Macbook
Fra : KG

Dato : 16-09-09 10:19

Pludselig kan min Macbook ikke mere logge in på det trådløse net.
Er der sket noget siden opdateringen der gør at den trådløse har problemer.
sætter jeg kabel i er der intet galt, men såsnart jeg fjerner det og vil
logge på trådløst, finder den net og prøver, men efter ganske få ca. 30 sek
bliver den timeoutet.
Hvad gør jeg forkert?

Fra : Lyrik

Dato : 16-09-09 03:38

On 16 Sep., 11:18, "KG" <gj...@sighotel.dk> wrote:
> [...]
> logge på trådløst, finder den net og prøver, men efter ganske få ca. 30 sek
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Opdateringen?"

Hilsen
Jens

Fra : KG

Dato : 16-09-09 19:46

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> sætter jeg kabel i er der intet galt, men såsnart jeg fjerner det og vil
> logge på trådløst, finder den net og prøver, men efter ganske få ca. 30
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Opdateringen?"

Jeg mener helt bestemt at der kørte en opdatering, forleden dag og det var
ikke min iPone for den var opdateret før til 3.1
Men jeg kan da tage fejl.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 16-09-09 13:42

KG <gjoel@sighotel.dk> wrote:

> [...]
> logge på trådløst, finder den net og prøver, men efter ganske få ca. 30 sek

Fungerer uret normalt?

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : KG

Dato : 16-09-09 19:44

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Fungerer uret normalt?
Ja uret fungerer korrekt

Fra : KG

Dato : 19-09-09 16:47

"KG" <gjoel@sighotel.dk> skrev i meddelelsen

Fejlen er fundet og rettet.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-09-09 16:49

KG <gjoel@sighotel.dk> wrote:

> "KG" <gjoel@sighotel.dk> skrev i meddelelsen
> >
> Fejlen er fundet og rettet.

hvis alt det her skal gøre nogen nytte er det her du fortæller _hvad_
fejlen var ...

/thomas

Fra : KG

Dato : 21-09-09 22:27

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> hvis alt det her skal gøre nogen nytte er det her du fortæller _hvad_
> fejlen var ...

Ja undskyld Thomas oa
men det er altså for dumt, fordi det var jo ikke _MAC_ der laver fejl, det
kan den ikke, det var routeren som en eller anden tåbe havde lavet en reset
på og skiftet SSID.
Jeg har haft vedkomne inde til en personlig samtale og placeret ham på sin
plads ca. 40 cm. fra skærmen, og bedt om at få skrevet denne undskyldning.
Tror vist at det var den med uret, fordi jeg så på min router at det ikke
passede (Belkin N1) via det så jeg bla. bla.