Fik den fedeste idé til blæret udstødning.~
Fra : ZyConFlex

Dato : 02-08-01 15:35

Jeg ved slet ikke om det er muligt, men jeg synes selv det lyder totalt
fedt...

Tænk på hvis du splittede din udstødning i to udgange, sådan så der sad en
på hver side af baghjulet... nærmest som en dobbeltudstødning....

Hvis du så sørgede for at lige inden udgangen kom der et lille buk på
udstødningen, og inde i selve udstødningen placerede man så en lampe, eller
bedre, en lampe der lyste UltraViolet...

Når røgen der blev blæst ud blev ramt af denne lampe, ville røgpartiklerne
farves næsten koboltblå, og det ville de gøre måske en ½ meter ude af
udstødningen... dvs at om natten ville det ligne en mother@#¤!'ing knallert
med en kæmpe jetflamme bagud der kom kørende...

*gG*

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-08-01 18:18

"ZyConFlex" <inboxdeflection@sol.dk> skrev i en meddelelse
newsda7.8$xd4.3773@news.get2net.dk...
> [...]
knallert
> med en kæmpe jetflamme bagud der kom kørende...

Ja, men nu er det en scooter/knallert og ik en jet-javer du kører på !

/Thomas

Fra : Mogens

Dato : 02-08-01 19:07

On Thu, 2 Aug 2001 19:18:27 +0200, "Thomas Buus Andersen"
<t-buus@get2net.dk> wrote:

>eller

Og hvor længe tror du så at lampen og ledningerne vil kunne
klare de temperaturer der er inde i udstødningen ?

For da slet ikke at tænke på at pæren jo nok ret hurtigt vil
blive sodet til.

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 02-08-01 23:43

Bask hellere en dyse til et oliefyr i, og tilslut så en lille pumpe fra en
beholder med røgvædske og læg alt bag dig i tåge.

Anders

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-08-01 14:29

Han kunne også binde et bildæk fast til udstødningen, så ville alt også
blive lagt i tåge, men en sort tåge

Kim Larsen

Fra : ZyConFlex

Dato : 03-08-01 23:45

lol.. jeg sagde jo også at det var en gal idé =)

Fra : Mads Poulsen

Dato : 04-08-01 13:30

Jep! syntes den er fed nok! Dem som mener at pæren vil blive sort, ledninger
brænder, har ingen indsigt i hvad som kan lade sig gøre. Ledningerne kan
selvfølgelig købes til at kunne klare MEGET stærke temperaturer.. (forestil
dig et kraftværk, tror du måske deres ledninger skiftes hvert 2. minut?)
pæren/lys-røret kunne sætte et sted hvor det ikke er udsat for den direkte
udstødningsgas.!
problemet er løst, fed ide, men hvem gider egentlig? ;)

Mads

Fra : Mads Stetter

Dato : 04-08-01 16:01

"Mads Poulsen" <mads-poulsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
(forestil
> dig et kraftværk, tror du måske deres ledninger skiftes hvert 2. minut?)

Ha ha... Hva faen har det med et kabel fra et kraftværk at gøre? Er der
meget varmt på et kraftværk?
Kablerne på et kraftværk er demintioneret efter den strøm der løber igennem,
så de ikke bliver overbelastet!

Men det kan da lade sig gøre at købe noget brandhæmmet kabel som kan klare
direkte ild i en time (De smelter selvfølgelig langsomt i direkte ild)
Køb kablet ved den nærmeste grossist (Det bliver brugt ABA anlæg (Automatisk
brand alarmering)

I øvrigt syntes jeg hele det projekt lyder phuked up lamt.... just my 2
cents!

Go weekend til jer alle!

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : Harald Blaatand

Dato : 05-08-01 22:36

ZyConFlex skrev i meddelelsen ...
> [...]
>udstødningen... dvs at om natten ville det ligne en mother@#¤!'ing knallert
>med en kæmpe jetflamme bagud der kom kørende...

Hvad har du røget ?

Mvh HB