Grafregner til iPhone
Fra : Per Rønne

Dato : 21-05-09 05:55

Jeg er stødt på følgende grafregner til iPhone:

<http://www.spacetime.us/iphone/>

der som den hidtil eneste fuldt ud opfylder mine krav.

Indeholder også solve af ligninger og ligningssystemer, og programmet
sammenlignes i øvrigt med Mathematica og MatLab.

Prisen var 119 kroner.

Efterhånden begynder maskinen at ligne noget. Men kan vi ikke snart få
Gyldendals ordbøger til den? Og så naturligvis adgang til iCals API for
applikationer som Pocket Informant, den eneste PIM til iPhone.

Fuldt ud opfylder mine krav? Der mangler financielle operatier, men her
er FastFigures løsningen.

Ellers løses resten ved de løbende opdateringer af allerede købte
programmer.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk