Re.:Brugererfaringer?
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-09 11:07

Hej,
Jeg skal ha en lcd skærm i str. 24"-26". Den skal bruges til lettere
billedredigering, layout og en film i ny og næ.
Så har du gjort dig nogle erfaringer med skærme i nævnte størrelse -
hører jeg gerne om det.

MVH og pft

Ole

PS: Prisniveau max. 5000,00

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-06-09 12:39

otn wrote:
> [...]
> billedredigering, layout og en film i ny og næ.
> Så har du gjort dig nogle erfaringer med skærme i nævnte størrelse -

har en eizo flexscan 2401 på pinden, denb er glimrende og koster ikke
alt for meget.

--
Morten Reippuert Knudsen

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-09 13:52

<otn> wrote:

> [...]
> billedredigering, layout og en film i ny og næ.
> Så har du gjort dig nogle erfaringer med skærme i nævnte størrelse -

Jeg ville anbefale følgende:

<http://store.apple.com/dk/product/MB382DS/A?fnode=MTY1NDA5OQ&mco=Mjc5MT
YwMQ>

Ganske vist lidt over de 5.000, til gengæld får du så meget mere ud af
det. Passer perfekt til MacBook ...

Jeg kan kun ærgre mig over at jeg fik købt en tidligere udgave af samme
skærm, uden indbygget kamera, højttalere og mikrofon, uden MagSafe
konnektor [så adaptoren kan blive i tasken] og uden mini-stik til
skærmudgangen på MacBook'en.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-06-09 14:26

Per Rønne skrev:

> [...]
> skærm, uden indbygget kamera, højttalere og mikrofon, uden MagSafe
> konnektor [så adaptoren kan blive i tasken] og uden mini-stik til

Har du overvejet at købe den nye og sælge den gamle så? Det er da
ærgeligt at du ærgrer dig over det hver gang du ser den :D

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-09 14:32

> Har du overvejet at købe den nye og sælge den gamle så? Det er da
> ærgeligt at du ærgrer dig over det hver gang du ser den :D

Værditabet ville i så fald ærgre mig endnu mere ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-06-09 15:49

Per Rønne skrev:

> Værditabet ville i så fald ærgre mig endnu mere ...

Du har valgt den forkerte branche Intet taber værdi hurtigere end
computerudstyr ...

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-09 16:28

> Du har valgt den forkerte branche Intet taber værdi hurtigere end
> computerudstyr ...

Tjae, det er nu kun når jeg med måneders mellemrum bliver mindet om det,
at jeg ærgrer mig - samtidig med at jeg giver et råd videre.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 08-06-09 07:01

<otn> skrev i en meddelelse
> [...]
> billedredigering, layout og en film i ny og næ.
> Så har du gjort dig nogle erfaringer med skærme i nævnte størrelse - hører

Jeg har lige købt en Samsung 24 tommer hos Computercity. Pris 1500 kr.

Rigtig godt skærmbillede, men skærmen står og hyler, så jeg leverer den nok
tilbage.

Svend Erik Jørgensen

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 09-06-09 07:49

<otn> skrev:

> Jeg skal ha en lcd skærm i str. 24"-26". Den skal bruges til lettere
> billedredigering, layout og en film i ny og næ. Så har du gjort dig nogle
> erfaringer med skærme i nævnte størrelse - hører jeg gerne om det.

For os har det været afgørende, at skærmens fysiske størrelse var så
lille som muligt, dvs. med så lille kant rundt om selve skærmbilledet
som muligt. Vi købte en Samsung 2443BW i ComputerCity til 1430,-
(tilbud), og vi har været rigtig glade for den.

Jeg er faktisk blevet overrasket over, hvor meget det betyder med en
større skærm. Så nu slås vi om at bruge den her i huset - vi er to med
hver sin bærbare Mac. Vi må snart have endnu en ...

--
Jesper Juellund Jensen