Hvilken dyse???
Fra : Morten Christensen

Dato : 31-07-01 17:21

Jeg har en Jog, hvor jeg har monteret 45-cylinder, Malossi gearing og Polini
racing speedcontrol. Nu vil jeg gerne have en Power luftfilter på den også,
men jeg skal vel også have en anden dyse så??

I så fald, hvilken størresle skal den så være??

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Gundersen

Dato : 31-07-01 21:13

Hej

Prøv med en 80'er!

Tjeck tændrøret efter et par km!

p.s. Jeg tror ikke at et power filter gør underværker! Jeg tror kun at det
bliver være, når det kun er 50ccm cylinder!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 31-07-01 21:21

Gundersen wrote:

> p.s. Jeg tror ikke at et power filter gør underværker! Jeg tror kun at det
> bliver være, når det kun er 50ccm cylinder!

Og larmen bliver latterlig vild....

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte