|
| Problemer med at starte Counter Strike Fra : tina.nordkap@yahoo.d~ |
Dato : 01-03-09 01:21 |
|
Min søn har netop købt Counter Strike 1 Anthology. Vi har installeret
spillet på hans pc men det vil ikke lykkes at komme i gang med at
spille det. Uanset hvad vi klikker på havner vi på det samme
skærmbillede som ligner en reklame fra Steam hvor der står Buy Counter
Strike til en pris af 9.99 Euro. Der er i toppen nogle menuer, bla en
som hedder my games og når vi klikker på den kommer der 3 muligheder
frem: Condition Zero, Counter Strike og Half-Life. De står alle 3 med
status: Pre-load complete. Når vi klikker på et af dem kommer vi så
tilbage til reklame siden igen. Vi har efter råd fra Game shop hvor vi
købte spillet afinstalleret det og installeret det igen, men
resultatet var det samme. Uanset hvor vi prøver at klikke, havner vi
altid på den samme side.
Hvordan kommer han i gang med at spille spillet?
| |
Bufferzz (01-03-2009)
| Kommentar Fra : Bufferzz |
Dato : 01-03-09 13:06 |
|
Log af steam via file > change user
Log på igen
Hvis det ikke hjælper, slet de filer der ender på .blob i steam mappen.
| |
tina.nordkap@yahoo.d~ (01-03-2009)
| Kommentar Fra : tina.nordkap@yahoo.d~ |
Dato : 01-03-09 22:44 |
|
On 1 Mar., 13:06, "Bufferzz" <no...@m.2.mee> wrote:
> Log af steam via file > change user
> Log på igen
>
> Hvis det ikke hjælper, slet de filer der ender på .blob i steam mappen.
Tak for det, nu kom vi så et skridt videre og har indtastet den kode
som står på dvd'en. Men nu strander vi så på følgende meddelelse: The
steam servers are currently too busy to handle your request. Please
try again in a few minutes. Men efter 12 timer får vi stadig samme
besked?
| |
Bufferzz (02-03-2009)
| Kommentar Fra : Bufferzz |
Dato : 02-03-09 12:17 |
|
> Men efter 12 timer får vi stadig samme besked?
Luk steam.
Slet .blob filerne
Der er 2-3 af dem.
De er i steam mappen.
C:\Program Files\Steam
De holder styr på hvilke spil man har adgang til og hvorvidt de er
downloadet eller ej, mm..
De bliver automatisk oprettet igen ved næste steam login.
| |
tina.nordkap@yahoo.d~ (02-03-2009)
| Kommentar Fra : tina.nordkap@yahoo.d~ |
Dato : 02-03-09 09:46 |
|
On 2 Mar., 12:17, "Bufferzz" <no...@m.2.mee> wrote:
> > Men efter 12 timer får vi stadig samme besked?
>
> Luk steam.
> Slet .blob filerne
> Der er 2-3 af dem.
>
> De er i steam mappen.
> C:\Program Files\Steam
>
> De holder styr på hvilke spil man har adgang til og hvorvidt de er
> downloadet eller ej, mm..
>
> De bliver automatisk oprettet igen ved næste steam login.
Det har vi gjort, men det gør ikke nogen forskel. Der kommer stadig
kun samme billede frem og når vi skriver koden ind får vi beskeden om
at serverne er optaget.
| |
Bufferzz (02-03-2009)
| Kommentar Fra : Bufferzz |
Dato : 02-03-09 18:49 |
|
Steam support mener det kan være sikkerhedsprogrammer der blokerer, fx
antivirus, firewall eller andre sikkerheds programmer
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5483-YUFN-0521
The most common cause for this error is a communication issue with your
network and Steam. This can be caused by a firewall, anti-virus or internet
security software, a router or a general poor connection such as dial-up.
Der skal evt. også åbnes for nogle porte i firewall/router
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1456-EUDN-2493
Your network must be configured to allow Steam access to the following
ports:
Steam Client
* UDP 27000 to 27020 inclusive
* TCP 27020 to 27050 inclusive
| |
|
|