Quicktime Player
Fra : Steen

Dato : 27-09-09 15:31

Den nye QT Player ser da smart ud, men det er ikke altid den automatisk
starter afspilning, når man klikker på en fil.
Jeg kan umiddelbart ikke se nogen indstilling, hvor man kan sætte
kalorius til at gøre dette.

Nogen der har de gyldne ord?

Fra : Hans Houmøller

Dato : 27-09-09 17:17

Steen skrev:
> [...]
> starter afspilning, når man klikker på en fil.
> Jeg kan umiddelbart ikke se nogen indstilling, hvor man kan sætte

Jeg er ikke sikker på, at mine ord er gyldne, men jeg har selv fået
hjælp til det, du har som emne her.

Min iMac har Snow Leopard, og til at streame automatisk fik jeg dette
ikke link, men vink fra en tidligere tråd:

> og du har hentet Flip4mac beta'en som er Snow Leopard kompatibel?
>
> /Thomas von Hassel

Det virkede for min computer, så måske er det det, du efterlyser?!

Hans

Fra : Steen

Dato : 27-09-09 17:57

On 2009-09-27 18:17:26 +0200, Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> said:

> [...]
> ikke link, men vink fra en tidligere tråd:

> Det virkede for min computer, så måske er det det, du efterlyser?!

Okay, jeg bruger 2.2.3.7 - jeg spejder lidt efter en nyere beta

Fra : Hans Houmøller

Dato : 27-09-09 18:07

Steen skrev:
> Okay, jeg bruger 2.2.3.7 - jeg spejder lidt efter en nyere beta

Her en navnet på min version:

"Windows Media® Components for QuickTime™ Version 2.3"

Hans

Fra : Lyrik

Dato : 28-09-09 17:20

On 27 Sep., 16:31, Steen <ist...@gmail.com> wrote:
> [...]
> starter afspilning, når man klikker på en fil.
> Jeg kan umiddelbart ikke se nogen indstilling, hvor man kan sætte

"Defaultapp":
http://www.rubicode.com/Software/RCDefaultApp/

jens