Lækker maskine
Fra : Rune

Dato : 01-12-09 07:48

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-350667.html

Lækker læsning.... men hvilken Imac ville være optimal (både
prismæssigt og "motorkraft") hvis man vil stifte bekendskab med Mac?
Jeg tænker på hjemmeredigeing af video og lydproduktion (ex.
Garageband)?

Mvh.

Rune

Fra : Rune

Dato : 01-12-09 07:50

On 1 Dec., 15:47, Rune <rune.r...@gmail.com> wrote:
> [...]
> prismæssigt og "motorkraft") hvis man vil stifte bekendskab med Mac?
> Jeg tænker på hjemmeredigeing af video og lydproduktion (ex.

.... må gerne være brugt!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-12-09 15:58

Rune <rune.riis1@gmail.com> wrote:

> ... må gerne være brugt!

glem brugtmarkedet .. køb en 21.noget" ... det er masser af kraft til
hjemmebrug.

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-12-09 17:37

Rune skrev:
> [...]
> prismæssigt og "motorkraft") hvis man vil stifte bekendskab med Mac?
> Jeg tænker på hjemmeredigeing af video og lydproduktion (ex.

Optimal? Afhænger af dine behov :)

Kan du ikke bare gå en tur i Fona og se på modellerne?