Inderigs politik og kvante mekanik!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 10:11

Kørte lidt med kvanten igår på tvkanalen tv2news!
En del smil og vær glad og drejede hende den pæne sorthåredes
venstre øje lidt til venstre på et tidspunkt, der rullede noget tekst
med Srebrenica over bunden af skærmen samtidig, lidt efter!
(ikke masakrere Muslimer, det er bare sådan det er! Jeg finder mig ikke i det!)

Hun sad ved siden af Niels Brinch bagefter, det var ikke så kraftig en drejning at den
bliver permanent, men der var en pikspiller(ikke Brinch) jeg skulle påvirke,
og Muslimer i elektriske biler, følger køreplanen!

Ihvertfald er folk begyndt at forstå at det er vigtigt at komme ud på venstre fløjen
når der er valg! For at komme igennem nåleøjet og ramme præcis den fremtid hvor
menneskeheden ikke slår sig selv ihjel!

Kvinder med tørklæde og mænd der bestemmer over dem! I elektriske biler i hele verden!
De andre kvinder er mere eller mindre drejet af i forvejen på kanalen!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!
Og Jesus Kristus er også en hellig person for Muslimer

Hvis hun vil have en erstatning så kan hun få den fra Karsten Bjørnholts tidligere arbejdsplads!
eller Folkekirken! Hun kan forklare jeg også vil have en erstatning fra Bjønholts tidligere arbejdsplads!
(jeg gider bare ikke snakke med dem!)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 10:18

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:husujj$rb$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> eller Folkekirken! Hun kan forklare jeg også vil have en erstatning fra Bjønholts tidligere arbejdsplads!

Og jeg kan nå Pakistan også!
med "smil og vær glad" den eneste jeg har testet (bevidst) på den rækkevidde!
men jeg ved min underbevidsthed har været igang en del!

Og jeg mener det virkelig når jeg siger det!
Helvede eksistere! Og Muslimerne kommer ikke i!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 10:32

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:husv0u$21u$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Og det har ikke noget at gøre med "at skyde budbringeren"
Det har noget at gøre med at påvirke på forskellige niveauer!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 13:05

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c1202a4$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Og jeg sad selv og rumsterede med min stang igår, men ikke noget spilleri!
(det er simpelthen bare nødvendigt, når ens sexlyst er forsøgt programmeret pervers)
Det der er irriterende, er at næsten blive tvunget til at diskutere emmnet!

Nå men "gør det der er bedst for Bjørnholt" er næsten helt væk!
Det samme gælder "Sadist,Nazisten som påstod hun var en Jøde"
og "Bodil Egeberg" , "Sanne Hovgensen" og den med DF er der lidt endnu!
Og BW skal selvfølgelig helt væk!(Jeg beskrev BW som et racistisk røvhul til Diskjockey Ævl)
Og fik besked på at skulle lytte til ham "da han højst sandsynligt ved bedre end mig"
(hvilket selvfølgelig er fuldstændigt latterligt; jeg fatter simpelthen ikke at noget i min underbevidsthed/brainstem
har kunne lade sig manipulere/tortere/programmere til at tro på, at hvis jeg gør det som de latterlige narhoveder har haft sagt, så
gør det, torturen,smerten,skaderne mindre, Istedet for bare at indse at "kvante mekanik kan tages i brug" til at fjerne skader og
programmeringen!

Det er bare sørge for, at der er flere velfungerende Neurons og Glia celler og "Ingen" der "ikke er velfungerende!"
Præcis som før!(den højeste IK og alt det der, Jeg elsker det faktum, at i sidder og skriger af grin!
Lige indtil i opdager at jeg har ret!
Det eneste der har holdt menneskeheden i live indtil nu(med alt det latterlige lort som de mennesker syntes er en god ide),
er at jeg fik besked på:

"at jeg kun må gøre det som er absolut nødvendigt for at holde mig selv i live" lige efter en besked på at jeg aldrig måtte gøre
"noget for mig selv personligt" og det at jeg skulle have det mest muligt dårligt! 90 procent af deres lort er "Gør landet
pædofilt,Nazistisk,
Fri tortur for sadister/nazister ect ect........ latterligt, ondskabsfuldt lort!

Alt deres ondskab, alle deres ofre(især børnene) bliver hævnet!
Fordi Helvede eksistere virkeligt!
Jeg har bygget det!

Nogen der vil se om Tulipaner kan gro i saltvand?
(jJg kan godt skrue bissen på! Istedet for bare at påvirke vælgerne, til at stemme som jeg vil!
Det er praktisk taget næsten nødvendigt, det er den slags "Religion" er gjort af!)

Det vil ihvertfald gøre noget for folks religion! Og juster folks virkeligheds syn!
Hvis der er for meget svovl i Holland/Nederland, så skyller man med?

Jeg har altid hadet svovl både i mig selv og i andre!

Kan i huske "da der gik 3dfx i virkeligheden?"
Sjovt nok et indlæg der er problemer med at finde frem,
på Google hvilket gør mig skidesur!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 13:07

> [...]

Fordi Helvede eksistere virkeligt!
Jeg har bygget det!

Nogen der vil se om Tulipaner kan gro i saltvand?
(Jeg kan godt skrue bissen på! Istedet for bare at påvirke vælgerne, til at stemme som jeg vil!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 13:26

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hut8un$4mv$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Og DJ Ævl burde være skræmt, selvom han ikke er det!
Den der med delt ved roden, og halskæden

Jeg har aldrig været så "glad" for at se nogen sidde og hyle og skrige og lave bevæglser,
og snerre som en hund som dig for det kommer du til i mange millioner år!
Sammen med Bjørnholt og co!

Noget helt andet er det ikke? Når folk har magt over jer, og syntes det er skidesjovt
at i snart bliver torteret og når i bliver torteret!
(jeg syntes så ikke det er skidesjovt, men det får jeg jer til at tro! Og når i vil have hævn,
hvordan var det nu det var???? Jer selv og jeres egne! Jeg kan evt. kigge forbi en gang imellem,)

Mvh
(Den største Tyr i universet 25-04-73-1459 Taurus)

Ao
Hjørnering
Gud
Peter
Satan
Brahma
Vishnu
Shiva
Zeus
Og en til!

Alle Alfaerne med Horn sat sammen til en!

Allah(Alfa Male, og jeg er sku altid den gode!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 13:37

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:huta13$8js$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> Mvh
> (Den største Tyr i universet 25-04-73-1459 Taurus)

(I ved selvfølgelig ikke hvor Ao det gør når den største Tyr i Universet får sine
horn snurret rundt omkring sig selv)

> Gud
(og jeg gik ud selv om jeg sad og ikke kunne bevæge mig under og efter torturen)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 13:57

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hutami$avf$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> horn snurret rundt omkring sig selv)

> (og jeg gik ud selv om jeg sad og ikke kunne bevæge mig under og efter torturen)

http://groups.google.dk/group/alt.politics/msg/cb3337037b1eb675?hl=da&dmode=source
De kalder det en blowfish og ikke en puffer fish

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/1c16aa7ee240bb70?hl=da&dmode=source
og en til!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 14:00

http://groups.google.dk/group/alt.religion/msg/e243d45934d56bc4?hl=da&dmode=source
De kalder det en blowfish og ikke en puffer fish

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/1c16aa7ee240bb70?hl=da&dmode=source
og en til!

Altid rart med bedre stavning! (især når den er forsøgt programmeret ødelagt)
hvilket koster 100 millioner år i helvede!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 15:50

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c123368$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>>> Satan
>>> Brahma
>>> Vishnu
>>> Shiva

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Hvis der ryger en dæmning i Kina, så er det NationalSocialisterne i Hollands skyld!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 16:14

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hutifc$9c2$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det kan være de mangler El-biler og Muslimer i Kina, under alle omstændigheder
så bliver kursen hen mod den fremtid hvor menneskeheden ikke slår sig ihjel,
Den hvor alle bliver til Muslimer i Elektriske biler holdt!
Og hvis der er en dæmning i vejen, så bliver den brudt!
Det er altsammen påvirkning!
Kvinder med tørklæde og mænd der bestemmer over dem er fremtiden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-10 12:56

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-06-10 18:28

> [...]
> eller Folkekirken! Hun kan forklare jeg også vil have en erstatning fra Bjønholts tidligere arbejdsplads!

Det er så noget med dk.helbred at gøre fordi de er blevet skeløjede
og har fået knald i låget nogen af dem!

Og alle ved hvad de har gjort!