News reader til iPhone?
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 26-04-09 08:03

Hej alle.

Ved i om der findes en news reader til iPhone? Jeg vil med det samme
sige at den ikke er Jailbroken så vi snakker om et legitimt program fra
app store!

Hilsen Henrik

Fra : Steen

Dato : 26-04-09 08:46

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> [...]
>
> Ved i om der findes en news reader til iPhone? Jeg vil med det samme
> sige at den ikke er Jailbroken så vi snakker om et legitimt program fra

Jeps!
Som vi netop har snakket om i en længere tråd, så er NewsTap et
glimrende valg. Der er en gratisversion i app store, hvor du kun kan
abonnere på én gruppe ad gangen. Prøv den, og kan du lide den, kan du
købe "den rigtige" til omkring tyve krover.

Jeg kan godt lide den
--
Steen
"I'm not anti-social; I'm just not user friendly."

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 26-04-09 12:02

On 2009-04-26 09:45:41 +0200, isteen+usenet@gmail.com (Steen) said:

> [...]
> abonnere på én gruppe ad gangen. Prøv den, og kan du lide den, kan du
> købe "den rigtige" til omkring tyve krover.

Hej Steen

Det virker jo super, det eneste jeg ikke helt kan få til at spille, er
over 3G, når jeg er på wifi så virker det. Jeg bruger Sonofon, men
bruger jeg news.sonofon.dk så failer det.. Hvad bruger du af news
server?

Hilsen Henrik

Fra : Steen

Dato : 26-04-09 13:08

> [...]

> over 3G, når jeg er på wifi så virker det. Jeg bruger Sonofon, men
> bruger jeg news.sonofon.dk så failer det.. Hvad bruger du af news

Jeg bruger Sunsite. Jeg har faktisk ikke observeret, at det ikke har
virket, hverken hjemme, på jobbet...eller andre steder

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 26-04-09 13:08

Henrik Palshøj wrote:

> Det virker jo super, det eneste jeg ikke helt kan få til at spille, er
> over 3G, når jeg er på wifi så virker det. Jeg bruger Sonofon, men
> bruger jeg news.sonofon.dk så failer det.. Hvad bruger du af news server?

Du skal være på udbyders net for at bruge deres news newsserver. Hvis du
har Sonofon som leverandør, burde det i princippet virke, når du er på 3G.

Jeg bruger news.sunsite.dk - den virker uanset, hvilken leverandør man
har. Du skal dog lige signe op først.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Henrik

Dato : 26-04-09 17:03

> [...]
> 3G.
>
> Jeg bruger news.sunsite.dk - den virker uanset, hvilken leverandør man

Arr det er nok der jeg fejlet! signér op asap

Fra : Henrik

Dato : 26-04-09 17:44

> [...]
>
> Ved i om der findes en news reader til iPhone? Jeg vil med det samme
> sige at den ikke er Jailbroken så vi snakker om et legitimt program

Sådan så spiller det! Tak for hjælpen