Hvilken sang.....
Fra : Thomas Petersen

Dato : 30-07-01 09:14

Jeg har fået til opgave at fremtrylle titlen på en sang:

I sangen indgår: "Mrs. Johnson" samt "Got something going"
Der skulle være tale om easy listening

Det er ikke meget at gå ud fra, men jeg forsøger alligevel........

Thomas

NB: Jeg har forsøgt mig på søgemaskinerne, så "spydige" kommentarer
bedes venligst fremsendt til en anden

Fra : Peter G.

Dato : 30-07-01 09:29

"Thomas Petersen" <Thomas_Petersen@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg har fået til opgave at fremtrylle titlen på en sang:
>
> I sangen indgår: "Mrs. Johnson" samt "Got something going"
> Der skulle være tale om easy listening

Easy listening er det ikke selvom det er et stille nummer. Mon ikke det er
nummeret "Me and Mrs. Jones". Aner ikke om det er ham der har lavet det
originalt, men jeg har det i en version med Billy Paul.

Teksten starter med
"Me and Mrs.Jones
We got a thing going on
We both know that it's wrong
But it's much too strong
To let it go now"....

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Barely Living, But I'm Living Large"

Fra : Jebir

Dato : 30-07-01 16:26

"Thomas Petersen" <Thomas_Petersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der skulle være tale om easy listening
>
> Det er ikke meget at gå ud fra, men jeg forsøger alligevel........

Det kunne vel ikke være Outcast - Mrs. Jackson?

Fra : Hanne

Dato : 30-07-01 20:45

Thomas Petersen <Thomas_Petersen@mail.tele.dk> skrev i en
> Jeg har fået til opgave at fremtrylle titlen på en sang:
>
> I sangen indgår: "Mrs. Johnson" samt "Got something going"
> Der skulle være tale om easy listening

Det kunne jo være Toto som har et nummer med den titel på deres "Twenty
years of service" album fra 1998. Hvis altså man kan kalde det easy
listening
Hanne