Hvem har sendt indlæg
Fra : Anders

Dato : 04-08-01 21:56

Hej.

Er der nogen som kan decifferere en nyhedsmeddelelse for information? Jeg
vil gerne melde posteren til hans udbyder, men jeg ved ikke hvilke linier,
der er vigtige.

Og jeg ved godt at det er en smule off-topic, men jeg har modtaget den på
min mac og så føler jeg mig desuden tryg i Jeres hænder...

Her er headeren:

From: "Michael" <mich@hotmail.com>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Re: "Ud af lortet"
Date: Sat, 4 Aug 2001 21:56:21 +0200

Fra : J.C. Voss

Dato : 04-08-01 22:05

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> Er der nogen som kan decifferere en nyhedsmeddelelse for information? Jeg
> vil gerne melde posteren til hans udbyder, men jeg ved ikke hvilke linier,
> der er vigtige.

Kig forbi <http://fabel.dk> -- de har en glimragende gennemgang af
hvordan man tyder headers.

--
Jonas, located at 11°56° | I love defenseless animals,
http://geografi.hjem.wanadoo.dk/ | especially in a good gravy.

Fra : Tina H.

Dato : 04-08-01 23:02

Hej Anders
Det ser ud som som din plageånd er kunde hos Tiscali/Worldonline.
Så det er dem du skal videre sende din header til.

Så vidt jeg husker er mail adressen abuse@wol.dk

hilsen Tina

in article B7922DE9.5FBF%ajkmine@boxershortsmac.com, Anders at

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-08-01 23:33

> [...]

> vil gerne melde posteren til hans udbyder, men jeg ved ikke hvilke linier,

Når man skal melde nogen for noget, så er alle linjer vigtige. Udover
det, så er det "X-Complaints-To: news-abuse@wol.dk" der er interessant,
hvis du vil vide hvem du skal klage til.

> Og jeg ved godt at det er en smule off-topic

For ikke sige ubegavet.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 05-08-01 09:53

> For ikke sige ubegavet.

??

/Martin

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-08-01 12:23

In article <1exny4v.y757b21hya5xcN%mb@talent.dk>,
mb@talent.dk (Martin Bredthauer) wrote:

> ??

Der var ikke det helt store at klage over, og da specielt ikke for en
3.dje person.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-08-01 14:25

> Der var ikke det helt store at klage over, og da specielt ikke for en
> 3.dje person.

Hvordan kan du se hvad der var at klage over når du kun har headeren?
Martin P

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-08-01 14:34

In article <1exoap3.13jrxap1yd3vwqN%martinmarius@petersen.mail.dk>,
martinmarius@petersen.mail.dk (Martin Petersen) wrote:

> Hvordan kan du se hvad der var at klage over når du kun har headeren?

Jeg klikker bare på
så dukker indlægget op.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : N/A

Dato : 05-08-01 17:09

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-08-01 17:09

d. 05/08/01 15:33 skrev Martin Edlich på newsspam3@mail.edlich.dk i artiklen
newsspam3-B6D236.15334205082001@news.tele.dk:

> Jeg klikker bare på
> så dukker indlægget op.

Når jeg klikker på den, dukker et tomt mail-vindue med ovennævnte adresse op

Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-08-01 17:31

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Når jeg klikker på den, dukker et tomt mail-vindue med ovennævnte adresse op

martin bruger newswacher, hverken OE eller MacSOUP understøtter
funktionen.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-08-01 18:24

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> martin bruger newswacher, hverken OE eller MacSOUP understøtter
> funktionen.

Så forstår jeg bedre ...
Martin

Fra : Anders

Dato : 05-08-01 15:13

Martin Edlich skrev:

> For ikke sige ubegavet.

Ubegavet? Det ved jeg ikke. Måske ligger det på grænsen, men jeg synes
alligevel at det var slemt nok. Jeg kan godt ignorere tre-fem "test test"
meddelelser, som andre straks skriver til udbyderen om. Men noget, som er
sigtet imod en bestemt person og som i hvert fald ikke kunne være sket ved
et uheld, det synes jeg i hvert fald i går var for meget. Hvad var pointen
med at gøre det?

(for dem der ikke ved hvad det handler om, så postede en anonym person i
dk.politik en andens adresse, telefonnummer, boligs købssum osv. Oplysninger
som nok var fundet i åbne tilgængelige databaser et eller andet sted på
nettet)
--
Hvis du vil maile mig, skal du først fjerne mine boxershorts

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-08-01 15:34

In article <B7932121.607F%ajkmine@boxershortsmac.com>,
Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> Ubegavet? Det ved jeg ikke.

Synes du at CRL virker som en der ikke kan forsvare sig selv?

Nah, nu bliver det vist alt for off-topic, bare glem det.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk