|
| Garanti/ombytning? Fra : Ejnar Nielsen |
Dato : 12-05-09 15:45 |
|
Mit termostatreg. brusebatteri i badeværelset gik i stykker inden for
garantiperioden.
Byggemarkedet, hvor den er købt, oplyser, at leverandøren pr. "kulance" vil
sende mig et nyt brusebatteri.
Har jeg krav på en ny kvittering, og dermed 2 års reklamationsret,nu da
batteriet jo er helt nyt.? (leverandøren sender jo direkte til mig)
mvh
Ejnar Nielsen
| |
Andy Dufresne (14-05-2009)
| Kommentar Fra : Andy Dufresne |
Dato : 14-05-09 18:55 |
|
Jeg tror dit spørgsmål hører til i DK-JURA... Men ja, der er to års
reklamationsret på det nye også.
Ejnar Nielsen skrev:
> Mit termostatreg. brusebatteri i badeværelset gik i stykker inden for
> garantiperioden.
> Byggemarkedet, hvor den er købt, oplyser, at leverandøren pr. "kulance" vil
> sende mig et nyt brusebatteri.
> Har jeg krav på en ny kvittering, og dermed 2 års reklamationsret,nu da
> batteriet jo er helt nyt.? (leverandøren sender jo direkte til mig)
> mvh
> Ejnar Nielsen
>
>
| |
Armand (14-05-2009)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 14-05-09 20:05 |
|
Ejnar Nielsen skrev:
> Mit termostatreg. brusebatteri i badeværelset gik i stykker inden for
> garantiperioden.
> Byggemarkedet, hvor den er købt, oplyser, at leverandøren pr. "kulance" vil
> sende mig et nyt brusebatteri.
> Har jeg krav på en ny kvittering, og dermed 2 års reklamationsret,nu da
> batteriet jo er helt nyt.? (leverandøren sender jo direkte til mig)
>
Mon ikke der mindst ligger en dateret fakture/følgeseddel i forsendelsen :-/
En sådan er i praksis fornyet kvittering!
--
Armand.
| |
|
|