kalender ml mac og Nokia i selvsving
Fra : Henrik Enslev

Dato : 01-10-09 08:04

Hej

I første omgang var jeg glad for at det lykkedes mig at sync min nokia
med iCal, men en hændelse i fx kalenderen "privat" overføres til
telefon. Næste gang jeg laver sync overføres denne hændelse til en
valgfri kalender på Mac, fx hjem. Denne synkroniseres så til Nokia.
Dermed kommer der en ny udgave af hændelsen hver gang jeg synker.

Alternativs som jeg forstår det kan jeg undlade at synce fra Nokia til
MAc, men så går lidt af idéen ligesom fløjten.

Nogen forslag?

--
Henrik Enslev (2500)
henslev snawel a gmail punktum com

Fra : Michael Horn

Dato : 03-10-09 18:55

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> [...]
>
> Alternativs som jeg forstår det kan jeg undlade at synce fra Nokia til
> MAc, men så går lidt af idéen ligesom fløjten.

Nokia'en har kun een kalender, mens du kan have mange i ical. Man kan
desværre kun vælge en ical-kalender til at 'modtage' de oprettede
kalendere fra mobilen og så kører ringen. - Har det samme problem med en
sony-E telefon.

Jeg har så kun een kalender jeg sync'er ml mobilen og ical.

Michael Horn