/ Forside / Teknologi / Internet / E-Mail / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15149
refi 14168
dk 5555
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
Kan Outlook bruges på Windows7?
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 07-05-09 22:41


Har installeret Windows7, men savner OE; ville man kunne lægge Outlook på
7'eren og dérigennem få OE?
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



 
 
Ildhund (07-05-2009)
Kommentar
Fra : Ildhund


Dato : 07-05-09 23:48

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message
news:4a03555c$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Har installeret Windows7, men savner OE; ville man kunne lægge
> Outlook på 7'eren og dérigennem få OE?

Du kan sikkert installere Outlook på W7, men det program har intet
med OE at gøre. Det er vist nok meningen at man bruger Windows Live
Mail i.s.f OE:
http://download.live.com/wlmail
--
Noel


Hans Paulin \(6310\) (08-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 08-05-09 00:01

Ildhund skrev:

> Du kan sikkert installere Outlook på W7, men det program har intet
> med OE at gøre.

Jeg mener at man sagde at OE er indeholdt i Outlook; det er bl.a. OE man
bruger dér til news.

> Det er vist nok meningen at man bruger Windows Live
> Mail i.s.f OE:
> http://download.live.com/wlmail

Dén har jeg, men savner OE
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Ildhund (08-05-2009)
Kommentar
Fra : Ildhund


Dato : 08-05-09 00:10

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message
news:4a03683f$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg mener at man sagde at OE er indeholdt i Outlook; det er bl.a.
> OE man bruger dér til news.

Outlook er medlem af Office-familien. OE følger med IE6 på Windows
XP. De to programmer har intet med hinanden at gøre. Outlook kan
ikke håndtere NNTP, hvorfor man blev nødt til at bruge OE til
nyhedsgrupper. Jeg synes WLMail er en glimrende newsklient.
--
Noel


Hans Paulin \(6310\) (08-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 08-05-09 00:22

Ildhund skrev:

> Outlook er medlem af Office-familien. OE følger med IE6 på Windows
> XP. De to programmer har intet med hinanden at gøre. Outlook kan
> ikke håndtere NNTP, hvorfor man blev nødt til at bruge OE til
> nyhedsgrupper. Jeg synes WLMail er en glimrende newsklient.

Og jeg er glad for OE selvom flere lægger den for had
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Jan Vestergaard (08-05-2009)
Kommentar
Fra : Jan Vestergaard


Dato : 08-05-09 13:01

"Ildhund" skrev i en meddelelse
> Jeg synes WLMail er en glimrende newsklient.
> Noel

Sådan er vi jo forskellige - jeg bruger XP på 3 PC'er - og er glad for OE.

Jeg har så en fjerde PC med Win7 - og bruger Windows Live Mail - men synes
absolut ikke om den - så det er sjældent, at jeg bruger news på den PC

På alle 4 PC'er bruger jeg i øvrigt Outlook 2003 til mail, kalender m.v.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard
Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
- men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen
>



Jens Jensen (08-05-2009)
Kommentar
Fra : Jens Jensen


Dato : 08-05-09 15:33

Hans Paulin (6310) skrev, Den 08-05-2009 01:01:
> Ildhund skrev:
>> Det er vist nok meningen at man bruger Windows Live
>> Mail i.s.f OE:
>> http://download.live.com/wlmail
>
> Dén har jeg, men savner OE

Hvad er det som gør, at du foretrækker OE? Jeg kender ikke Windows Live
Mail. Jeg har prøvet OE6 og Thunderbird. Thunderbird kan samle
indlæggene i tråde, og det synes jeg er væsentligt, men ud over det
synes jeg ikke, at der er nævneværdig forskel i den daglige brug. Men
der er måske helt andre måder at lave en nyhedslæser på?

Philip Nunnegaard (08-05-2009)
Kommentar
Fra : Philip Nunnegaard


Dato : 08-05-09 15:51

Jens Jensen skrev:

> Thunderbird kan samle
> indlæggene i tråde,

Det gør alle nyhedsgruppeklienter vel som standard?
Windows Mail og OE gør i hvert fald (hvis du med "tråde" mener dét med
at vi ser indlæggene i træstruktur).

Jeg kunne ikke forestille mig nogen anden måde at få det serveret på,
hvis det også skal være overskueligt.

--
Philip - http://chartbase.dk

Jens Jensen (08-05-2009)
Kommentar
Fra : Jens Jensen


Dato : 08-05-09 16:08

Philip Nunnegaard skrev, Den 08-05-2009 16:51:
> Jens Jensen skrev:
>
>> Thunderbird kan samle indlæggene i tråde,
>
> Det gør alle nyhedsgruppeklienter vel som standard?
> Windows Mail og OE gør i hvert fald (hvis du med "tråde" mener dét med
> at vi ser indlæggene i træstruktur).

Jeg har ikke kunnet få OE til at gøre det, men det er måske fordi jeg
stort set kun installerer sikkerhedsopdateringer på min gamle Windows
2000 pro. Det er ikke noget problem for mig. Men hvis OE også kan vise
indlæggne i træstruktur, så synes jeg at OE og Thunderbird fungerer ret
ens (i daglig brug).

Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 10:40


"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i meddelelsen
news:4a0442a9$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvad er det som gør, at du foretrækker OE?

Jeg savner muligheden for at kunne bruge OE Quotefix

> Jeg kender ikke Windows Live Mail. Jeg har prøvet OE6 og Thunderbird.
> Thunderbird kan samle indlæggene i tråde, og det synes jeg er væsentligt,
> men ud over det synes jeg ikke, at der er nævneværdig forskel i den
> daglige brug. Men der er måske helt andre måder at lave en nyhedslæser på?

Mesnews er osse god men foretrækker stadig OE


--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk


Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 12:17


"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
news:4a054f7e$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i meddelelsen
> news:4a0442a9$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Hvad er det som gør, at du foretrækker OE?
>
> Jeg savner muligheden for at kunne bruge OE Quotefix

Savner osse at alle grupper synkroniserer hvert minut som i OE - der er
forhåbentlig en indstilling jeg har overset.

Og så savner jeg osse den rullemenu med læst/ulæst jeg havde over hver
gruppe - hér skal jeg ind over "Vis"...
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk


Max (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 09-05-09 14:04

Hej Hans

> Savner osse at alle grupper synkroniserer hvert minut som i OE - der
> er forhåbentlig en indstilling jeg har overset.

Hvorfor bruger du så ikke en XP på den maskine ?

--
Mvh Max


Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 14:12

Max skrev:

> Hvorfor bruger du så ikke en XP på den maskine ?

W7 er bedre på mange andre områder, så jeg vil gerne give det en chance; har
smidt W7 på 3 af vores maskiner :D
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Max (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 09-05-09 14:15

Hej Hans

> W7 er bedre på mange andre områder, så jeg vil gerne give det en
> chance; har smidt W7 på 3 af vores maskiner :D

Så giv dog andre nye programmer en chance også og glem
hvad du har brugt tidligere.

--
Mvh Max


Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 14:19

Max skrev:

> Så giv dog andre nye programmer en chance også og glem
> hvad du har brugt tidligere.

Hvad er der tilbage hvis jeg synes at Mesnews og Thunderbird er for ringe i
forhold til OE?
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Erik Olsen (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Erik Olsen


Dato : 09-05-09 15:04

Hans Paulin (6310) wrote:
> Max skrev:
>
>> Så giv dog andre nye programmer en chance også og glem
>> hvad du har brugt tidligere.
>
> Hvad er der tilbage hvis jeg synes at Mesnews og Thunderbird er for
> ringe i forhold til OE?

Hvordan er Windows Live Mail på den skala? Jeg formoder du har prøvet
den.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen
http://www.modelbaneteknik.dk/


Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 15:09

Erik Olsen skrev:

> Hvordan er Windows Live Mail på den skala? Jeg formoder du har prøvet
> den.

Det er dén der er udgangspunktet for tråden og årsag til overskriften.
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Erik Olsen (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Erik Olsen


Dato : 09-05-09 15:15

Hans Paulin (6310) wrote:
> Erik Olsen skrev:
>
>> Hvordan er Windows Live Mail på den skala? Jeg formoder du har prøvet
>> den.
>
> Det er dén der er udgangspunktet for tråden og årsag til overskriften.

Det gættede jeg på, men du har ikke skrevet om hvordan du vægter Windows
Live Mail i forhold til Mesnews og Thunderbird.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen
http://www.modelbaneteknik.dk/


Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 15:23

Erik Olsen skrev:

> Det gættede jeg på, men du har ikke skrevet om hvordan du vægter
> Windows Live Mail i forhold til Mesnews og Thunderbird.

Jeg er ikke vild med nogen af dem.
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Mikkel Moldrup-Lakje~ (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~


Dato : 09-05-09 15:34

Hans Paulin (6310) escribió:
> Max skrev:
>
>> Så giv dog andre nye programmer en chance også og glem
>> hvad du har brugt tidligere.
>
> Hvad er der tilbage hvis jeg synes at Mesnews og Thunderbird er for ringe i
> forhold til OE?

Af nysgerrighed, hvad kan OE som Thunderbird ikke kan?

Thunderbird er lysår forud for OE efter min mening.

Mikkel

Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 15:41

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

> Af nysgerrighed, hvad kan OE som Thunderbird ikke kan?

Arbejde sammen med OEQuotefix!
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Carl Drud (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Carl Drud


Dato : 09-05-09 15:56

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> writes:

> Arbejde sammen med OEQuotefix!

Den behøves jo kun med Outhouse Express/WM

TB kan indsætte ">" i svar på Quoted Printable indlæg.
TB indsætter forskellig farve på de forskellige citat niveauer.
TB skærer signatur (eller den del der under en sigadskiller) væk.

--
Carl

Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 16:08

Carl Drud skrev:

> Den behøves jo kun med Outhouse Express/WM

What?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Outhouse+Express%2FWM&btnG=S%C3%B8g&meta=

Er dét et tillægsprogram til TB?

> TB kan indsætte ">" i svar på Quoted Printable indlæg.
> TB indsætter forskellig farve på de forskellige citat niveauer.
> TB skærer signatur (eller den del der under en sigadskiller) væk.

Tror sq jeg smider den på W7 så
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Carl Drud (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Carl Drud


Dato : 09-05-09 16:21

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> writes:

> Carl Drud skrev:
>
>> Den behøves jo kun med Outhouse Express/WM
>
> What?
>
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=Outhouse+Express%2FWM&btnG=S%C3%B8g&meta=

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Outhouse%20Express

--
Carl

Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 17:44

Carl Drud skrev:

> http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Outhouse%20Express

Ok, jeg forstår
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Mikkel Moldrup-Lakje~ (10-05-2009)
Kommentar
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~


Dato : 10-05-09 00:04

Hans Paulin (6310) escribió:
> Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:
>
>> Af nysgerrighed, hvad kan OE som Thunderbird ikke kan?
>
> Arbejde sammen med OEQuotefix!

Og det er jo så netop heller ikke nødvendigt, da Thunderbird ikke har
det problem, som Quotefix skal løse. Der er til gengæld andre udvidelser
til Thunderbird som kan styre citatteknik m.m.

Mikkel

Hans Paulin \(6310\) (10-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 10-05-09 00:06

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

> Og det er jo så netop heller ikke nødvendigt, da Thunderbird ikke har
> det problem, som Quotefix skal løse. Der er til gengæld andre
> udvidelser til Thunderbird som kan styre citatteknik m.m.

Blir en rum tid ved XP; Eik-bank virker ikke med W7.
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Ivan V. Klattrup (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Ivan V. Klattrup


Dato : 09-05-09 16:09

Hans Paulin (6310) skrev:

>Hvad er der tilbage hvis jeg synes at Mesnews og Thunderbird er for ringe
>i forhold til OE?

http://www.usenet.dk/?side=xana&m=D

jeps, har været igennem en del readere i tidens løb, oe, thunderbird,
mesnews er blandt hvad der har guidet mig hen til den, da de alle har
været for ringe til usenetlæsning til undertegnegnede - desværre også
blandt grundene til at jeg hænger fast i xp og ikke bruger en eller anden
linux distribution

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 16:13

Ivan V. Klattrup skrev:

> http://www.usenet.dk/?side=xana&m=D

Den henter jeg i nat; skal ud og slå plænen nu!

> jeps, har været igennem en del readere i tidens løb, oe, thunderbird,
> mesnews er blandt hvad der har guidet mig hen til den, da de alle har
> været for ringe til usenetlæsning til undertegnegnede - desværre også
> blandt grundene til at jeg hænger fast i xp og ikke bruger en eller
> anden linux distribution

Jeg sprang over Vista, har flirtet med Linux og er nu ved at ha alvorlige
abstinenser efter et sejt OS
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Hans Paulin (6310) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 09-05-09 18:20

Hans Paulin (6310) wrote:

> Ivan V. Klattrup skrev:
>
> > http://www.usenet.dk/?side=xana&m=D
>
> Den henter jeg i nat; skal ud og sle plfnen nu!

Synes det kniber lidt med ae, oe og aa

--


Carl Drud (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Carl Drud


Dato : 09-05-09 18:49

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> writes:

> Synes det kniber lidt med ae, oe og aa

Du har vel ikke fået indstillet tegnsæt.

--
Carl

Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 21:47


> Du har vel ikke fået indstillet tegnsæt.

Nej, jeg "havde travlt"
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk


Ivan V. Klattrup (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Ivan V. Klattrup


Dato : 09-05-09 19:09

Hans Paulin (6310) skrev:

>Synes det kniber lidt med ae, oe og aa

Ingen problemer hos mig http://klattrup.dk/misc/char.jpg , du har som Carl
skrver nok ikke indstillet den til at bruge det rigtige charset
http://klattrup.dk/misc/opt.jpg

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 21:47


"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:4a05c6c5$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ingen problemer hos mig http://klattrup.dk/misc/char.jpg ,

Okay

> du har som Carl skrver nok ikke indstillet den til at bruge det rigtige
> charset

Nej, jeg knaldede den bare lige op

> http://klattrup.dk/misc/opt.jpg

Fornemt!
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk


Leif Neland (10-05-2009)
Kommentar
Fra : Leif Neland


Dato : 10-05-09 10:38

Hans Paulin (6310) skrev:

> Savner osse at alle grupper synkroniserer hvert minut som i OE - der er
> forhåbentlig en indstilling jeg har overset.
>
Det er det.
Funktioner -> Kontoindstillinger -> news -> Serverindstillinger ->
[v] Kontroller efter nye meddelelser hvert [ ] minut.

Leif

Hans Paulin \(6310\) (10-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 10-05-09 10:42

Leif Neland skrev:

> Det er det.
> Funktioner -> Kontoindstillinger -> news -> Serverindstillinger ->
> [v] Kontroller efter nye meddelelser hvert [ ] minut.

Tak!
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Hans Paulin (10-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 10-05-09 13:38


"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev

> Det er det.
> Funktioner -> Kontoindstillinger -> news -> Serverindstillinger ->
> [v] Kontroller efter nye meddelelser hvert [ ] minut.

Er det ikke Vista eller såen - i W7 ser det lidt anderledes ud.
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk


Jens Jensen (10-05-2009)
Kommentar
Fra : Jens Jensen


Dato : 10-05-09 13:52

Hans Paulin skrev, Den 10-05-2009 14:37:
>
> "Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev
>
>> Det er det.
>> Funktioner -> Kontoindstillinger -> news -> Serverindstillinger ->
>> [v] Kontroller efter nye meddelelser hvert [ ] minut.
>
> Er det ikke Vista eller såen - i W7 ser det lidt anderledes ud.

Det er i Thunderbird. Og den ser ens ud i Vista og Win7 formoder jeg.

Hans Paulin (10-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 10-05-09 15:47


"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev

> Det er i Thunderbird. Og den ser ens ud i Vista og Win7 formoder jeg.

De er ikke ens.
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk

Jan Riber (10-05-2009)
Kommentar
Fra : Jan Riber


Dato : 10-05-09 18:34

Hans Paulin skrev:
>
> "Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev
>
>> Det er i Thunderbird. Og den ser ens ud i Vista og Win7 formoder jeg.
>
> De er ikke ens.

Det kan godt være, men den funktion Leif henviser til, ligger som han
beskriver..
"Funktioner -> Kontoindstillinger -> news -> Serverindstillinger ->
[v] Kontroller efter nye meddelelser hvert [ ] minut."

Vh. Jan

Jan Riber (10-05-2009)
Kommentar
Fra : Jan Riber


Dato : 10-05-09 18:44

Jan Riber skrev:
> Hans Paulin skrev:
>>
>> "Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev
>>
>>> Det er i Thunderbird. Og den ser ens ud i Vista og Win7 formoder jeg.
>>
>> De er ikke ens.
>
> Det kan godt være, men den funktion Leif henviser til, ligger som han
> beskriver..
> "Funktioner -> Kontoindstillinger -> news -> Serverindstillinger ->
> [v] Kontroller efter nye meddelelser hvert [ ] minut."

Forresten er 3. kommando, som Leif beskriver som "news" = kontonavnet
som du selv har valgt til nyhedsgrupperne. Hos mig er det "news.sunsite.dk

Vh. Jan

Hans Paulin \(6310\) (10-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 10-05-09 20:06

Jan Riber skrev:

> Forresten er 3. kommando, som Leif beskriver som "news" = kontonavnet
> som du selv har valgt til nyhedsgrupperne. Hos mig er det
> "news.sunsite.dk

Tak!
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Mikkel Moldrup-Lakje~ (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~


Dato : 09-05-09 15:33

Hans Paulin (6310) escribió:
>
> "Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i meddelelsen
> news:4a0442a9$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Hvad er det som gør, at du foretrækker OE?
>
> Jeg savner muligheden for at kunne bruge OE Quotefix

Haha, ja hvis man bruger en nyhedslæser uden OE's fejl, så må man jo
tage sørgelig afsked med fejlrettelserne...

> Mesnews er osse god men foretrækker stadig OE

Både OE og Thunderbirds nyhedslæsere er yderst rudimentære, men dog
acceptable til almindelig brug. Jeg har aldrig brugt andre end de to, og
finder ikke at der er nogen nævneværdig forskel på dem. Der er udgivet
nyttige fejlrettelser/forbedringer til dem begge (forbedringer af
citatteknik).

Mikkel

Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 15:44

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

> Haha, ja hvis man bruger en nyhedslæser uden OE's fejl, så må man jo
> tage sørgelig afsked med fejlrettelserne...

Jeg savner bla. i WLM at de forskellige niveauer i et indlæg er i
forskellige farver (som i OE via OEQuotefix)

> Jeg har aldrig brugt andre end de to,
> og finder ikke at der er nogen nævneværdig forskel på dem.

Thunderbird kan ikke bringe nogen af mine kropsvædsker i kog; dér er Mesnews
alligevel sjovere
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



BorreBoy (09-05-2009)
Kommentar
Fra : BorreBoy


Dato : 09-05-09 06:08


"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
news:4a03555c$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Har installeret Windows7, men savner OE; ville man kunne lægge Outlook på
> 7'eren og dérigennem få OE?

Er Windows Mail ikke med i Win 7?


Carl Drud (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Carl Drud


Dato : 09-05-09 07:54

"BorreBoy" <thomasXXX@borre.in> writes:

> Er Windows Mail ikke med i Win 7?

Nej, heller ikke Movie Maker.

http://en.wikipedia.org/wiki/Features_removed_from_Windows_7

--
Carl

Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 10:41


"BorreBoy" <thomasXXX@borre.in> skrev i meddelelsen
news:4a050fc1$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Er Windows Mail ikke med i Win 7?

I princippet jo.
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk


Hans Paulin \(6310\) (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 09-05-09 10:42


"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
news:4a054fb9$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "BorreBoy" <thomasXXX@borre.in> skrev i meddelelsen
> news:4a050fc1$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Er Windows Mail ikke med i Win 7?
>
> I princippet jo.

Live Mail that is.

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk


Erik Olsen (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Erik Olsen


Dato : 09-05-09 10:49

Hans Paulin (6310) wrote:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> news:4a054fb9$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "BorreBoy" <thomasXXX@borre.in> skrev i meddelelsen
>> news:4a050fc1$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>> Er Windows Mail ikke med i Win 7?
>>
>> I princippet jo.
>
> Live Mail that is.

Du er ret forvirrende.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen
http://www.modelbaneteknik.dk/

Ukendt (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 09-05-09 18:55

Erik Olsen wrote:
> Hans Paulin (6310) wrote:
>> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
>> news:4a054fb9$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> "BorreBoy" <thomasXXX@borre.in> skrev i meddelelsen
>>> news:4a050fc1$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>
>>>> Er Windows Mail ikke med i Win 7?
>>>
>>> I princippet jo.
>>
>> Live Mail that is.
>
> Du er ret forvirrende.

han frekventer os til psykologerne her i grupperne..

Til tider kan han spørge mere end vi kan svare på



Jan Vestergaard (09-05-2009)
Kommentar
Fra : Jan Vestergaard


Dato : 09-05-09 20:36

"BorreBoy" skrev i en meddelelse
> Er Windows Mail ikke med i Win 7?

Nej - de foreslår at man henter Windows Live Mail i stedet.

Men hvor Windows Mail ligner OE til forveksling - så er Windows Live Mail en
del ændret - og ikke til det bedre ;-(

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard
Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
- men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177579
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409073
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste