Ituner
Fra : Niels poulsen

Dato : 20-07-09 13:08

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-07-09 13:25

Niels poulsen skrev:
> Hvordan pokker ligger man bilderen over på ipoden eller hvordan
> indstilden man det !

På hovedsiden for din iPod i iTunes vælger du Fotografier fanen, og der
kan du slå det til. Det kræver at de ligger i iPhoto.

Fra : Niels poulsen

Dato : 20-07-09 13:33

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> På hovedsiden for din iPod i iTunes vælger du Fotografier fanen, og der
> kan du slå det til. Det kræver at de ligger i iPhoto.

alt det er gjort men det under mig at når jeg til kobleren ipoden så ske
der ikke nogle

--
http://www.facebook.com/npoulsen1

http://www.youtube.com/watch?v=tZmDWltBziM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=DryEmFCJLYM&feature=related

http://socialdemokraterne.dk/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-07-09 14:00

Niels poulsen skrev:

> alt det er gjort men det under mig at når jeg til kobleren ipoden så ske
> der ikke nogle

Overfører den noget overhovedet? Musik?

Ellers må du vise nogen skærmbilleder, fx af ovenstående.

Fra : Niels poulsen

Dato : 20-07-09 14:18

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Overfører den noget overhovedet? Musik?
>
> Ellers må du vise nogen skærmbilleder, fx af ovenstående.

Musik og podcasts men jeg har så megeet musik så jeg modet slev ligger
musikken ned i mappen det sammen med podcastsen som jeg ville se og det
virker godt nok men så kommer spørsmålet det kan ikke værre mening at
jeg selv skal ligge mappen ned i programmet,

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-07-09 15:30

> [...]
> virker godt nok men så kommer spørsmålet det kan ikke værre mening at
> jeg selv skal ligge mappen ned i programmet,

Så det korte af det lange er at du ikke bruger iTunes til at overføre
med, og så virker det i sagens natur ikke.

Tricket til at høre kun det musik man vil, er at lave en spilleliste med
musikken på (som så kan opdateres løbende) og fortælle iTunes den kun
skal overføre den musik der er på DEN spilleliste.

Fra : Niels poulsen

Dato : 20-07-09 15:42

> [...]
> musikken på (som så kan opdateres løbende) og fortælle iTunes den kun
> skal overføre den musik der er på DEN spilleliste.

Det viker nu !!

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-07-09 15:52

Niels poulsen skrev:

> Det viker nu !!

Og hvad gjorde du?

Fra : Niels poulsen

Dato : 20-07-09 18:09

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Og hvad gjorde du?

Jeg begynte og læssedet som min Minni mac skrev