Nu er jeg ved at være nysgerrig (Derbi GPR~
Fra : RpR

Dato : 06-08-01 01:37

Der sidder en diode i midten af det lille runde instrumenpanel. Den er grøn
og rører aldrig på sig.
Hvad dælen er den til for?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Gundersen

Dato : 06-08-01 22:30

Hej Rpr!

> Der sidder en diode i midten af det lille runde instrumenpanel. Den er grøn
> og rører aldrig på sig.
> Hvad dælen er den til for?

Er du sikker på at det ikke er en Neutral lampe! (til at vise at den er i
frigear?)

Sådan en var der på min gamle Rmx'er, og på min ny anskaffet RS125! he he! =)

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : Gundersen

Dato : 06-08-01 22:40

Hej igen

> Er du sikker på at det ikke er en Neutral lampe! (til at vise at den er i
> frigear?)

Ellers kan neutral lampen være blå! Jeg kan ikke lige forestille mig hvad det
ellers skulle være!

Yamaha Neo's @ Lovlig - Solgt
Yamaha Neo's @ Polini Corsa!
Aprilia RS125 @ uden plader! =(

Fra : RpR

Dato : 07-08-01 10:45

> Ellers kan neutral lampen være blå! Jeg kan ikke lige forestille mig hvad
det
> ellers skulle være!

Nix, tror ikke det er neutrallampen, den lyser ihvertfald ikke i frigear :/

he! =)

Tillykke =)
Så skal du bare til at spare op til pappet, hehe...

Fra : Titan

Dato : 07-08-01 13:14

> Der sidder en diode i midten af det lille runde instrumenpanel. Den er
grøn
> og rører aldrig på sig.
> Hvad dælen er den til for?

Kan du ikke ringe og spørge ham du har købt knallerten af?

Fra : RpR

Dato : 07-08-01 13:28

> Kan du ikke ringe og spørge ham du har købt knallerten af?

Et klogt ord fra Titan, nå ja, det sker vel...

Men jeg har fået svar, og den er ikke til noget, pladsholder fra 125'eren.