iPhone og exchange
Fra : Henrik Enslev

Dato : 09-09-09 22:54

Hej

Jeg kunne godt tænke mig en iPhone til at holde styr på min
arbejdskalender. På arbejdet er der kollegaer som bruger Nokia N65 (tror
jeg den hedder). Vi bruger Windows Xp og office 2003. Er der nogen her
der kan give nogle hints til, om det kan lade sig gøre at bruge en
iPhone til den form for synkronisering?

Desuden kunne jeg godt tænke mig, at jeg kunne synkronisere med min
kalender på min hjemlige powerbook os 10.4 mon en iPhone kan klare begge
parallelt?

Hvis nogen tænker, at jeg skal snakke med systemadministrator, vil jeg
sige, at jeg herigennem forsøger at blive klædt på til at tale med dem,
da det er en ny verden for mig, så jeg håber I forstår

Vh HErnik

--
Henrik Enslev (2500)
henslev snawel a gmail punktum com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-09-09 22:58

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> [...]
> sige, at jeg herigennem forsøger at blive klædt på til at tale med dem,
> da det er en ny verden for mig, så jeg håber I forstår

hvis jeres Exchange setup bruger EAS (Exchange Active Sync) så er en
iPhone lige til at koble på. Dog kan du _ikke_ synce videre til din Mac

/thomas

Fra : Henrik Enslev

Dato : 09-09-09 23:33

> hvis jeres Exchange setup bruger EAS (Exchange Active Sync) så er en
> iPhone lige til at koble på. Dog kan du _ikke_ synce videre til din Mac
>
> /thomas

Tak, det var lige det jeg søgte. Nu kan jeg spørge om vi bruger EAS.

Vh Henrik

Fra : Henrik Enslev

Dato : 09-10-09 18:13

> Tak, det var lige det jeg søgte. Nu kan jeg spørge om vi bruger EAS.
>
> Vh Henrik

Ok vi bruger EAS. Jeg havde håbet jeg også via blåtand eller wifi kunne
synkronisere med min hjemlige powerbook, men det går åbenbart ikke.

Tak for tips

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-09-09 23:01

Henrik Enslev skrev:

> [...]
> jeg den hedder). Vi bruger Windows Xp og office 2003. Er der nogen her
> der kan give nogle hints til, om det kan lade sig gøre at bruge en

Jeg går via en Google Kalender. Der er synkronisering til både Outlook
og iCal, og så putter jeg iCal'aftalerne på min iPod via iTunes.

Det fungerer absolut tilfredsstillende.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-09-09 23:02

> Jeg går via en Google Kalender. Der er synkronisering til både Outlook
> og iCal, og så putter jeg iCal'aftalerne på min iPod via iTunes.
>
> Det fungerer absolut tilfredsstillende.

det er ikke sikkert virksomheden er interesseret i at firmadata bliver
spredt til google ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 10-09-09 04:54

> Jeg går via en Google Kalender. Der er synkronisering til både Outlook
> og iCal, og så putter jeg iCal'aftalerne på min iPod via iTunes.

iPhone:
<http://www.pocketinformant.com/>

Mac:
<http://www.busymac.com/>