Overskrive kontakter på Iphone med dem i a~
Fra : Anders Dahl Johnsen

Dato : 25-09-09 12:51

Under synkroniseringer er der blevet oprettet op mod 10 kopier af
samme kontakt på både min mac (adressebog), i mobile me og på min
Iphone. Når jeg i min adressebog på min mac har slettet de mange
kopier og fået sat de rigtige informationer sammen på hver kontakt
prøver min Iphone at synkronisere alle kopierne ind på computeren igen
i stedet for at computeren overskriver og sletter i telefonen. Hvordan
får jeg computeren til at erstatte alle kontaktpersoner på telefonen
og i mobile me?

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-09-09 23:36

Anders Dahl Johnsen <adjohnsen@gmail.com> wrote:

> [...]
> i stedet for at computeren overskriver og sletter i telefonen. Hvordan
> får jeg computeren til at erstatte alle kontaktpersoner på telefonen

I Systemindstillinger skal du gå ind under MobileMe, vælge "Synkroniser"
og derefter klikke på "Avanceret...". Her kan du nulstille
synkroniseringen og vælge, hvilken vej der skal synkroniseres.
--
Henrik Münster
Esbjerg