Noget mere programmering(instinkter!)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-10 18:57

Noget med at:

Han(jeg) har det fulde sæt, de kan(skal) bruges til at trække
hele læsset!

Er ved at fjerne det!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-10 19:00

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i1ktqs$j02$1@news.eternal-september.org...
> Noget med at:
>
> Han(jeg) har det fulde sæt, de kan(skal) bruges til at trække
> [...]
Jeg er spændt på om de ca. 40 procent (IK) ligger der, næsten en slags mmx/sse - 3dnow!

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 14-07-10 19:02

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i1ktve$jmu$1@news.eternal-september.org...

> Jeg er spændt på om de ca. 40 procent (IK) ligger der, næsten en slags mmx/sse - 3dnow!
> [...]
Det kan da egentlig godt være, nu jeg tænker over det, det vil da frigøre en del regnekraft!

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 14-07-10 19:04

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c3dfbb9$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det kan da egentlig godt være, nu jeg tænker over det, det vil da frigøre en del regnekraft!
> [...]
40 procent bliver det nok næppe! Men måske en 15-20 procent!

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 14-07-10 19:19

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c3dfc0d$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> 40 procent bliver det nok næppe! Men måske en 15-20 procent!
> [...]
De skal flettes ind de rigtige steder selvfølgelig!
Og være lige så perfekte som før!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-07-10 20:35

Den 14-07-2010 19:57, Peter Nicolaysen skrev:
> Noget med at:
>
> Han(jeg) har det fulde sæt, de kan(skal) bruges til at trække
> hele læsset!
>
> Er ved at fjerne det!

Hvis vi nu antager at det du skriver i er (hvad det er) et debat forum
hvor folk skriver frem og tilbage - med udgangspunkt i hvad der bliver
skrevet
forudsat det der er skrevet - er skrevet på en sådan måde at de andre
skribenter kan forholde sig til det , så de derfor har noget fornuftigt
at svare

Hvis dine evner rækker til det - kan du så på en ( det måske nok at være
så optimistisk igen) redegøre på en for forstanden fremkommelig måde ,
hvordan et andet menneske
skulle kunne svare på det indlæg som du har postet her ?

ud fra hvad du skriver i nærværende - så sker der dig et _ eller _ andet
- men det er ikke formuleret hvad eller hvorfor - kan du på en måde
redegøre for hvordan nogen skulle have
en chance for at svare på eller kommentere "dette" ? kan du se præmisen
ikke eksistere for at det er sagligt ikke eksistere - med mindre det er
en privat dagbog hvor stik ord har den mening at de
skal kunne genskabe aktuelle begivenheder eller oplevelser i bivestheden
på læseren - eo ipso hvis det er noget så er det et dagbogs notat der
inden for den given præmis må afskrives som nonsens
af læseren ...

jeg har 4 søstre den yngste som jeg kalder pokahontas men lyder navnet
Anna - hun snakkede sort til hun var 5 år , men hun snakkede meget og
der er ingen tvil om at det hun sagde
var meningsfuldt for hende selv og blev gang på gang noget så sur over
at folk ikke forstod hende - nå men så nærmest over en uge begyndte hun
at tale forståeligt , hun side slæbsper lidt
men det er der ikke nogen der er død af endnu :)

Der kan man sige at du har det samme problem (om end det ikke er dig en
kilde til ærgrelse at du ikke bliver forstået) - men jeg tror faktisk
når du taster sætningerne ned
så er de meningsfulde og i sig selv formuleret som de burde - fordi de
som sådan reflektere måden hvorpå din bevidsthed fungere - som er
anvendelig for dig
også kan man jo sige så er det for dig formuleret på en måde - hvor
formuleringen tjener det formål -

Nu kender jeg dig jo ikke - men det kan faktisk ikke udelukkes at det er
den enste måde du kan formulere dig og tænke på - hvorfor det i sagens
natur er en valid måde at gøre det
på ...

Man kan så spørge sig selv hvorfor du vælger at publicere det i en debat
gruppe hvis primære funktion er at mennesker debattere med hinanden -
når du for 10 millioner klager hver gang du skriver
de klager kunne jo - jeg ved ikke om dine evner rækker til at begribe
det - ingen er jo som bekendt fortpligtiget over evne - men kan det
ikke være i mangel af bedre et hint om at skrive et
sted som her at det ike lige er stedet at gøre det ?

Du skriver at du aldrig skriver i strid med fundatsen se det er jo
faktisk interessandt - for det har du faktisk lidt ret i du er ikke i
strid med nogen fundatser nogen steder fordi det du skriver
er meningsløst - men det står der jo godt nok et lys år fra den alment
anerkendt konsensus for det danske sprog og ville have haft samme
informations værdi hvis det havde været på mandarin kinesisk

men som jeg skrev tidligere så kunne det da være spænende at høre
hvordan disse skrifter kommer til dig - høre du stemmer - for du besøg
fra et andet sol system - er du en søn af en gud der er
her for forkynde noget som menneskheden ikke er klar til endnu men måske
sener at begribe - slet og ret hvad sker der når du skriver det du skriver ?

Venligst
BMM

Fra : Ulvir

Dato : 15-07-10 18:21

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

>.. slet og ret hvad sker der når du skriver det du skriver ?

Han kommer med nogle gigantiske hjerneprutter som vi andre ikke fatter en
meter af..

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-07-10 19:07

Den 15-07-2010 19:21, Ulvir skrev:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Han kommer med nogle gigantiske hjerneprutter som vi andre ikke fatter
> en meter af..

Tjaa men jeg er sikker på for Peter er det skrevet som han mener det
skal og det fremstår på en måde der er fornuftigt og let forståelig

og at det i sig selv er meningsfyld at hoppe i mellem emner og ufærdige
sætninger ... hvad der i sagens natur for det til at fremstå som volapyk
og han har da også skrevet han er det eneste menneske på jorden der
kan kende forskel på rigtigt og forkert - hvad jeg rent faktisk tror han
mener er korrekt ... jeg tror ikke der kommer en yderligere redegørelse ...

selvf. kan man sige det er belastende med 583 indlæg på 2 uger
men hvis man skal vende det til noget prospektivt så giver det et unik
indblik i hvordan en bevidsthed der er gået i opløsning fungere

jeg tror han er psykotisk manisk - eller det håber jeg da for ham fordi
det maniske tager altid af også opstår der på ny en bro til den
consensus som mennesker i almindelighed orientere sig efter når de
taler/skriver med hinanden ... hvis det ikke er det så må det jo være
frygteligt ensomt

Mv.
BMM