MTV Jackass
Fra : Søren M. Mogensen

Dato : 29-07-01 20:26

Hej,

I 'Shopping Cart' afsnittene i Jackass, er der et baggrunds nummer?
Det er noget i retning af Korn. Er der nogen der ved hvem det er der spille,
og havd sangen hedder????

Mvh.
Søren

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 29-07-01 21:07

In article <9k1mto$rpj$1@sunsite.dk>, Søren M. Mogensen wrote:
> Hej,
>
> I 'Shopping Cart' afsnittene i Jackass, er der et baggrunds nummer?
> Det er noget i retning af Korn. Er der nogen der ved hvem det er der spille,
> og havd sangen hedder????
Tjek http://www.jackass.fanspace.com/soundtrack.htm

Så vidt som jeg kan se må det være "Shopping Carts: "96 Quite Bitter Beings" by
CKY"...

Mvh. Jonas

--
Have you saved your rainforest today?
- http://www.therainforestsite.com

Fra : Ronja Røver

Dato : 30-07-01 11:24

Jeg hørte en dag en sang derpå som havde linien:
"I ain't the sharpest knife in the drawer"
i teksten, og stilen var sådan lidt country-agtigt..
yderst grinagtig!

Er der nogen der kender den? Jeg får ikke rigtig noget
ved at søge efter teksten..

Ronja

Fra : anders

Dato : 07-08-01 10:50

Til historien kan jeg fortælle at CKY, faktisk har lavet et album på 2
cd'er, den ene med musik og den anden med lidt prank phone calls og sådan,
endvidere mener jeg at CKY bliver brugt meget i jackass p.g.a. et par gutter
derfra enten medvirker eller er med i holdet bag produktionen af jackass,
ret smart gjort. Men synes at musikken er fænomenal til til brug i disse
udsendelser, den holder stilen hele vejen.
Ret mig endelig hvis noget er forkert beskrevet

ses

anders

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 07-08-01 19:43

anders (anhen90@hotmail.com) expressed in
<3b6fb9b4$0$330$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

[...]

> Ret mig endelig hvis noget er forkert beskrevet

Lidt - ment tæt på.
Trommeslageren i bandet CKY hedder Jess Bargera - og korrekt gættet: Det er
Bams bror :)
Bandet CKY er en del af en gruppe af mennesker (en form for forening) der
også hedder CKY.
I denne finder man ud over bandets medlemmer også folk som Bam Margera,
Ryan Dunn, Brandon Dicamillo og Chris Raab.
En nærmere beskrivelse kan findes på http://filmckyjackass.homestead.com/

--
` Med Venlig Hilsen | Regards
` H e n r i k B ø g h