Ringetoner iPhone
Fra : Ukendt

Dato : 09-02-10 17:48

Hej
Jeg kan ikke lige finde ud af at få mine egne ringetoner ind på
iPhonen. Ringetoneren jeg vil importere er mp3 filer - hvordan bliver
det til ringetoner?

PFT
Ole

Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-02-10 18:05

ab abcd skrev:
> [...]
> Jeg kan ikke lige finde ud af at få mine egne ringetoner ind på iPhonen.
> Ringetoneren jeg vil importere er mp3 filer - hvordan bliver det til

Jeg kan ikke helt huske hele vejen, men du skal gennem iTunes.

Hans

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-02-10 06:21

<ab> wrote:

> [...]
> Jeg kan ikke lige finde ud af at få mine egne ringetoner ind på
> iPhonen. Ringetoneren jeg vil importere er mp3 filer - hvordan bliver

Da jeg for et halvt år siden lavede mine, brugte jeg Garageband (husker
ikke præcist hvorledes, men GB giver mulighed for at oprette ny
ringetoner). Fra Garageband eksporteres de så til iTunes, hvorpå man kan
synce dem
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : J.K.Arning

Dato : 10-02-10 08:57

On 2010-02-09 17:47:52 +0100, ab abcd said:

> [...]
> Jeg kan ikke lige finde ud af at få mine egne ringetoner ind på
> iPhonen. Ringetoneren jeg vil importere er mp3 filer - hvordan bliver

http://artoftheiphone.com/2009/01/19/how-to-create-an-iphone-ringtone-using-itunes/

Det

kan gøres direkte i iTunes og har man først gjort det en enkelt eller
to gange så er det nemt nok.

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-10 17:34

Hej