Kokken og Jomfruen
Fra : Natascha

Dato : 01-08-01 22:31

Hejsa
Overvejer at bruge "Kokken og Jomfruen" til levering af mad til en
barnedåb -
er der nogle, der har erfaringer med firmaet (her tænker jeg især på madens
kvalitet og mængde)?
Mvh Natascha

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 03-08-01 11:41

> [...]
> barnedåb -
> er der nogle, der har erfaringer med firmaet (her tænker jeg især på

Hvis vi taler om Kokken og Jomfruen lige uden for Århus, så vil jeg nok
anbefale et andet sted. En bekendt af mig brugte dem til fest, bestilte
nogle ekstra kuverter for at være sikker på at der var nok. Derudover var
der nogle afbud til festen i sidste øjeblik, så i alt var der otte-ti
kuverter for meget. Alligevel blev alt spist, fordi der mængdemæssigt ikke
var nok. Og det var ikke fordi kvaliteten var fremragende, det skal siges at
det heller ikke var ringe, bare anonymt, men fordi der simpelhen var for
lidt.

Da en anden bekendt skulle giftes valgte de i stedet at bruge Kvickly i Veri
centeret som laver god mad til rimelige penge, og der var der rigeligt med
mad.

Fra : Natascha

Dato : 03-08-01 20:28

Tak for svaret - det var netop Kokken og Jomfruen i Århus, jeg overvejede.
Vil chekke Kvickly ud i stedet...

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 03-08-01 21:22

Jeg brugte kokken og jomfruen (århus) til min søns barnedåb. Der var faktisk
mere end rigeligt og maden var også okay. Vi skal have barnedåb d. 12 august
og denne gang har vi også valgt at få mad derfra.

Kristina

Fra : Lars Andersen

Dato : 03-08-01 21:38

Jeg vil godt tilslutte mig den lidt lunkne holdning til Kokken og
Jomfruen. Det er lidt uspændende.

Prøv evt. at få et tilbud fra Restaurant Victoria i Jægergårdsgade.
Prøvede dem engang til et 80 mands-selskab. God og spændende (og
rigelig) mad - og så blev det flot anrettet.

God fornøjelse i øvrigt med festen.

Lars