sort skærm og badebold
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-09 18:10

En del kunne tyde på at jeg har en små syg macbook Pro..
Den er 6mnd gammel, og har drillet lidt, ind imellem..
jeg har hele tiden synes at blæser ( nu har jeg fået tjekket, og det er
kun den ene, den i højre side) der støjer som om at noget plastik
skraber lidt imod noget metal ) ( ikke meget, men nok til at det
påvirker maskinen )(tror jeg)

Nu har jeg fået et nyt problem..
Skærmen er gået "i sort" et par gange idag.
De første par gange det skete ( gik hastigheden på blæseren ikke op,
som jeg har oplevet det før) skærmen gik bare i sort..

Nu har jeg netop rodet med det, og blandt andet monteret en ekstern DCI
skærm, for at se hvad der sker..
stadig intet..
Men nu får jeg en badebold hen over det hele, samtidig med at skærmen
fortsat er sort..
Der er absolut intet at gøre, hverken genstart, eksternt tastatur,
eller som nævnt ekstern skærm..
Den interne skærm forbliver sort, og så må jeg jo genstarte..
alle gode råd, inklusiv service da den den jo blot er 6mnd gammel
modtages gerne !?