Reklame: Pantone viften på iPhone
Fra : Kurt Brixen

Dato : 24-10-09 21:16

Da der er flere grafikere her i gruppen, er dette måske noget:
http://pantone.com/iphone

Det er en reklame jeg fik fra xrite - Pantone farver på iPhone og iPod Touch.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-09 21:30

Kurt Brixen <kbrixen@invalid.invalid> wrote:

> Da der er flere grafikere her i gruppen, er dette måske noget:
> http://pantone.com/iphone
>
> Det er en reklame jeg fik fra xrite - Pantone farver på iPhone og iPod Touch.

mjaeh .. den er jo ikke _helt_ god .. du kan jo ikke køre
profilering/kalibrering på din iPhones skærm ... så hvis folk glemmer
det er det lidt falsk "tryghed" at bruge det App istedet for den fysiske
vifte ..

/thomas

Fra : Keera Ann Fox

Dato : 01-11-09 13:34

> [...]

> http://pantone.com/iphone
>
> Det er en reklame jeg fik fra xrite - Pantone farver på iPhone og iPod Touch.

Ikke tilgjengelig i den norske iTunes-butikken.

Men da slipper jeg å lure på hvordan man skjermkalibrerer en iPod
Touch/iPhone.

--
Keera in Norway
http://kafox.blogspot.com/