Hot Wok - hvor?
Fra : Jens Bruun

Dato : 07-06-09 18:53

Jeg ønsker at anskaffe mig en Hot Wok, men har meget svært ved at finde
relevant information på www.hotwok.info. Der angives bl.a. ikke dansk
forhandler, og jeg kan ikke finde nogen priser. Klikker jeg på link til
f.eks. engelsk forhandler, får jeg en 404-fejl, når jeg forsøger at
downloade deres brochure. Hos den tyske forhandler henvises til
2006-sortimentet uden prisangivelser.

Alt i alt en sjov måde at markedsføre produktet på.

Hvorom alting er: Kender I derude en forhandler (dansk eller fra andet
EU-land, der sender til DK), og hvor kan jeg finde priser? Er der
alternativer til Hot Wok?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Max

Dato : 07-06-09 19:16

Hej Jens

> Alt i alt en sjov måde at markedsføre produktet på.

Hos dit lokale BP center kan du finde den.

Side 16 i kataloget hos http://www.bp.com

--
Mvh Max

Fra : thl

Dato : 07-06-09 20:13

> [...]
>
> Hvorom alting er: Kender I derude en forhandler (dansk eller fra andet
> EU-land, der sender til DK), og hvor kan jeg finde priser? Er der

Den er her
http://www.onlinepdf.dk/Books/onlinepdf.aspx?onlinepdf=64e61267-f049

mvh
Thorbjørn

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 08-06-09 15:25

> [...]
>
> Hvorom alting er: Kender I derude en forhandler (dansk eller fra andet
> EU-land, der sender til DK), og hvor kan jeg finde priser? Er der

Hvad koster sådan en svend egentlig? Den er svær at leve uden

Anders

Fra : Max

Dato : 08-06-09 15:41

Hej Anders

> Hvad koster sådan en svend egentlig? Den er svær at leve uden

Prøv at kikke i kataloget der linkes til.

--
Mvh Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-06-09 20:27

Efter at være blevet ledt i retning af BP Gas (tak for info) tog jeg her til
formiddag ud til BP Gas-butikken i Albertslund. Ekspeditenten fortalte mig,
at producenten (Nobis ApS) er gået konkurs, og at det ikke længere er muligt
at få fat i produkterne.

Øv.

Har nogen derude kendskab til en forhandler, der stadig har en Hot Wok på
lager?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Max

Dato : 08-06-09 20:45

Hej Jens

> Har nogen derude kendskab til en forhandler, der stadig har en Hot
> Wok på lager?

Jeg tror ikke på at de er gået konkurs, både hjemmesider og telefon
fungere ganske normalt.

Men du kan jo prøve den svenske forhandler

http://www.primagaz.se/soek/

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 08-06-09 20:49

Hej Jens

> Har nogen derude kendskab til en forhandler, der stadig har en Hot
> Wok på lager?

Hvis du går ind og søger på Gul og Gratis, ja så finder du faktisk
en annonce fra et BP center i Odense der har en til salg

bp Gascenter Odense
By: 5260 Odense S
Telefon: 65920066

--