død MBP?
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 09-01-10 10:51

Panik!

Min MacBookPro virkede fint. Forlod den 5-10 minutter. Da jeg ville
bruge den igen, ville den ikke. Hmm - tænkte den ikke ville vågne,
trykkede på taster, men nej. Holdt powerknappen nedetil den slukkede, og
forsøgte at tænde: Intet. Slukkede igen, satte installations-dvd'en i og
tændte: Intet.

Resettede SMC ved at tager batteriet ud + holde powerknap nede mindst 5
sek: Stadig intet. Forsøgte med ekstern HD: Nothing. Ekstern skærm:
stadig intet. (Kan altså heller ikke tilgå min Time Machine BackUp)

SÃ¥ nu har jeg en MBP, hvor installationsdvd'en sidder i. Og som ikke vil
starte....

Og jeg er afhængig af den - og selvfølgelig ekstra meget lige i denne
weekend, da jeg de næste uger skal ud og holde vigtige
oplæg/foredrag....

Er der andet at prøve, inden den sendes på sygehuset?

--
skrevet på min iPhone

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-01-10 12:25

Martin Ammentorp <address_is@invalid.invalid> wrote:

> [...]
> weekend, da jeg de næste uger skal ud og holde vigtige
> oplæg/foredrag....
>
> Er der andet at prøve, inden den sendes på sygehuset?

når du siger der ikke sker noget ... hvor meget sker der .. sinder den
blæser og drev op .. kommer der grå skærm ? .. lidt flere detaljer

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 09-01-10 04:44

On 9 Jan., 10:51, Martin Ammentorp <address...@invalid.invalid> wrote:
> [...]
> weekend, da jeg de næste uger skal ud og holde vigtige
> oplæg/foredrag....
>
> Er der andet at prøve, inden den sendes på sygehuset?
,,,,,,,,,,,,,,,,
Tænd for stikkontakten!? se strømforsyningskablet efter.

Jens

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 09-01-10 05:36

> når du siger der ikke sker noget ... hvor meget sker der .. sinder den
> blæser og drev op .. kommer der grå skærm ? .. lidt flere detaljer
>
> /thomas

Ingen grå skærm, drev spinner en anelse, derpå stilhed, ingen blæser

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-01-10 14:19

Martin Ammentorp <ammentorp@gmail.com> wrote:

> Ingen grå skærm, drev spinner en anelse, derpå stilhed, ingen blæser

"it's dead Jim"

så er det noget strømstyring, bundkort eller lign. der futtet af.

/thomas

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 09-01-10 14:44

> "it's dead Jim"
>
> så er det noget strømstyring, bundkort eller lign. der futtet af.
>
> /thomas

Tjah - det var også, hvad AppleCare mente. Min forsikring bad mig
kontakte Apple, da maskinen kun er 22 mdr. gammel. Irriterende, da jeg
så skal lave en reklamationssag
--
skrevet på min iPhone