Netværksprinter og URL
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 19-11-09 21:35

Hjælp min manglende hukommelse Skal indstille puteren til en anden
netværksprinter på et andet netværk. Printeren har en URL af den slags I
kender 192.168 o.s.v., og jeg har den rigtige URL, men hvor pokker er
det lige, at den skal tastes ind? Har kigget i systmeindstillingerne
Udskriv og Fax. Der kan jeg ikke taste noget.

Jeg vil være taknemlig for lidt hjælp.

--
v.h. Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-11-09 22:33

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
> det lige, at den skal tastes ind? Har kigget i systmeindstillingerne
> Udskriv og Fax. Der kan jeg ikke taste noget.

Hvis det er for at sætte printeren op så maskinen kan printe til den så
er det under "IP" i Print & Fax ... som regel som en LPD printer

/thomas

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 19-11-09 23:24

> Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Hvis det er for at sætte printeren op så maskinen kan printe til den så
> er det under "IP" i Print & Fax ...

den var der allerede men med en forkert IP adresse. Som du kan læse
lykkedes det via en sletning og en genopretning

> som regel som en LPD printer

Jo, det er en LPD printer

Tak for hjælpen /thomas

--
v.h. Mich

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 19-11-09 22:35

> [...]

> det lige, at den skal tastes ind? Har kigget i systmeindstillingerne
> Udskriv og Fax. Der kan jeg ikke taste noget.

Tsk, tsk, så fandt jeg da vist ud af det? Slettede printeren fra
Udskriv og Fax, oprettede den påny og kunne nu skrive de nye værdier
ind. Spændt på om det så virker.

Undskyld evt. ulejlighed.

--
v.h. Mich

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 19-11-09 22:36

> [...]

> det lige, at den skal tastes ind? Har kigget i systmeindstillingerne
> Udskriv og Fax. Der kan jeg ikke taste noget.

Klik på plus neden under rammen med printere.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 19-11-09 23:24

> Klik på plus neden under rammen med printere.

Tak NJ. Som du kan se under min aflysning, så fandt jeg ud af det. Men
skulle altså slette printeren først og oprette den igen - og denne gang
med en ny og anderledes IP adresse.

--
v.h. Mich