så fra?

blot Larsen-fnidder

Larsen mener at hvis en københavner rejser med tog til Esbjeg, men
undervejs dertil gør ophold i Odense så har københavneren ikke
foretaget en direkte rejse fra København til Esbjerg

ligeså med kontanthjælp, den har fra kasse 1 sikkert været en tur
gennem yderligere et par kasser før den udbetales



>>Hvad de gør med de penge som de får fra deres kommune må de sgu selv om.
>
>Også hvis pengene går til at støtte nogen, der skyder andre blot fordi de
>ser en fodboldkamp?


hvis en kontanthjælpsmodtager er i stand til at sende ca. 20.000
kroner ud af landet så får vedkommende for meget i kontanthjælp


--
Si vis pacem - para bellum

Kim Larsen \(på AltB~ (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 20-06-10 11:39

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse
news:m9rr16h5in1dhgkklllpqdnspjaigsuuq0@4ax.com
> On Sat, 19 Jun 2010 20:06:32 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
> <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
>
>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i en
>> meddelelse
>>
>>> Kontanthjælp kommer aldrig DIREKTE fra statskassen. Sæt >dig dog
>>> ind i tingene, din racistiske narrøv.
>>
>> Hvor kommer de så fra?
>
> blot Larsen-fnidder
>
> Larsen mener at hvis en københavner rejser med tog til Esbjeg, men
> undervejs dertil gør ophold i Odense så har københavneren ikke
> foretaget en direkte rejse fra København til Esbjerg
>
> ligeså med kontanthjælp, den har fra kasse 1 sikkert været en tur
> gennem yderligere et par kasser før den udbetales
>
>>> Hvad de gør med de penge som de får fra deres kommune må de sgu
>>> selv om.
>>
>> Også hvis pengene går til at støtte nogen, der skyder andre blot
>> fordi de ser en fodboldkamp?
>
> hvis en kontanthjælpsmodtager er i stand til at sende ca. 20.000
> kroner ud af landet så får vedkommende for meget i kontanthjælp

Det kan da aldrig nogen sinde rage dig blot det mindste hvad han bruger sine
penge til. Hvis han ønsker at lide afsavn til fordel for at hjælpe nogle
andre mennesker, så må det være hans sag.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Kim2000 (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 20-06-10 12:21



"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:hvkr3k$mqm$1@news.datemas.de...
> ""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse
> news:m9rr16h5in1dhgkklllpqdnspjaigsuuq0@4ax.com
>> On Sat, 19 Jun 2010 20:06:32 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
>> <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
>>
>>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i en
>>> meddelelse
>>>
>>>> Kontanthjælp kommer aldrig DIREKTE fra statskassen. Sæt >dig dog
>>>> ind i tingene, din racistiske narrøv.
>>>
>>> Hvor kommer de så fra?
>>
>> blot Larsen-fnidder
>>
>> Larsen mener at hvis en københavner rejser med tog til Esbjeg, men
>> undervejs dertil gør ophold i Odense så har københavneren ikke
>> foretaget en direkte rejse fra København til Esbjerg
>>
>> ligeså med kontanthjælp, den har fra kasse 1 sikkert været en tur
>> gennem yderligere et par kasser før den udbetales
>>
>>>> Hvad de gør med de penge som de får fra deres kommune må de sgu
>>>> selv om.
>>>
>>> Også hvis pengene går til at støtte nogen, der skyder andre blot
>>> fordi de ser en fodboldkamp?
>>
>> hvis en kontanthjælpsmodtager er i stand til at sende ca. 20.000
>> kroner ud af landet så får vedkommende for meget i kontanthjælp
>
> Det kan da aldrig nogen sinde rage dig blot det mindste hvad han bruger
> sine penge til. Hvis han ønsker at lide afsavn til fordel for at hjælpe
> nogle andre mennesker, så må det være hans sag.
>
Det kan det faktisk godt, en kontanthjælpsmodtager må ikke have en kontant
formue på over 10.000 kr.


Kim Larsen \(på AltB~ (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 20-06-10 12:39

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4c1df982$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
> skrev i meddelelsen news:hvkr3k$mqm$1@news.datemas.de...
>> ""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse
>> news:m9rr16h5in1dhgkklllpqdnspjaigsuuq0@4ax.com
>>> On Sat, 19 Jun 2010 20:06:32 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
>>> <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
>>>
>>>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i en
>>>> meddelelse
>>>>
>>>>> Kontanthjælp kommer aldrig DIREKTE fra statskassen. Sæt >dig dog
>>>>> ind i tingene, din racistiske narrøv.
>>>>
>>>> Hvor kommer de så fra?
>>>
>>> blot Larsen-fnidder
>>>
>>> Larsen mener at hvis en københavner rejser med tog til Esbjeg, men
>>> undervejs dertil gør ophold i Odense så har københavneren ikke
>>> foretaget en direkte rejse fra København til Esbjerg
>>>
>>> ligeså med kontanthjælp, den har fra kasse 1 sikkert været en tur
>>> gennem yderligere et par kasser før den udbetales
>>>
>>>>> Hvad de gør med de penge som de får fra deres kommune må de sgu
>>>>> selv om.
>>>>
>>>> Også hvis pengene går til at støtte nogen, der skyder andre blot
>>>> fordi de ser en fodboldkamp?
>>>
>>> hvis en kontanthjælpsmodtager er i stand til at sende ca. 20.000
>>> kroner ud af landet så får vedkommende for meget i kontanthjælp
>>
>> Det kan da aldrig nogen sinde rage dig blot det mindste hvad han
>> bruger sine penge til. Hvis han ønsker at lide afsavn til fordel for
>> at hjælpe nogle andre mennesker, så må det være hans sag.
>>
> Det kan det faktisk godt, en kontanthjælpsmodtager må ikke have en
> kontant formue på over 10.000 kr.

Det kan aldrig nogensinde være hans problem. Helt enkelt er det.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Kim2000 (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 20-06-10 12:53



"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:hvkuk0$pu2$1@news.datemas.de...
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:4c1df982$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
>> skrev i meddelelsen news:hvkr3k$mqm$1@news.datemas.de...
>>> ""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse
>>> news:m9rr16h5in1dhgkklllpqdnspjaigsuuq0@4ax.com
>>>> On Sat, 19 Jun 2010 20:06:32 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
>>>> <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
>>>>
>>>>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i en
>>>>> meddelelse
>>>>>
>>>>>> Kontanthjælp kommer aldrig DIREKTE fra statskassen. Sæt >dig dog
>>>>>> ind i tingene, din racistiske narrøv.
>>>>>
>>>>> Hvor kommer de så fra?
>>>>
>>>> blot Larsen-fnidder
>>>>
>>>> Larsen mener at hvis en københavner rejser med tog til Esbjeg, men
>>>> undervejs dertil gør ophold i Odense så har københavneren ikke
>>>> foretaget en direkte rejse fra København til Esbjerg
>>>>
>>>> ligeså med kontanthjælp, den har fra kasse 1 sikkert været en tur
>>>> gennem yderligere et par kasser før den udbetales
>>>>
>>>>>> Hvad de gør med de penge som de får fra deres kommune må de sgu
>>>>>> selv om.
>>>>>
>>>>> Også hvis pengene går til at støtte nogen, der skyder andre blot
>>>>> fordi de ser en fodboldkamp?
>>>>
>>>> hvis en kontanthjælpsmodtager er i stand til at sende ca. 20.000
>>>> kroner ud af landet så får vedkommende for meget i kontanthjælp
>>>
>>> Det kan da aldrig nogen sinde rage dig blot det mindste hvad han
>>> bruger sine penge til. Hvis han ønsker at lide afsavn til fordel for
>>> at hjælpe nogle andre mennesker, så må det være hans sag.
>>>
>> Det kan det faktisk godt, en kontanthjælpsmodtager må ikke have en
>> kontant formue på over 10.000 kr.
>
> Det kan aldrig nogensinde være hans problem. Helt enkelt er det.
>

??

Loven siger at en bistandsklient ikke må have en kontant formue på over
10.000 kroner, reglerne gælder selvfølgelig for alle´.


\"@' (20-06-2010)
Kommentar
Fra : \"@'


Dato : 20-06-10 12:52

On Sun, 20 Jun 2010 12:38:48 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse
>news:m9rr16h5in1dhgkklllpqdnspjaigsuuq0@4ax.com
>> On Sat, 19 Jun 2010 20:06:32 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
>> <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
>>
>>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i en
>>> meddelelse
>>>
>>>> Kontanthjælp kommer aldrig DIREKTE fra statskassen. Sæt >dig dog
>>>> ind i tingene, din racistiske narrøv.
>>>
>>> Hvor kommer de så fra?
>>
>> blot Larsen-fnidder
>>
>> Larsen mener at hvis en københavner rejser med tog til Esbjeg, men
>> undervejs dertil gør ophold i Odense så har københavneren ikke
>> foretaget en direkte rejse fra København til Esbjerg
>>
>> ligeså med kontanthjælp, den har fra kasse 1 sikkert været en tur
>> gennem yderligere et par kasser før den udbetales
>>
>>>> Hvad de gør med de penge som de får fra deres kommune må de sgu
>>>> selv om.
>>>
>>> Også hvis pengene går til at støtte nogen, der skyder andre blot
>>> fordi de ser en fodboldkamp?
>>
>> hvis en kontanthjælpsmodtager er i stand til at sende ca. 20.000
>> kroner ud af landet så får vedkommende for meget i kontanthjælp
>
>Det kan da aldrig nogen sinde rage dig blot det mindste hvad han bruger sine
>penge til.

sine penge!!!!

kontanthjælp er en ordning indstiftet for at forsøge folk som ellers
ikke ville have midler til føden og klæden,
altså skattefinancieret forsøgelse

så jo gu fanden rager det mig som skatteyder at kontanthjælpen er af
en sådan størrelse at modtageren har overskud af denne hjælp som kan
sendes videre


--
Si vis pacem - para bellum

Ukendt (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-06-10 09:27

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
news:4c1c6f7f$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv
> 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk>
> skrev i en meddelelse
> news:hvgjb5$id7$1@news.eternal-september.org...
>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i
>> meddelelsen
>> news:z-udnR3iOLrEVIbRnZ2dnUVZ7sqdnZ2d@giganews.com...
>>> Ja, dem har vi så 16.000 af. De er dog ikke
>>> mere fattige, end at de har været i stand til
>>> at overføre 350.000.000
>>> (trehundredeoghalvtreds millioner) kroner til
>>> Somalia. Det kan vel kaldes en slags ekstra,
>>> alternativ ulandsbistand - med venlig hilsen
>>> Det Kongelige Danske Velfærdssamfund[tm]?
>>>
>>> Mere hér: http://www.uriasposten.net/?p=15532
>>>
>>> --
>>> -Jens B.
>>>
>>> D.e.f.f.e.s.
>>>
>> Så du mener altså ikke at folk med mørk
>> hudfarve ,
>> selv må bestemme hvad de må bruge deres penge
>> til?
>>
>
> Hudfarven har ingen betydning!
> Men kommer alle pengende direkte fra statskassen
> skal de ikke selv bestemme.
> Ellers må man udlevere madkopuner i stedet for
> penge.


"Madkopuner"? hvad er det?



Kim Larsen \(på AltB~ (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 19-06-10 10:12

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
news:4c1c7f63$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> news:4c1c6f7f$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv
>> 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk>
>> skrev i en meddelelse
>> news:hvgjb5$id7$1@news.eternal-september.org...
>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i
>>> meddelelsen
>>> news:z-udnR3iOLrEVIbRnZ2dnUVZ7sqdnZ2d@giganews.com...
>>>> Ja, dem har vi så 16.000 af. De er dog ikke
>>>> mere fattige, end at de har været i stand til
>>>> at overføre 350.000.000
>>>> (trehundredeoghalvtreds millioner) kroner til
>>>> Somalia. Det kan vel kaldes en slags ekstra,
>>>> alternativ ulandsbistand - med venlig hilsen
>>>> Det Kongelige Danske Velfærdssamfund[tm]?
>>>>
>>>> Mere hér: http://www.uriasposten.net/?p=15532
>>>>
>>> Så du mener altså ikke at folk med mørk
>>> hudfarve ,
>>> selv må bestemme hvad de må bruge deres penge
>>> til?
>>
>> Hudfarven har ingen betydning!
>> Men kommer alle pengende direkte fra statskassen
>> skal de ikke selv bestemme.
>> Ellers må man udlevere madkopuner i stedet for
>> penge.
>
>
> "Madkopuner"? hvad er det?

Forvent nu ikke at småtbegavede DF-racistrøve kan stave rigtigt. Det krævede
jo pasning af skolegang i sin tid og så videre.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Michael Meidahl Jens~ (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 19-06-10 19:09


"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i en meddelelse

> Forvent nu ikke at småtbegavede DF-racistrøve kan stave >rigtigt. Det
> krævede jo pasning af skolegang i sin tid og så videre.

Man skal så åbenbart heller ikke forvente at de velbegavede venstrefløjs
mennesker ikke hæver stavekortet, selv om de udemærket i al deres begavethed
var klar over hvad der skulle stå.

tsk tsk....



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Jens G (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 19-06-10 19:25

On Sat, 19 Jun 2010 10:27:15 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>> Hudfarven har ingen betydning!
>> Men kommer alle pengende direkte fra statskassen
>> skal de ikke selv bestemme.
>> Ellers må man udlevere madkopuner i stedet for
>> penge.
>
>
>"Madkopuner"? hvad er det?

Skriver man ikke med stort efter et spørgsmålstegn?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 07:57

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c1d0b55.6630937@dtext.news.tele.dk...
> On Sat, 19 Jun 2010 10:27:15 +0200, "ahw" <nix>
> wrote:
>
>>> Hudfarven har ingen betydning!
>>> Men kommer alle pengende direkte fra
>>> statskassen
>>> skal de ikke selv bestemme.
>>> Ellers må man udlevere madkopuner i stedet for
>>> penge.
>>
>>
>>"Madkopuner"? hvad er det?
>
> Skriver man ikke med stort efter et
> spørgsmålstegn?

Jeg ved ikke hvad 'man' gør -jeg gør det af og til
i disse grupper. Ordet "madkopuner" er derimod
enten et selvopfundet ord i stil med
højrefjolsernes "folkedansker" eller så er det en
gedigen stavefejl.
Og hvad er værst: En stavefejl eller det at
"glemme" at skrive med stort begyndelsesbogstav
(som det jo retteligt hedder) efter et
spørgsmålstegn?

Jeg venter stadig på en forklaring på hvad
"Madkopuner" er for noget.



N_B_DK (20-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-06-10 08:51

ahw wrote:

> Jeg venter stadig på en forklaring på hvad
> "Madkopuner" er for noget.

Flovt at se en voksen mand udstille sig SÅ meget som du gør her, selv
orblinde er jo ikke være i tvivl om hvad der skulle stå, men endnu engang
viser du hvor utrolig evnesvag du er.

--
MVH. N_B_DK


Jens G (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 20-06-10 10:09

On Sun, 20 Jun 2010 08:56:38 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>Og hvad er værst: En stavefejl eller det at
>"glemme" at skrive med stort begyndelsesbogstav
>(som det jo retteligt hedder) efter et
>spørgsmålstegn?

Det værste er at at påpege folks åbenlyse stavefejl, specielt hvis man
selv laver fejl.
>
>Jeg venter stadig på en forklaring på hvad
>"Madkopuner" er for noget.

Normalt vil du da ellers gerne opfattes som rimeligt intelligent.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

\"@' (20-06-2010)
Kommentar
Fra : \"@'


Dato : 20-06-10 11:44

On Sun, 20 Jun 2010 11:08:41 +0200, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

>On Sun, 20 Jun 2010 08:56:38 +0200, "ahw" <nix> wrote:
>
>>Og hvad er værst: En stavefejl eller det at
>>"glemme" at skrive med stort begyndelsesbogstav
>>(som det jo retteligt hedder) efter et
>>spørgsmålstegn?
>
>Det værste er at at påpege folks åbenlyse stavefejl, specielt hvis man
>selv laver fejl.
>>
>>Jeg venter stadig på en forklaring på hvad
>>"Madkopuner" er for noget.
>
>Normalt vil du da ellers gerne opfattes som rimeligt intelligent.

indtil videre ikke særlig vellykket

--
Si vis pacem - para bellum

N_B_DK (20-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-06-10 12:28

Jens G wrote:

> Normalt vil du da ellers gerne opfattes som rimeligt intelligent.

Nej han mener selv at han er rimelig intelligent, hvis han ville opfattes
således opførte han sig nok anderledes.

--
MVH. N_B_DK


Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 18:02

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c1ed982.10942703@dtext.news.tele.dk...
> On Sun, 20 Jun 2010 08:56:38 +0200, "ahw" <nix>
> wrote:
>
>>Og hvad er værst: En stavefejl eller det at
>>"glemme" at skrive med stort begyndelsesbogstav
>>(som det jo retteligt hedder) efter et
>>spørgsmålstegn?
>
> Det værste er at at påpege folks åbenlyse
> stavefejl, specielt hvis man
> selv laver fejl.
>>
>>Jeg venter stadig på en forklaring på hvad
>>"Madkopuner" er for noget.
>
> Normalt vil du da ellers gerne opfattes som
> rimeligt intelligent.
>
Når man har med jer højrefjolser at gøre, så
nytter det ikke noget at lade som om det blot er
stavefejl vi har med at gøre - tænk hvis man
accepterer at det der skrives også er det der
menes uden at stille spørgsmålstegn ved det? Så
kan man jo bagefter komme og hævde at man nu
pludselig er ude efter dem igen, når man gentagne
gange skal læse deres sludder. Jf. "folkedansker"
og "muhamedanere".



Jens G (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 20-06-10 19:00

On Sun, 20 Jun 2010 19:01:50 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>>>Jeg venter stadig på en forklaring på hvad
>>>"Madkopuner" er for noget.
>>
>> Normalt vil du da ellers gerne opfattes som
>> rimeligt intelligent.
>>
>Når man har med jer højrefjolser at gøre, så
>nytter det ikke noget at lade som om det blot er
>stavefejl vi har med at gøre - tænk hvis man
>accepterer at det der skrives også er det der
>menes uden at stille spørgsmålstegn ved det?

Ja,- tænk engang!
Du er langt ude i dit forsvar af at have kvajet dig.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 20:49

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c1f565d.42905390@dtext.news.tele.dk...

>
> Ja,- tænk engang!
> Du er langt ude i dit forsvar af at have kvajet
> dig.

Jeg har ikke kvajet mig - men at du tror det,
viser jo blot at DU har kvajet dig.



Jens Bruun (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 20-06-10 20:53

ahw <nix> skrev i meddelelsen
4c1e70bd$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

>> Ja,- tænk engang!
>> Du er langt ude i dit forsvar af at have kvajet
>> dig.
>
> Jeg har ikke kvajet mig - men at du tror det,
> viser jo blot at DU har kvajet dig.

Hahahahaha.

Du er sgu' noget for dig selv, stalinist. Sjov på den ufede måde, men dog
sjov.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Jens G (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 21-06-10 14:32

On Sun, 20 Jun 2010 21:49:17 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
>meddelelsen
>news:4c1f565d.42905390@dtext.news.tele.dk...
>
>>
>> Ja,- tænk engang!
>> Du er langt ude i dit forsvar af at have kvajet
>> dig.
>
>Jeg har ikke kvajet mig - men at du tror det,
>viser jo blot at DU har kvajet dig.
>
Æv bæv

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Ukendt (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-06-10 15:38

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c1f6928.736968@dtext.news.tele.dk...
> On Sun, 20 Jun 2010 21:49:17 +0200, "ahw" <nix>
> wrote:
>
>>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
>>meddelelsen
>>news:4c1f565d.42905390@dtext.news.tele.dk...
>>
>>>
>>> Ja,- tænk engang!
>>> Du er langt ude i dit forsvar af at have
>>> kvajet
>>> dig.
>>
>>Jeg har ikke kvajet mig - men at du tror det,
>>viser jo blot at DU har kvajet dig.
>>
> Æv bæv

Det kan du selv være!



Jens G (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 21-06-10 16:12

On Mon, 21 Jun 2010 16:37:31 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>>>Jeg har ikke kvajet mig - men at du tror det,
>>>viser jo blot at DU har kvajet dig.
>>>
>> Æv bæv
>
>Det kan du selv være!

Du vil åbenbart have det sidste ord.
Men uanset hvor mange gange du prøver at vende det på hovedet, var det
en fejl af dig at påpege en tydelig stavefejl. Indrøm det dog, og kom
videre i livet.
Ellers glem det, og affind dig med at du sikkert ikke længere kan lave
fejl i teksten, uden at nogen vil påpege det.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Ukendt (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-06-10 18:21

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c1f7fa5.6494906@dtext.news.tele.dk...
> On Mon, 21 Jun 2010 16:37:31 +0200, "ahw" <nix>
> wrote:
>
>>>>Jeg har ikke kvajet mig - men at du tror det,
>>>>viser jo blot at DU har kvajet dig.
>>>>
>>> Æv bæv
>>
>>Det kan du selv være!
>
> Du vil åbenbart have det sidste ord.
> Men uanset hvor mange gange du prøver at vende
> det på hovedet, var det
> en fejl af dig at påpege en tydelig stavefejl.
> Indrøm det dog, og kom
> videre i livet.
> Ellers glem det, og affind dig med at du sikkert
> ikke længere kan lave
> fejl i teksten, uden at nogen vil påpege det.

For det første: Jeg opfattede det ikke oprindelig
som en stavefejl, men alene som et nyopfundet ord.
For det andet: Jeg kan ikke indse at selvom det
var en stavefejl, hvilket jeg så ved nu, at det er
en fejl at påvise det, fordi ordet er
meningsforstyrrende -og det fører så til for det
tredje: Når fremmedhaderne her i gruppen ideligt
kommer med selvopfundne ord der tydeligt skal
defamere muslimer (pædofeten, kulturberigere,
folkedanskere m.v.), så kan man aldrig vide om det
de skriver har at gøre med et nyopfundet smædeord
eller blot er et udtryk for en
tryk-/skrive-/stavefejl.

Hvad jeg endvidere reagerer på er påstanden om at
jeg skulle være "taget med bukserne nede" fordi
jeg skriver at kultur vanskeligt lader sig
overføre fra et land til et andet. Det har jeg
altid skrevet og ment i de sidste 25 år eller
mere, lige siden jeg læste Brofenbrenners bog om
børn i Øst og Vest. Det er altså ikke noget nyt.
Det der imidlertid ligger i spørgsmålet - og det
tror jeg rammer plet - er at når man erkender
dette, så betyder det også at man nødvendigvis må
være imod muslimernes ankomst til landet uden at
de vil assimilere sig. Men den kobling kan man
ikke drage. At folk kommer til landet med en anden
kultur, betyder jo ikke at man overfører denne
fremmede kultur til landet, men alene at man
ankommer og forsøger fortsat at leve efter den i
Danmark.
At overføre en anden kultur har at gøre med at man
fx tror at fordi en bestemt måde at undervise på i
et land, uden videre lader sig praksisere i et
andet land. Urie Brofenbrenners bog handler om
metoder der var succesfulde i Sovjet uden videre
kunne overføres til det amerikanske skolesystem,
fordi det havde en positiv funktion i USSR. Han
mente - fejlagtigt - at når en sovjetisk metode
var en succes, så kunne den uden videre skabe
succes i det amerikanske skolesystem med en helt
anden tankegang og kultur.
Nu er det nogen tid siden jeg har læst bogen, så
jeg husker ikke længere detaljerne, men jeg husker
budskabet, som jeg altså var - og er -uenig i:
Kultur lader sig ikke uden videre overføre fra et
land til et andet med det andet lands traditioner,
historie og tankegange. Det indebærer ikke at en
fremmed kultur ikke kan øve indflydelse på den
eksisterende, men at man ikke over night kan ændre
den eksisterende radikalt.

Det var det der lå i min "erkendelse" som altså
ikke er ny. Derimod er jeg fuldt ud klar over at
fremmedhaderne her i gruppen mener at jeg er
"afsløret" ved den erkendelse, fordi de mener at
hvis man mener som jeg, må det indebære at jeg så
bør tage afstand fra de fremmede. Men det ligger
der ikke i kortene og hvis nogen drager den
konklusion, så er det altså 100 procent forkert.



N_B_DK (21-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-06-10 21:11

ahw wrote:
> For det første: Jeg opfattede det ikke oprindelig
> som en stavefejl, men alene som et nyopfundet ord.

Så er du om muligt endnu dummere end først antaget.

--
MVH. N_B_DK


/John (20-06-2010)
Kommentar
Fra : /John


Dato : 20-06-10 20:43

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det værste er at at påpege folks åbenlyse stavefejl

Ja, ikke mindst eftersom dén slags hører hjemme i sproggruppen.

John



Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 20:52

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i
meddelelsen
news:4c1e6f23$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en
> meddelelse
>
>> Det værste er at at påpege folks åbenlyse
>> stavefejl
>
> Ja, ikke mindst eftersom dén slags hører hjemme
> i sproggruppen.

Det hører også hjemme i dk.snak.mudderkastning at
kaste med sprogligt mudder mod folk - det er du
ellers mester i at gøre, så jeg ser ingen grund
til at undlade at gøre opmærksom på åbenlyse
fejltagelser, især når man skriver uforståelige
ord.



N_B_DK (21-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-06-10 12:33

ahw wrote:

> Det hører også hjemme i dk.snak.mudderkastning at
> kaste med sprogligt mudder mod folk -

Men det gør du jo aldrig, men benytter dk.politik istedet for.

> det er du
> ellers mester i at gøre, så jeg ser ingen grund
> til at undlade at gøre opmærksom på åbenlyse
> fejltagelser, især når man skriver uforståelige
> ord.

Hvis bare du var en 1/10 del så klog som du selv mener du er, ville du uden
tvivl have vidst hvad der skulle stå, du laver også selv fejl, men så er det
jo blot tastefejl, men laver andre præcis samme fejl, så er det fordi de er
dumme...

--
MVH. N_B_DK


Michael Meidahl Jens~ (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 19-06-10 19:26


"ahw" skrev i en meddelelse

> "Madkopuner"? hvad er det?


Enhver idiot kunne med det samme regne ud at der skulle stå
"Madkuponer".

Altså vil enhver der læser dig første gang, bedømme dig som?


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 07:57

"Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c1d0bc5$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "ahw" skrev i en meddelelse
>
>> "Madkopuner"? hvad er det?
>
>
> Enhver idiot kunne med det samme regne ud at der
> skulle stå
> "Madkuponer".
>
> Altså vil enhver der læser dig første gang,
> bedømme dig som?

Ovenstående er volapük for viderekommende - måske
du kunne oversætte?
>
>




Kim2000 (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 20-06-10 08:27



"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
news:4c1dbbd1$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
> meddelelsen news:4c1d0bc5$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "ahw" skrev i en meddelelse
>>
>>> "Madkopuner"? hvad er det?
>>
>>
>> Enhver idiot kunne med det samme regne ud at der skulle stå
>> "Madkuponer".
>>
>> Altså vil enhver der læser dig første gang, bedømme dig som?
>
> Ovenstående er volapük for viderekommende - måske du kunne oversætte?
>>

Det svar får dig ikke til at fremstå som klog. Tværtimod.


Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 08:52

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4c1dc29f$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...


>
> Det svar får dig ikke til at fremstå som klog.
> Tværtimod.
Nu er jeg skideklog, så dine spydigheder ændrer
ikke på dette. Jeg ved at du er misundelig på min
klogskab, men det er min fordel at jeg er født som
jeg er - du halter desværre bagefter, men lev med
det.



Kim2000 (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 20-06-10 08:58



"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
news:4c1dc881$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:4c1dc29f$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
>>
>> Det svar får dig ikke til at fremstå som klog. Tværtimod.
> Nu er jeg skideklog, så dine spydigheder ændrer ikke på dette. Jeg ved at
> du er misundelig på min klogskab, men det er min fordel at jeg er født som
> jeg er - du halter desværre bagefter, men lev med det.

Det er ren bw - bare uden klogskab.


Volger Garfield  (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Volger Garfield 


Dato : 20-06-10 10:39

On Sun, 20 Jun 2010 09:57:54 +0200, "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk>
wrote:

>
>
>"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
>news:4c1dc881$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
>> news:4c1dc29f$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>
>>>
>>> Det svar får dig ikke til at fremstå som klog. Tværtimod.
>> Nu er jeg skideklog, så dine spydigheder ændrer ikke på dette. Jeg ved at
>> du er misundelig på min klogskab, men det er min fordel at jeg er født som
>> jeg er - du halter desværre bagefter, men lev med det.
>
>Det er ren bw - bare uden klogskab.

Ikke en gang bagklogskab


Volger

J. Nielsen (20-06-2010)
Kommentar
Fra : J. Nielsen


Dato : 20-06-10 15:13

On Sun, 20 Jun 2010 11:39:19 +0200, Volger Garfield 
<Volger@nowhere.invalid> wrote:

>>Det er ren bw - bare uden klogskab.
>
>Ikke en gang bagklogskab

Kogalskab?
--

-JN-

Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 18:05

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i
meddelelsen
news:s87s169619m4t3ocja7uuq27i0oh9c5s5e@4ax.com...
> On Sun, 20 Jun 2010 11:39:19 +0200, Volger
> Garfield
> <Volger@nowhere.invalid> wrote:
>
>>>Det er ren bw - bare uden klogskab.
>>
>>Ikke en gang bagklogskab
>
> Kogalskab?
>
tsk! tsk! som jeg skrev tidligere: Du kan ikke
skrive noget seriøst og kommer aldrig til det -
det vidner ikke just om nogen form for klogskab,
men det ville jo også for meget at forlange af
underydere som dig.



Michael Meidahl Jens~ (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 20-06-10 20:42


"ahw" skrev i en meddelelse

> tsk! tsk! som jeg skrev tidligere: Du kan ikke skrive noget seriøst og
> kommer aldrig til det - det vidner ikke just om nogen form for klogskab,
> men det ville jo også for meget at forlange af underydere som dig.

Du glemte et "være", så hele sætningen er volapyk for mig!



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 20:51

"Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c1e6eef$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "ahw" skrev i en meddelelse
>
>> tsk! tsk! som jeg skrev tidligere: Du kan ikke
>> skrive noget seriøst og kommer aldrig til det -
>> det vidner ikke just om nogen form for
>> klogskab, men det ville jo også for meget at
>> forlange af underydere som dig.
>
> Du glemte et "være", så hele sætningen er
> volapyk for mig!

Jamen, så er det volapük for dig - og...?



Volger Garfield  (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Volger Garfield 


Dato : 20-06-10 22:34

On Sun, 20 Jun 2010 21:41:34 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>
>"ahw" skrev i en meddelelse
>
>> tsk! tsk! som jeg skrev tidligere: Du kan ikke skrive noget seriøst og
>> kommer aldrig til det - det vidner ikke just om nogen form for klogskab,
>> men det ville jo også for meget at forlange af underydere som dig.
>
>Du glemte et "være", så hele sætningen er volapyk for mig!

Nej nej der mangler intet - Sætningen er som Arne, naturligvis
korrekt, har konstrueret den - Basta!


Volger

Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 17:58

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4c1dc9d8$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> "ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> news:4c1dc881$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i
>> meddelelsen
>> news:4c1dc29f$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>
>>>
>>> Det svar får dig ikke til at fremstå som klog.
>>> Tværtimod.
>> Nu er jeg skideklog, så dine spydigheder ændrer
>> ikke på dette. Jeg ved at du er misundelig på
>> min klogskab, men det er min fordel at jeg er
>> født som jeg er - du halter desværre bagefter,
>> men lev med det.
>
> Det er ren bw - bare uden klogskab.

Jeg forstår at du ærgrer dig over at blive sat til
vægs gang på gang - så du forsøger at kompensere
for det ved de sædvanlige tilsvininger - men de
bider ikke på mig - jeg kan højst undre mig over
at du bliver ved: Du må da efterhånden have indset
at du ikke når mig til skosålerne hvad angår viden
og klogskab.



J. Nielsen (20-06-2010)
Kommentar
Fra : J. Nielsen


Dato : 20-06-10 18:27

On Sun, 20 Jun 2010 18:58:08 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>men de bider ikke på mig

Men alligevel *må* du svare, Arne. Ligesom du også må besvare dette
indlæg.

I øvrigt er det god usenet etikette at sætte linielængden til ca 72 tegn
pr linie.
--

-JN-

Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 20:49

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i
meddelelsen
news:0kjs16han4q449053lk6p2qgp42pnmj2ce@4ax.com...
> On Sun, 20 Jun 2010 18:58:08 +0200, "ahw" <nix>
> wrote:
>
>>men de bider ikke på mig
>
> Men alligevel *må* du svare, Arne. Ligesom du
> også må besvare dette
> indlæg.
>
> I øvrigt er det god usenet etikette at sætte
> linielængden til ca 72 tegn
> pr linie.

Virkelig? Det er ikke det jeg hele tiden har fået
at vide - her skal der være omkring 67 tegn. Men
det er også god usenetetikette at undlade
mudderkastning i denne gruppe - da du fremturer
med det, så vil mit svar til dig være "hop i
havet!"



Volger Garfield  (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Volger Garfield 


Dato : 20-06-10 22:34

On Sun, 20 Jun 2010 21:48:40 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>Men det er også god usenetetikette at undlade
>mudderkastning i denne gruppe

Hvorfor skriver du her så?


Volger

N_B_DK (20-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-06-10 12:33

ahw wrote:

> Nu er jeg skideklog,

Well du er ihvertfald fuld af lort.

--
MVH. N_B_DK

Michael Meidahl Jens~ (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 20-06-10 20:39


"Kim2000" skrev i en meddelelse

> Det svar får dig ikke til at fremstå som klog. Tværtimod.

Nu kender de fleste herinde jo Wilstrup, og trækker sikkert blot på
smilebåndet.

Men forstil dig en ude fra der læser med her for første gang!
Wilstrup vil fremstå som en klovn....LOL.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen







/John (20-06-2010)
Kommentar
Fra : /John


Dato : 20-06-10 20:44

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse

> Nu kender de fleste herinde jo Wilstrup, og trækker sikkert blot på
> smilebåndet

Eller krummer tæer...

John



Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 20:51

"Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c1e6e43$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" skrev i en meddelelse
>
>> Det svar får dig ikke til at fremstå som klog.
>> Tværtimod.
>
> Nu kender de fleste herinde jo Wilstrup, og
> trækker sikkert blot på smilebåndet.
>
> Men forstil dig en ude fra der læser med her for
> første gang!
> Wilstrup vil fremstå som en klovn....LOL.
>

Forskellen på dig og mig er at DU ER en klovn -
jeg fremstår muligvis som en sådan for nogle, men
der er jo en klovn i ethvert cirkus. Til gengæld
er det dig der klovner rundt i manegen in live.
>




N_B_DK (21-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-06-10 12:35

ahw wrote:

> jeg fremstår muligvis som en sådan for nogle, men
> der er jo en klovn i ethvert cirkus.

Ja og den rolle har du så sandelig fortjent.

--
MVH. N_B_DK


N_B_DK (20-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-06-10 08:52

ahw wrote:

> Ovenstående er volapük for viderekommende - måske
> du kunne oversætte?

Hvor må det være flovt at være SÅ evnesvag som du er, jeg har næsten ondt af
dig.

--
MVH. N_B_DK


Kim Larsen \(på AltB~ (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 20-06-10 10:02

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:4c1dc8be$0$285$14726298@news.sunsite.dk
> ahw wrote:
>
>> Ovenstående er volapük for viderekommende - måske
>> du kunne oversætte?
>
> Hvor må det være flovt at være SÅ evnesvag som du er, jeg har næsten
> ondt af dig.

Sjovt at lige netop No_Brain_DanskKvajhoved beskylder AHW for at være
evnesvag.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



N_B_DK (20-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-06-10 12:34

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> Sjovt at lige netop No_Brain_DanskKvajhoved beskylder AHW for at være
> evnesvag.

Jeg beskyldte ham ikke for at være evnesvag, jeg konstaterede det.

--
MVH. N_B_DK


Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 17:59

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:hvkleb$36b$1@news.datemas.de...
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en
> meddelelse
> news:4c1dc8be$0$285$14726298@news.sunsite.dk
>> ahw wrote:
>>
>>> Ovenstående er volapük for viderekommende -
>>> måske
>>> du kunne oversætte?
>>
>> Hvor må det være flovt at være SÅ evnesvag som
>> du er, jeg har næsten
>> ondt af dig.
>
> Sjovt at lige netop No_Brain_DanskKvajhoved
> beskylder AHW for at være evnesvag.

Ja, han er imponerende - det kvajhovede - men det
skyldes nok at han er blevet sat på plads så mange
gange at han efterhånden begynder at reagere på
det, blot på den sædvanlige sandkassemaner:
Æv-bæv! hvor er du dum!



N_B_DK (20-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-06-10 20:47

ahw wrote:
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
> <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:hvkleb$36b$1@news.datemas.de...
>> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en
>> meddelelse
>> news:4c1dc8be$0$285$14726298@news.sunsite.dk
>>> ahw wrote:
>>>
>>>> Ovenstående er volapük for viderekommende -
>>>> måske
>>>> du kunne oversætte?
>>>
>>> Hvor må det være flovt at være SÅ evnesvag som
>>> du er, jeg har næsten
>>> ondt af dig.
>>
>> Sjovt at lige netop No_Brain_DanskKvajhoved
>> beskylder AHW for at være evnesvag.

> Æv-bæv! hvor er du dum!

Tal dog ordenligt du din tro væbner, hvem skal ellers slikke dig i røven?

--
MVH. N_B_DK


Michael Meidahl Jens~ (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 20-06-10 20:52


"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i en meddelelse

> Sjovt at lige netop No_Brain_DanskKvajhoved beskylder >AHW for at være
> evnesvag.


Rolig nu Sancho Panza.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Volger Garfield  (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Volger Garfield 


Dato : 20-06-10 10:39

On Sun, 20 Jun 2010 08:57:22 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>"Michael Meidahl Jensen"
><mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
>meddelelsen
>news:4c1d0bc5$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "ahw" skrev i en meddelelse
>>
>>> "Madkopuner"? hvad er det?
>>
>>
>> Enhver idiot kunne med det samme regne ud at der
>> skulle stå
>> "Madkuponer".
>>
>> Altså vil enhver der læser dig første gang,
>> bedømme dig som?
>
>Ovenstående er volapük for viderekommende - måske
>du kunne oversætte?

Det er muligt at det, eftersom det stammer fra tysk, oprindeligt hed
"volapük, men det er i dag et "normalt" dansk ord, som er indlemmet i
dansk og hedder "volapyk".


Volger

Michael Meidahl Jens~ (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 20-06-10 20:50


"ahw" skrev i en meddelelse

> Ovenstående er volapük for viderekommende - måske du kunne oversætte?

Naturligvis Wilstrup, hvis man ikke lige kender dig og dit skriv. Ja så
ville man antag dig for at være en idiot, jeg! Ja jeg ville blot
være en der godt kunne bruge et dansk-kursus, men du ville fremstå som
komplet idiot.

"Madkopuner"? hvad er det? ...........Fnis.





--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Ukendt (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-06-10 21:01

"Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c1e70d8$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "ahw" skrev i en meddelelse
>
>> Ovenstående er volapük for viderekommende -
>> måske du kunne oversætte?
>
> Naturligvis Wilstrup, hvis man ikke lige kender
> dig og dit skriv. Ja så ville man antag dig for
> at være en idiot, jeg! Ja jeg ville blot
> være en der godt kunne bruge et dansk-kursus,
> men du ville fremstå som komplet idiot.

Muligvis, men du ER en idiot, og det er langt
værre!
>
> "Madkopuner"? hvad er det? ...........Fnis.


Ja, du ved det heller ikke, så hvad er dit
problem?
Meld du dig nu til det danskkursus.



Ukendt (18-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-06-10 22:57


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:z-udnR3iOLrEVIbRnZ2dnUVZ7sqdnZ2d@giganews.com...
> Ja, dem har vi så 16.000 af. De er dog ikke mere fattige, end at de har
> været i stand til at overføre 350.000.000 (trehundredeoghalvtreds
> millioner) kroner til Somalia. Det kan vel kaldes en slags ekstra,
> alternativ ulandsbistand - med venlig hilsen Det Kongelige Danske
> Velfærdssamfund[tm]?
>
> Mere hér: http://www.uriasposten.net/?p=15532

En alm. kontanthjælp er mange penge for en somalier; De lever for ingenting,
og hvis du nogensinde havde haft muligheden for at se en lejlighed beboet af
en flok somaliere, *efter* de er fraflyttet, og den skal sættes i stand,
ville du forstå, at de nærmest ingen penge bruger. Det er fuldt ud logisk,
at de har råd til at sende så mange penge til Somalia.





Volger Garfield  (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Volger Garfield 


Dato : 19-06-10 12:43

On Fri, 18 Jun 2010 23:56:47 +0200, "\"Thomas\"" <dawg> wrote:

>
>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>news:z-udnR3iOLrEVIbRnZ2dnUVZ7sqdnZ2d@giganews.com...
>> Ja, dem har vi så 16.000 af. De er dog ikke mere fattige, end at de har
>> været i stand til at overføre 350.000.000 (trehundredeoghalvtreds
>> millioner) kroner til Somalia. Det kan vel kaldes en slags ekstra,
>> alternativ ulandsbistand - med venlig hilsen Det Kongelige Danske
>> Velfærdssamfund[tm]?
>>
>> Mere hér: http://www.uriasposten.net/?p=15532
>
>En alm. kontanthjælp er mange penge for en somalier; De lever for ingenting,
>og hvis du nogensinde havde haft muligheden for at se en lejlighed beboet af
>en flok somaliere, *efter* de er fraflyttet, og den skal sættes i stand,
>ville du forstå, at de nærmest ingen penge bruger. Det er fuldt ud logisk,
>at de har råd til at sende så mange penge til Somalia.

Så er der ikke grund til at give dem så meget.


Volger

Ukendt (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-06-10 12:18


""Thomas""
> En alm. kontanthjælp er mange penge for en somalier; De lever for
> ingenting, og hvis du nogensinde havde haft muligheden for at se en
> lejlighed beboet af en flok somaliere, *efter* de er fraflyttet, og den
> skal sættes i stand, ville du forstå, at de nærmest ingen penge bruger.
> Det er fuldt ud logisk, at de har råd til at sende så mange penge til
> Somalia.

Det kunne ikke tænkes at noget kom fra kriminalitet?

Såvidt jeg husker ligger somaliere i top 3 ang. kriminalitet?

Er det ikke statsløse palæstinensere der har æren af topplaceringen?


Michael Meidahl Jens~ (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 19-06-10 19:11


""Thomas"" skrev i en meddelelse

>hvis du nogensinde havde haft muligheden for at se en lejlighed >beboet af
>en flok somaliere, *efter* de er fraflyttet, og den skal >sættes i stand,
>ville du forstå, at de nærmest ingen penge bruger.

Du har set ind til flere lejligheder fraflyttet af Somaliere?



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Ukendt (19-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-06-10 23:14


"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen
news:4c1d0838$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Du har set ind til flere lejligheder fraflyttet af Somaliere?

To stk's.





Kim2000 (20-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 20-06-10 08:23



""Thomas"" <dawg> skrev i meddelelsen
news:4c1beba5$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:z-udnR3iOLrEVIbRnZ2dnUVZ7sqdnZ2d@giganews.com...
>> Ja, dem har vi så 16.000 af. De er dog ikke mere fattige, end at de har
>> været i stand til at overføre 350.000.000 (trehundredeoghalvtreds
>> millioner) kroner til Somalia. Det kan vel kaldes en slags ekstra,
>> alternativ ulandsbistand - med venlig hilsen Det Kongelige Danske
>> Velfærdssamfund[tm]?
>>
>> Mere hér: http://www.uriasposten.net/?p=15532
>
> En alm. kontanthjælp er mange penge for en somalier; De lever for
> ingenting,

Du mener 4500 kroner er vildt meget for en somaliaer? Jeg havde sørme ellers
den tanke at en mælk kostede det samme uanset nationalitet.

4500 lyder ganske rigtigt at meget når man bor i Somalia, men ligesom alle
andre fra den 3. verden opdager de hurtigt at de beløb er meget meget lille,
og de opdager også at da de hverken kan sproget eller kan arbejde i landet
(pga sprog og uddannelse) at deres fremtid her i landet er ligeså dårlig som
derhjemme. Bortset fra at de ikke heroppe dør af sult og tørst. I en spiral
af håbløshed er der kriminalitet tilbage for at sende de forventede penge
hjem, deres børn fanges i samme spiral og laver vold for at få afløb for
deres vrede overfor samfundet, "som er skyld i det". Det er derfor samtlige
3. verdens flygtninge skal afvises ved grænsen og hjælpen skal gives i
nærområderne og være hjælp til selvhjælp.


Thorbjørn Ravn Ander~ (18-06-2010)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 18-06-10 23:02

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> Ja, dem har vi så 16.000 af. De er dog ikke mere fattige, end at de har
> været i stand til at overføre 350.000.000 (trehundredeoghalvtreds millioner)
> kroner til Somalia. Det kan vel kaldes en slags ekstra, alternativ
> ulandsbistand - med venlig hilsen Det Kongelige Danske Velfærdssamfund[tm]?

20.000 pr person. Over hvor lang tid?

Åbenbart er der nogen der godt kan være nøjsomme selv i et af verdens
dyreste lande.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409071
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste