Hvor ligger adressefilen?
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 23-02-09 22:20

til Adressebog?
Jeg opdaterede min MacBook til Leopard, men hele processen gik i stå
/nyt motherboard var måske forklaringen?)
Måtte til sidst formattere HD'en og så mister man jo alle data. Har dog
noget backup. Har ledt i biblioteket efter noget brugbart, men det ser
ikke ud til at være tilfældet.
Vil gerne hente adresserne ind, så jeg er fri for at gentaste det hele
(fra min iPod Nano - har altid min adressebog i lommen, det er jo
praktisk)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-02-09 22:51

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
> Vil gerne hente adresserne ind, så jeg er fri for at gentaste det hele
> (fra min iPod Nano - har altid min adressebog i lommen, det er jo

~/Library/Application Support/AddressBook

/thomas

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 24-02-09 20:47

> ~/Library/Application Support/AddressBook

indeholder flere filer, men ingen af dem vil lade sig importere i
Adressebog til Leopard. Filerne er fra Tigers adressebog - er det mon
derfor?

v.h.
Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-02-09 20:55

> indeholder flere filer, men ingen af dem vil lade sig importere i
> Adressebog til Leopard. Filerne er fra Tigers adressebog - er det mon
> derfor?

ja

men mon ikke du kan smide hele mappen det rigtige sted og lade AB
opgradere databasen ?

/thomas

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 24-02-09 22:29

> ja
>
> men mon ikke du kan smide hele mappen det rigtige sted og lade AB
> opgradere databasen ?

tak, prøver det

--
v.h., Mich.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 25-02-09 00:10

> tak, prøver det

Det virkede sørme, tak for rådet. Nu håber jeg så bare, at adresserne
også kan blive overført til min rejsekammerat ( = min iPod Nano)

--
v.h., Mich.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 24-02-09 21:16

> ~/Library/Application Support/AddressBook

Har prøvet, dutter ikke.

Har du nogen idé om, hvordan man piller filerne ud af en iPod Nano? Så
kan jeg jo hente adressebogens data dér. iTunes vil jo så gerne
synkronisere - med den gamle iTunes konto, som jo ikke ligger på
maskinen mere (men måske kan pilles ud af min backup?)

--
v.h., Mich.