|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Underligt problem med Telenor/Cybercity Fra : Mads
 | 
 Dato :  02-03-10 21:26
 | 
 |  | 
 
            Hej
 Jeg har de sidste 3 uger haft et irriterende problem med mit Internet
 og nu vil jeg høre om der er nogen der har oplevet noget lignende.
 ( og som måske ved hvad der er galt )
 Min Internet forbindelse dør og kommer igen med få minutters
 mellemrum, men det underlige er at det kun gælder forbindelse
 via browsere og mail. ( Internet Explorer, Firefox og Thunderbird )
 Er jeg igang med en online spil eller ved at downloade noget fra
 en news server er der som regel ikke noget ivejen og disse ting 
 kan fungere upåklageligt i timevis.
 Surfer jeg derimod lidt rundt, læser nyheder osv, så virker det
 kun i nogen minutter, hvorpå browseren melder at den ikke 
 kan finde serveren www.xxxxxx   eller mail programmet melder at
 der ikke er forbindelse til serveren.
 Efter 2 - 5 minutter virker alt igen fint, men kun i nogen minutter
 og sådan gentager det sig hele tiden.
 Problemet er ikke lokaliseret til en bestemt maskine, så jeg tror ikke
 det er et hardware problem hos mig og problemet er der også uanset 
 om jeg bruger kabel eller trådløs forbindelse til min router. 
 Routeren viser heller ikke nogen problemer når forbindelsen er død.
 Jeg har skrevet til Telenor's kundeservice, men de kan ikke se
 nogen problemer.
 Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?
 mvh Mads
            
             |  |  | 
  Ole Rasmussen (02-03-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ole Rasmussen
 | 
 Dato :  02-03-10 22:18
 | 
 |  | 
 Hej
 Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote:
 Klip:
 >Jeg har de sidste 3 uger haft et irriterende problem med mit Internet
 >og nu vil jeg høre om der er nogen der har oplevet noget lignende.
 >( og som måske ved hvad der er galt )
 /klap
 Jo, jeg har nøjagtigt samme problem, blot med den lille forskel at
 problemet hér ikke er så ofte, det kommer måske et par gange i døgnet,
 og som du nævner, med en varighed på en 3-5 minutter. - Resten af tiden
 fungerer det normalt.
 Jeg oplever, som dig, at problemet kun er visse ting der ikke fungerer,
 det kunne måske være et DNS problem, har observeret at når problemet er
 der, og man ikke kan tilgå diverse hjemmesider, så kan man faktisk altid
 tilgå www.telenor.dk  !?...
 Men, jeg har desværre ikke nogen løsning på det, og jeg har endnu ikke
 fejlmeldt det til Telenor, gennem årene har der fra tid til anden været
 lign. problemer, men efter en tid er de gået i sig selv igen, så det
 håber jeg også denne gør :)
 
 --
 M.v.h. Ole ®
 "Skik følge, eller land fly"
            
             |  |  | 
  Mads (05-03-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mads
 | 
 Dato :  05-03-10 00:13
 | 
 |  | 
 
            On Tue, 02 Mar 2010 22:18:20 +0100, Ole Rasmussen
 <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote:
 >Jeg oplever, som dig, at problemet kun er visse ting der ikke fungerer,
 >det kunne måske være et DNS problem, har observeret at når problemet er
 >der, og man ikke kan tilgå diverse hjemmesider, så kan man faktisk altid
 >tilgå www.telenor.dk  !?...
 Jeg har så heller ikke kunne tilgå Telenor.dk når problemet har været
 der, men nu har jeg haft fat i Telenor igen. De kan stadig ikke se
 noget problem fra "deres ende af ledningen", men da min router har
 en del år på bagen vil de sende mig en ny uden beregning.
 Så må vi se om det hjælper.
 ( Jeg melder tilbage når jeg har skiftet routeren ud. )
 mvh Mads
            
             |  |  | 
   Mads (10-03-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mads
 | 
 Dato :  10-03-10 16:55
 | 
 |  | On Fri, 05 Mar 2010 00:12:46 +0100, Mads <Mads@nospam.nothanks.com>
 wrote:
 
 >Jeg har så heller ikke kunne tilgå Telenor.dk når problemet har været
 >der, men nu har jeg haft fat i Telenor igen. De kan stadig ikke se
 >noget problem fra "deres ende af ledningen", men da min router har
 >en del år på bagen vil de sende mig en ny uden beregning.
 >Så må vi se om det hjælper.
 >( Jeg melder tilbage når jeg har skiftet routeren ud. )
 >
 >mvh Mads
 
 
 Ja, så ankom den nye router, men det hjalp ikke en disse og
 Telenor aner ikke hvad der er galt.
 
 Øv. Skal man virkeligt til at skifte udbyder for at få stabilt
 Internet igen?  :o\
 
 mvh Mads
 
 
 |  |  | 
    Frank Damgaard (10-03-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Frank Damgaard
 | 
 Dato :  10-03-10 19:14
 | 
 |  | 
 
            Mads wrote:
 > On Fri, 05 Mar 2010 00:12:46 +0100, Mads <Mads@nospam.nothanks.com>
 > wrote:
 > 
 >> Jeg har så heller ikke kunne tilgå Telenor.dk når problemet har været
 >> der, men nu har jeg haft fat i Telenor igen. De kan stadig ikke se
 >> noget problem fra "deres ende af ledningen", men da min router har
 >> en del år på bagen vil de sende mig en ny uden beregning.
 >> Så må vi se om det hjælper.
 >> ( Jeg melder tilbage når jeg har skiftet routeren ud. )
 > Ja, så ankom den nye router, men det hjalp ikke en disse og 
 > Telenor aner ikke hvad der er galt.
 > 
 > Øv. Skal man virkeligt til at skifte udbyder for at få stabilt
 > Internet igen?  :o\
 Måske du skulle lave lidt mere systematisk netværksfejlfinding
 for at finde den egentlige fejl.
 Hvor mange forskellige PC'ere har du prøvet med?
 Hvilken DNS server er din PC sat op med?
 i Linux kan du se det i f.eks. /etc/resolv.conf  ,
 i windows XP i passende GUI menu til internet egenskaber
 eller fra cmd.exe:  ipconfig /all
 når fejlen opstår, kan du pinge IP adresser?
 dvs. virker både
  ping www.telenor.dk og
  ping 212.88.64.12
 virker nslookup på domæner ?
 (prøv f.eks.:  nslookup dr.dk )
            
             |  |  | 
     Mads (10-03-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mads
 | 
 Dato :  10-03-10 20:42
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 10 Mar 2010 19:13:41 +0100, Frank Damgaard
 <frank_news@milpent.dk> wrote:
 >Hvor mange forskellige PC'ere har du prøvet med?
 2 stationære (kablet net) og en bærbar m trådløs forb.
 >
 >Hvilken DNS server er din PC sat op med?
 >i Linux kan du se det i f.eks. /etc/resolv.conf  ,
 >i windows XP i passende GUI menu til internet egenskaber
 >eller fra cmd.exe:  ipconfig /all
 Med cmd.exe ser det ud til at det er 212.242.40.3  
 og  212.242.40.51
 >
 >når fejlen opstår, kan du pinge IP adresser?
 >dvs. virker både
 > ping www.telenor.dk >og
 > ping 212.88.64.12
 >
 Nej, ingen af de ting kan lade sig gøre mens fejlen er der.
 Ping skrev "Timed out" 3 gange hvorpå forbindelsen
 kom tilbage og virkede fint igen.
 Browseren nåede også at lave en time-out på Telenor.dk
 >
 >virker nslookup på domæner ?
 >(prøv f.eks.:  nslookup dr.dk )
 Det nåede jeg så ikke før forbindelsen virkede igen.
 mvh Mads
            
             |  |  | 
      Frank Damgaard (11-03-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Frank Damgaard
 | 
 Dato :  11-03-10 15:51
 | 
 |  | 
 
            Mads wrote:
 > On Wed, 10 Mar 2010 19:13:41 +0100, Frank Damgaard
 > <frank_news@milpent.dk> wrote:
 > 
 > 
 >> Hvor mange forskellige PC'ere har du prøvet med?
 > 
 > 2 stationære (kablet net) og en bærbar m trådløs forb.
 >> Hvilken DNS server er din PC sat op med?
 >> i Linux kan du se det i f.eks. /etc/resolv.conf  ,
 >> i windows XP i passende GUI menu til internet egenskaber
 >> eller fra cmd.exe:  ipconfig /all
 > 
 > Med cmd.exe ser det ud til at det er 212.242.40.3  
 > og  212.242.40.51
 det er telenor/Cybercity's DNS servere.
 > 
 >> når fejlen opstår, kan du pinge IP adresser?
 >> dvs. virker både
 >> ping www.telenor.dk >> og
 >> ping 212.88.64.12
 >>
 > Nej, ingen af de ting kan lade sig gøre mens fejlen er der.
 > Ping skrev "Timed out" 3 gange hvorpå forbindelsen
 > kom tilbage og virkede fint igen.
 > Browseren nåede også at lave en time-out på Telenor.dk
 ok, så er det ikke DNS problem, men sandsynligvis forbindelsen
 der falder ud.
 Mon ikke telenor har sat hastighed op og for optimistisk
 i forhold til liniekvalitet ?
 (det har jeg set hos andre telenor kunder)
 Egentlig burde telenor da kunne måle liniekvalitet
 og se om den er i underkanten, og evt, foreslå
 at nedsætte hastighed eller lign.
 Eller problemet er periodisk støj der kommer ind  og så
 kan det blive svært at finde fejl uden at de logger forbindelse.
 Jeg kan ikke huske om man i telenors/cybercity's router selv kan se
 status på forbindelsen, for det var et forsøg værd at se på det
 når fejlen opstår.
            
             |  |  | 
       Mads (11-03-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mads
 | 
 Dato :  11-03-10 16:15
 | 
 |  | On Thu, 11 Mar 2010 15:50:54 +0100, Frank Damgaard
 <frank_news@milpent.dk> wrote:
 
 >
 >ok, så er det ikke DNS problem, men sandsynligvis forbindelsen
 >der falder ud.
 >Mon ikke telenor har sat hastighed op og for optimistisk
 >i forhold til liniekvalitet ?
 >(det har jeg set hos andre telenor kunder)
 
 Jo måske, men de har allerede sat min hastighed ned fra 20 Mbit til 15
 Mbit for et års tid siden. Det målte de den til at kunne klare.
 
 >
 >Egentlig burde telenor da kunne måle liniekvalitet
 >og se om den er i underkanten, og evt, foreslå
 >at nedsætte hastighed eller lign.
 >
 >
 >Eller problemet er periodisk støj der kommer ind  og så
 >kan det blive svært at finde fejl uden at de logger forbindelse.
 >
 >Jeg kan ikke huske om man i telenors/cybercity's router selv kan se
 >status på forbindelsen, for det var et forsøg værd at se på det
 >når fejlen opstår.
 >
 Når de små udfald er der, er alle lamper på routeren stadig grønne.
 
 Ved større udfald viser den manglende forbindelse til nettet.
 Her får jeg så som regel routerens web-interface frem i browseren.
 
 
 Det er undrer mig meget er at under de små udfald hvor browseren ikke
 kan finde nogen forbindelse, da kører en igangværende download
 fra en news server rask videre uden problemer.
 Er jeg igang med et online spil bliver jeg også kun sjældent smidt af,
 selv hvis jeg spiller i flere timer.
 Men læser jeg nyheder og lign, så ryger den del af forbindelsen typisk
 hvert femte minut.
 
 mvh Mads
 
 
 |  |  | 
        hanzen (07-04-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : hanzen
 | 
 Dato :  07-04-10 11:48
 | 
 |  | 
 "Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
 news:ro1ip5luprd3r7uus6n7i1rdepucopo7gn@4ax.com...
 > On Thu, 11 Mar 2010 15:50:54 +0100, Frank Damgaard
 > <frank_news@milpent.dk> wrote:
 >
 >>
 >>ok, så er det ikke DNS problem, men sandsynligvis forbindelsen
 >>der falder ud.
 >>Mon ikke telenor har sat hastighed op og for optimistisk
 >>i forhold til liniekvalitet ?
 >>(det har jeg set hos andre telenor kunder)
 >
 > Jo måske, men de har allerede sat min hastighed ned fra 20 Mbit til 15
 > Mbit for et års tid siden. Det målte de den til at kunne klare.
 >
 >>
 >>Egentlig burde telenor da kunne måle liniekvalitet
 >>og se om den er i underkanten, og evt, foreslå
 >>at nedsætte hastighed eller lign.
 >>
 >>
 >>Eller problemet er periodisk støj der kommer ind  og så
 >>kan det blive svært at finde fejl uden at de logger forbindelse.
 >>
 >>Jeg kan ikke huske om man i telenors/cybercity's router selv kan se
 >>status på forbindelsen, for det var et forsøg værd at se på det
 >>når fejlen opstår.
 >>
 > Når de små udfald er der, er alle lamper på routeren stadig grønne.
 >
 > Ved større udfald viser den manglende forbindelse til nettet.
 > Her får jeg så som regel routerens web-interface frem i browseren.
 >
 >
 > Det er undrer mig meget er at under de små udfald hvor browseren ikke
 > kan finde nogen forbindelse, da kører en igangværende download
 > fra en news server rask videre uden problemer.
 > Er jeg igang med et online spil bliver jeg også kun sjældent smidt af,
 > selv hvis jeg spiller i flere timer.
 > Men læser jeg nyheder og lign, så ryger den del af forbindelsen typisk
 > hvert femte minut.
 >
 > mvh Mads
 
 Jeg har det samme problem.
 Telenor har nedsat hastigheden fra 20 til først 15 og senere til 10 da man
 mente det ville løse problemet.
 Men det har ikke hjulpet.
 --
 
 hilzen
 hanzen
 
 
 
 
 |  |  | 
         jagge (20-06-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : jagge
 | 
 Dato :  20-06-10 20:30
 | 
 |  | 
 >
 > Jeg har det samme problem.
 > Telenor har nedsat hastigheden fra 20 til først 15 og senere til 10 da man
 > mente det ville løse problemet.
 > Men det har ikke hjulpet.
 
 LOL den præcis samme tur har jeg været igennem. Plus en supporter der
 mente min router var slidt, HVAD det er grotesk hvad de kan finde på at
 lukke ud for at dække over dårlige systemer men det grå guld æder den
 muligvis.
 
 MVH
 
 Jakob
 
 
 |  |  | 
          Mads (20-06-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mads
 | 
 Dato :  20-06-10 23:07
 | 
 |  | On Sun, 20 Jun 2010 21:29:47 +0200, jagge@noname.invalid (jagge)
 wrote:
 
 >LOL den præcis samme tur har jeg været igennem. Plus en supporter der
 >mente min router var slidt, HVAD det er grotesk hvad de kan finde på at
 >lukke ud for at dække over dårlige systemer men det grå guld æder den
 >muligvis.
 >
 >MVH
 >
 >Jakob
 Ja, han mente også at min router var slidt og sendte mig en ny.
 ( Måske det var samme supporter )   :)
 
 Routeren kom 14 dage senere, var identisk med den gamle og ændrede
 selvfølgelig intet.
 
 Ca 14 dage senere igen forsvandt problemet af sig selv, så nu kører
 mit Internet problemfrit, dog kun med 15 Mbit. Målt til ca 13 i test.
 Selvom jeg har skrevet til Telenor flere gange kan de åbenbart ikke
 finde ud af at sætte hastigheden op igen, til de 20 Mbit jeg betaler
 for og som jeg havde det første halve år. Svare gider de heller ikke.
 
 Meh hvem pokker skal man så skifte til?  Telia?  Fullrate?
 De er vel stort set lige ringe alle sammen.  :)
 
 mvh Mads
 
 
 |  |  | 
         Elin Kuijers (05-07-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Elin Kuijers
 | 
 Dato :  05-07-10 14:58
 | 
 |  | 
 "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen
 news:4bbc6320$0$286$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > "Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
 > news:ro1ip5luprd3r7uus6n7i1rdepucopo7gn@4ax.com...
 >> On Thu, 11 Mar 2010 15:50:54 +0100, Frank Damgaard
 >> <frank_news@milpent.dk> wrote:
 >>
 >>>
 >>>ok, så er det ikke DNS problem, men sandsynligvis forbindelsen
 >>>der falder ud.
 >>>Mon ikke telenor har sat hastighed op og for optimistisk
 >>>i forhold til liniekvalitet ?
 >>>(det har jeg set hos andre telenor kunder)
 >>
 >> Jo måske, men de har allerede sat min hastighed ned fra 20 Mbit til 15
 >> Mbit for et års tid siden. Det målte de den til at kunne klare.
 >>
 >>>
 >>>Egentlig burde telenor da kunne måle liniekvalitet
 >>>og se om den er i underkanten, og evt, foreslå
 >>>at nedsætte hastighed eller lign.
 >>>
 >>>
 >>>Eller problemet er periodisk støj der kommer ind  og så
 >>>kan det blive svært at finde fejl uden at de logger forbindelse.
 >>>
 >>>Jeg kan ikke huske om man i telenors/cybercity's router selv kan se
 >>>status på forbindelsen, for det var et forsøg værd at se på det
 >>>når fejlen opstår.
 >>>
 >> Når de små udfald er der, er alle lamper på routeren stadig grønne.
 >>
 >> Ved større udfald viser den manglende forbindelse til nettet.
 >> Her får jeg så som regel routerens web-interface frem i browseren.
 >>
 >>
 >> Det er undrer mig meget er at under de små udfald hvor browseren ikke
 >> kan finde nogen forbindelse, da kører en igangværende download
 >> fra en news server rask videre uden problemer.
 >> Er jeg igang med et online spil bliver jeg også kun sjældent smidt af,
 >> selv hvis jeg spiller i flere timer.
 >> Men læser jeg nyheder og lign, så ryger den del af forbindelsen typisk
 >> hvert femte minut.
 >>
 >> mvh Mads
 >
 > Jeg har det samme problem.
 > Telenor har nedsat hastigheden fra 20 til først 15 og senere til 10 da man
 > mente det ville løse problemet.
 > Men det har ikke hjulpet.
 > --
 >
 > hilzen
 > hanzen
 
 Jeg har også fået sat hastigheden ned fra 20  til 10, uden at det hjælper.
 Men det mærkelige er, at indtil for et par måneder siden kørte det fint med
 10 Mb. så der må være anden årsg.
 vh
 Elin Kuijers
 
 
 
 |  |  | 
          Elin Kuijers (05-07-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Elin Kuijers
 | 
 Dato :  05-07-10 19:43
 | 
 |  | 
 "Elin Kuijers" <elin@kuijers.dk> skrev i meddelelsen
 news:4c31e4e9$0$281$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen
 > news:4bbc6320$0$286$14726298@news.sunsite.dk...
 >>
 >> "Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
 >> news:ro1ip5luprd3r7uus6n7i1rdepucopo7gn@4ax.com...
 >>> On Thu, 11 Mar 2010 15:50:54 +0100, Frank Damgaard
 >>> <frank_news@milpent.dk> wrote:
 >>>
 >>>>
 >>>>ok, så er det ikke DNS problem, men sandsynligvis forbindelsen
 >>>>der falder ud.
 >>>>Mon ikke telenor har sat hastighed op og for optimistisk
 >>>>i forhold til liniekvalitet ?
 >>>>(det har jeg set hos andre telenor kunder)
 >>>
 >>> Jo måske, men de har allerede sat min hastighed ned fra 20 Mbit til 15
 >>> Mbit for et års tid siden. Det målte de den til at kunne klare.
 >>>
 >>>>
 >>>>Egentlig burde telenor da kunne måle liniekvalitet
 >>>>og se om den er i underkanten, og evt, foreslå
 >>>>at nedsætte hastighed eller lign.
 >>>>
 >>>>
 >>>>Eller problemet er periodisk støj der kommer ind  og så
 >>>>kan det blive svært at finde fejl uden at de logger forbindelse.
 >>>>
 >>>>Jeg kan ikke huske om man i telenors/cybercity's router selv kan se
 >>>>status på forbindelsen, for det var et forsøg værd at se på det
 >>>>når fejlen opstår.
 >>>>
 >>> Når de små udfald er der, er alle lamper på routeren stadig grønne.
 >>>
 >>> Ved større udfald viser den manglende forbindelse til nettet.
 >>> Her får jeg så som regel routerens web-interface frem i browseren.
 >>>
 >>>
 >>> Det er undrer mig meget er at under de små udfald hvor browseren ikke
 >>> kan finde nogen forbindelse, da kører en igangværende download
 >>> fra en news server rask videre uden problemer.
 >>> Er jeg igang med et online spil bliver jeg også kun sjældent smidt af,
 >>> selv hvis jeg spiller i flere timer.
 >>> Men læser jeg nyheder og lign, så ryger den del af forbindelsen typisk
 >>> hvert femte minut.
 >>>
 >>> mvh Mads
 >>
 >> Jeg har det samme problem.
 >> Telenor har nedsat hastigheden fra 20 til først 15 og senere til 10 da
 >> man mente det ville løse problemet.
 >> Men det har ikke hjulpet.
 >> --
 >>
 >> hilzen
 >> hanzen
 >
 > Jeg har også fået sat hastigheden ned fra 20  til 10, uden at det hjælper.
 > Men det mærkelige er, at indtil for et par måneder siden kørte det fint
 > med 10 Mb. så der må være anden årsg.
 > vh
 > Elin Kuijers
 
 Kommer til at tænke på, om det ikke passer nogenlunde med fusionen af
 Sonofon og Telenor. Før den tid havde jeg bredbånd hos Cybercity - og
 oplevede aldrig udfald eller andre forbindelsesproblemer. Hvorfor vælger man
 mon ikke den bedste teknologi, når man fusionerer?????????????????
 vh
 Elin Kuijers
 
 
 
 |  |  | 
  Klaus D. Mikkelsen (02-03-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen
 | 
 Dato :  02-03-10 22:42
 | 
 |  | 
 
            Mads skriver:
 > 
 > Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?
 Ja. Telenor har bare "udfald". Fra min tid som Sonofon ADSL kunde kan
 jeg nikke genkendende til alle mulige mærkelige oplevelser.
 Klaus
 -- 
   Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk      Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk     Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf
            
             |  |  | 
  Mads (02-03-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mads
 | 
 Dato :  02-03-10 23:47
 | 
 |  | On Tue, 02 Mar 2010 22:42:18 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
 <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:
 
 >Ja. Telenor har bare "udfald". Fra min tid som Sonofon ADSL kunde kan
 >jeg nikke genkendende til alle mulige mærkelige oplevelser.
 
 Jo, men med minutters melllemrum, uafbrudt i 3 uger ?
 
 
 
 |  |  | 
   Klaus D. Mikkelsen (03-03-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen
 | 
 Dato :  03-03-10 06:01
 | 
 |  |  |  |  | 
  Thomas S. Iversen (11-03-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas S. Iversen
 | 
 Dato :  11-03-10 16:31
 | 
 |  |  |  |  | 
  jagge (20-06-2010) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : jagge
 | 
 Dato :  20-06-10 20:28
 | 
 |  | 
 >
 > Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?
 
 Selvføligelig siger de at der ikke er noget galt. Min erfaring med
 telenor er præcis som din.
 
 Jeg har dog problemet når jeg gamer ret tit.
 
 Overvejer stærkt at skifte.
 
 MVH
 
 Jakob
 
 
 |  |  | 
 |  |