Billigt badeværelsestilbehør
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-08-09 16:34

Hej

Kender i et godt sted med billigt badeværelses tilbehør som
håndklædeholdere, papirholderen toilet børster osv? nej nægter simpel
at give flere hundrede kroner for en lille håndklædekrog....

Sindsyge avancer i branchen.... Men nogen der går uden om forskellige
mærker og køber direkte fra fabrik og sælger videre uden 800% i
avancer?

Fra : Carsten Keller

Dato : 12-08-09 07:23

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
>
> Sindsyge avancer i branchen.... Men nogen der går uden om forskellige
> mærker og køber direkte fra fabrik og sælger videre uden 800% i

IKEA har en del til rimelige priser. Men lur mig om ikke der stadig er 800%
avance på det

Keller

Fra : Pia

Dato : 12-08-09 05:26

On 12 Aug., 00:34, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Sindsyge avancer i branchen.... Men nogen der går uden om forskellige
> mærker og køber direkte fra fabrik og sælger videre uden 800% i

Vi købte vores i Føtex, og de ligner til forveksling dem til flere
hundrede kroner. Det kostede de her bare ikke.Vi taler om
håndklædekroge og toiletpapirholse i børstet stål. Det er ikke
sikkert, at de har dem lige nu, men hold øje med deres sortiment.

Fra : Henning

Dato : 12-08-09 21:14

Ikea?