Ram igen igen
Fra : Anders

Dato : 03-08-01 12:44

Jeg ved godt at det har været oppe og vende nogle gange i tiden, men bær
over med mig:

Hvor kan jeg købe 512 mb ram til en Pismo billigst her i Danmark? Jeg syes
at det er meget svært at finde en forhandler i det hele taget, som annoncere
med deres priser på nettet, især fordi ramblokkene til Apples bærbare
åbenbart er meget specielle.

--
Hvis du vil maile mig, skal du først fjerne mine boxershorts

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-08-01 13:13

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> [...]
> med deres priser på nettet, især fordi ramblokkene til Apples bærbare

der er såmænd tale om ganske almindelige PC100 SDRAM (144pin SO-DIMM til
bærbare), det du skal være opmærksom på er at de fyskisk ikke er for
store (mht til max. størrelsen kan pismo ejerne bedre udtale sig, end
jeg som er doven og ikke gider slå det op)

prøv hos Nem <http://www.nemdirect.dk>, deres prisninvau er lavere end
de øvrige mac-forhandlere, og lægge sjældent langt fra de priser der
registres hos edbpriser.

Hos nem kan du i al fald være sikker på at få den rette klods.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed