[OT] hjælp
Fra : Verbal

Dato : 05-08-01 13:41

Hej Drenge

Først undskyld for det lidt OT indlæg, men jeg er lidt på røven. so please..

Jeg hadet lovet en ven at optage temalørdag på DR2(omhandlede Louis
Armstrong) igår
og fejlede totalt jeg ville nu høre om der er en venlig sjæl som vil
hjælpe mig
med at rette op på min bummert. Hvis du har optaget det og er vellig til at
sende
en kopi eller vil låne mig dit bånd så jeg kan tage en kopi, ville jeg ikke
kun
blive meget glad men ogsp være villig til at betale for dit besvær.

På forhånd tak
-Tommy

Fra : Hauge

Dato : 05-08-01 14:06

Hejsa

"Verbal" <verbal@sol.dk> wrote in message
> Først undskyld for det lidt OT indlæg, men jeg er lidt på røven. so
please..

Ja det må du da være, for du har gjort det i en del grupper efterhånden.

Men temalørdag bliver for det meste genudsendt igen på enten DR1 eller DR2,
så følg med i programoversigten.

Mvh Hauge

Fra : Mette T Eriksen

Dato : 05-08-01 15:11

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ja det må du da være, for du har gjort det i en del grupper efterhånden.
>
> Men temalørdag bliver for det meste genudsendt igen på enten DR1 eller

Ellers tager DR altså kun 2-3000 kr for at sende dig et videobånd med
programmet, så det ville måske være lettere.

--
Hilsen

Mette

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-08-01 23:40

Mette T Eriksen <metteerik92@hotmail.com> skrev i en

> Ellers tager DR altså kun 2-3000 kr for at sende dig et
videobånd med programmet, så det ville måske være lettere.

Altså 2 kroner hvis du er heldig.
(Sorry!)

--
Hilsen: Jørgen; tag den!
www.grandt-aarhus.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-08-01 00:49

Jørgen Grandt skrev:

> videobånd med programmet, så det ville måske være lettere.
>
> Altså 2 kroner hvis du er heldig.
> (Sorry!)

Hehe... Dén var go'!

Der er vist også et bibliotek i Århus, der optager næsten alle DR's
programmer (eller får dem direkte fra DR). Vi har brugt dem meget på
universitetet, når vi skulle have fat i gamle debatprogrammer. Det var vist
gratis. Ulempen var dog, at båndene først var tilgængelige 2-3 måneder (2
hvis du er heldig altså) efter visningen.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-08-01 18:37

"Peter Bjerre Rosa"
> Det var vist
> gratis. Ulempen var dog, at båndene først var tilgængelige 2-3 måneder (2
> hvis du er heldig altså) efter visningen.

Nej da. 2-3 = -1, altså en måned før visningen. Det kunne være,
man skulle ringe til dem og spørge, om de ikke har den næste
uges udsendelser fra atletik-VM liggende.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-08-01 21:08

Jørgen Grandt <Grandt@OnCable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b6dcb57$0$39065$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Mette T Eriksen <metteerik92@hotmail.com> skrev i en

> videobånd med programmet, så det ville måske være lettere.

> [...]

Op til 3.000 kr. - Det var godt nok dyrt -
Nrk Tv (Norge) tager som højeste pris kun 2.550 kr.
og hvis udsendelsen varer under 10 minutter kun 1.940 kr., så det er jo til
at have med at gøre. -:)