Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Postkort
Fra : blue

Dato : 27-03-09 18:15

Jeg tog for nylig nogle billeder til et gymnastikarrangement og nu ønsker
Danmark Gymnastik Forbund at bruge et af billederne til et postkort. Jeg er
i tvivl om, hvor meget jeg skal kræve for brug af billedet (hvis noget i det
hele taget), da forbundet næppe har mange penge at gøre godt med og det jo
ikke er et profitforetagende.

Hvad synes I?

Fra : Preben Andersen

Dato : 27-03-09 18:30

"blue" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> i det hele taget), da forbundet næppe har mange penge at gøre godt med og

Du har jo næsten selv svaret
Forær dem det og få dit navn trykt på kortet.
--
mvh/Preben

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 27-03-09 20:05

Preben Andersen wrote:
> "blue" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Du har jo næsten selv svaret
> Forær dem det og få dit navn trykt på kortet.

og en stak på 50 kort til eget forbrug. Når først trykken kører, koster
den næste ikke mange øre.

Jørn

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 28-03-09 09:36

Preben Andersen skrev:
> "blue" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Du har jo næsten selv svaret
> Forær dem det og få dit navn trykt på kortet.

Jeg er meget enig - der er mange frivillige som bruger rigtigt mange
timer som ledere, trænere og instruktører indenfor fodbold, gymnastik,
håndbold osv. Hvis man kan bruge sit kamera og fotokunnen til at lave et
par gode billeder så har man også ydet et bidrag. Men det er også
rimeligt at man bliver krediteret for det.

Jeg tage håndboldbilleder <http://kkjen.dk/> nu og da, og det er da helt
fint hvis nogen kan bruge mine billeder. Nu er der vist ikke de store
økonomiske interesser i gymnastik eller 1. division håndbold, men hvis
billedet skulle anvendes af en kommercielt drevet ligaklub i håndbold
eller fodbold så havde situationen sikkert været anderledes

--
Vh Kurt

Fra : blue

Dato : 29-03-09 07:29

Tak for jeres input - de får billedet uden beregning