/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Bandepakken fremlægges klokken 16!
Fra : Lyrik


Dato : 04-03-09 13:47

"Hvis du er udlænding, så må du ud af klappen for at bære våben2, siger
Brian Mikkelsen.
"Udvisning skal der til", siger Peter Skaarup.

Men..men..men..men...men....vi har tredeling af magten! Det er juristerne
der skal udvise folk! Og juristerne har på forhånd meldt ud at "det vil vi
ikke! For det strider imod FN's menneskerettighedserklæring!"

At det skulle stride imod den erklæring er en fortolkning, som juristerne
har anlagt! Deres argument er at:"Det er simpelt hen ikke alvorlig nok en
forbrydelse at bære våben til at vi vil effektuere en udvisning på det
grundlag!

Vi ser igen at juristerne forsøger sig som en slags "folketingsmedlemmer der
har det endelige ord at skulle have sagt i en lovgivning!"

Det er noget man har taget afstand fra i USA-jurister som lovgivere! men der
har ikke været nogen somhelst efterklang af dette kedelige dilemma i
Danmark!

Brian kan lovgive, men velmenerjuristerne der er opdraget på lovparagraffer
blottet for retfærdighedsfølelse og moral-de skal kun gå efter paragraffen
og endelig ikke lade danske intentioner fra Folketinget spille ind, de har
allerede låst sig fast på teorien om at en våbenbesiddelse er for lidt til
udvisning! Og som ægte danskere vil de hellere brække armen på langs end at
ændre på deres forudfattede mening!

De vil retfærdiggøre sig med at hvis de udviser, så kan vi få en
menneskerettighedsdom på halsen, som de har forudsagt at de vil tabe i
multikulturalisternes hellige navn!
Alene i den udtalelse har de spillet kortene i Cobrafolkenes favør."Hør kære
Cobra medborgere! Hvis i bliver udvist for våbenbesiddelse, skal i bare anke
til FN's menneskerrettighedsdomstol, så sker der ikke noget! Vi skal nok
hjælpe jer, for vi er enige med jer. I skal sgu ikke ud!))"

Så Black Cobra har et lige så sikkert hovedkvarter i København som
Scientology! "Vores" jurister(læs multikulturalisternes jurister) har
besluttet sig og der bliver ingen udvisning for våbenbesiddelse!!!

MvH
Jens


 
 
Ukendt (04-03-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-03-09 14:14

On Wed, 4 Mar 2009 13:47:20 +0100, Lyrik wrote:

> "Hvis du er udlænding, så må du ud af klappen for at bære våben2, siger
> Brian Mikkelsen.
> "Udvisning skal der til", siger Peter Skaarup.
>
> Men..men..men..men...men....vi har tredeling af magten! Det er juristerne
> der skal udvise folk! Og juristerne har på forhånd meldt ud at "det vil vi
> ikke! For det strider imod FN's menneskerettighedserklæring!"

Sikke dog noget pladder. ALLE lande kan da udvise udenlandske statsborgere,
UDEN at overtræde nogen konventioner.

> At det skulle stride imod den erklæring er en fortolkning, som juristerne
> har anlagt! Deres argument er at:"Det er simpelt hen ikke alvorlig nok en
> forbrydelse at bære våben til at vi vil effektuere en udvisning på det
> grundlag!

Igen noget pladder. Hvis der vedtages en lov der siger at det er alvorligt
nok, så ER det det.

> Vi ser igen at juristerne forsøger sig som en slags "folketingsmedlemmer der
> har det endelige ord at skulle have sagt i en lovgivning!"
>
> Det er noget man har taget afstand fra i USA-jurister som lovgivere! men der
> har ikke været nogen somhelst efterklang af dette kedelige dilemma i
> Danmark!
>
> Brian kan lovgive, men velmenerjuristerne der er opdraget på lovparagraffer
> blottet for retfærdighedsfølelse og moral-de skal kun gå efter paragraffen
> og endelig ikke lade danske intentioner fra Folketinget spille ind, de har
> allerede låst sig fast på teorien om at en våbenbesiddelse er for lidt til
> udvisning! Og som ægte danskere vil de hellere brække armen på langs end at
> ændre på deres forudfattede mening!

Præcis. Juristerne skal rette sig efter de love som Folketinget vedtager.

Lyrik (04-03-2009)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 04-03-09 14:28


"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i meddelelsen
news:vadyg64k3w8i$.102m5auduiv29$.dlg@40tude.net...
> On Wed, 4 Mar 2009 13:47:20 +0100, Lyrik wrote:

> Præcis. Juristerne skal rette sig efter de love som Folketinget vedtager.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
)))))))))))))))))))

Hmm...med mindre de strider mod international lovgivning! Siger EU dig
noget? Siger FN dig noget?

Juristerne hævder!! At det strider imod FN's menneskeret at udvise på grund
af våbenbesidddelse! De var meget hastigt ude med tanken forleden dag!
De var rigtig rigtig sikre på at det stred imod FN's menneskeret! Det var
svært at se for mig, men jeg er blevet vandt til at dansk lovgivning bliver
"overruled" af snart det ene, snart det andet "internationale dekret eller
bestemmelse." Vi er ikke længere herrer i eget hus! Ikke engang vore egne
jurister vil hjælpe os!

Vi er undergivet internationale rafleregler og "nærhedsprincippet" er den
største vittighed i dagens Danmark!

Vi er blevet "Artige Verner som alle må tæve og spytte på og gøre nar af!"
Og vi står bare og undrer os mens blodet drypper fra tuden der lige har fået
en lige højre!

Vent bare til "pakken" skal vise sin værdi i praksis! Ingen bliver udvist
for våbenbesiddelse!

Vi skal have Danmark tilbage under dansk suverænitet!

MvH
Jens


Ukendt (04-03-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-03-09 15:33

On Wed, 4 Mar 2009 14:28:28 +0100, Lyrik wrote:

>> Præcis. Juristerne skal rette sig efter de love som Folketinget vedtager.
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> )))))))))))))))))))
>
> Hmm...med mindre de strider mod international lovgivning! Siger EU dig
> noget? Siger FN dig noget?

Som jeg skrev højere oppe: ALLE lande har ret til at udvise udenlandske
statsborgere, UDEN at overtræde nogen konventioner.

> Juristerne hævder!! At det strider imod FN's menneskeret at udvise på grund
> af våbenbesidddelse!

De siger sgu så meget vrøvl.

>De var meget hastigt ude med tanken forleden dag!
> De var rigtig rigtig sikre på at det stred imod FN's menneskeret!

Det kan da umuligt passe, da det IKKE er en menneskeret at opholde sig i
Danmark.

>Det var
> svært at se for mig, men jeg er blevet vandt til at dansk lovgivning bliver
> "overruled" af snart det ene, snart det andet "internationale dekret eller
> bestemmelse." Vi er ikke længere herrer i eget hus! Ikke engang vore egne
> jurister vil hjælpe os!

Lad os komme ud af EU. De laver ikke andet end at blande sig i alt det der
ikke kommer dem ved.

> Vi er undergivet internationale rafleregler og "nærhedsprincippet" er den
> største vittighed i dagens Danmark!
>
> Vi er blevet "Artige Verner som alle må tæve og spytte på og gøre nar af!"
> Og vi står bare og undrer os mens blodet drypper fra tuden der lige har fået
> en lige højre!
>
> Vent bare til "pakken" skal vise sin værdi i praksis! Ingen bliver udvist
> for våbenbesiddelse!

Lad os nu se. HVIS EU begynder at blande sig, så vil tilsutningen til det
pamper-projekt nok falde markant.

> Vi skal have Danmark tilbage under dansk suverænitet!

Helt enig.

*@* (04-03-2009)
Kommentar
Fra : *@*


Dato : 04-03-09 20:05

On Wed, 4 Mar 2009 14:28:28 +0100, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

>
>"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i meddelelsen
>news:vadyg64k3w8i$.102m5auduiv29$.dlg@40tude.net...
>> On Wed, 4 Mar 2009 13:47:20 +0100, Lyrik wrote:
>
>> Præcis. Juristerne skal rette sig efter de love som Folketinget vedtager.
>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>)))))))))))))))))))
>
>Hmm...med mindre de strider mod international lovgivning! Siger EU dig
>noget? Siger FN dig noget?

<<<<
Danmarks Riges Grundlov
nr. 169 af 5. juni 1953.

§ 3
Den lovgivende magt er hos kongen og folketinget i forening. Den
udøvende magt er hos kongen. Den dømmende magt er hos domstolene.
<<<<


alle de andre internationale konvetioner kan man arkivere lodret hvis
ellers viljen er til dette er tilstede i folketinget



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

P.N (04-03-2009)
Kommentar
Fra : P.N


Dato : 04-03-09 18:50


"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:vadyg64k3w8i$.102m5auduiv29$.dlg@40tude.net...
> On Wed, 4 Mar 2009 13:47:20 +0100, Lyrik wrote:
>
>> "Hvis du er udlænding, så må du ud af klappen for at bære våben2, siger
>> Brian Mikkelsen.
>> "Udvisning skal der til", siger Peter Skaarup.
>>
>>

Men for os der kæmper for retten til at eje og besidde håndvåben er det her
et kæmpe tilbageskridt.



Ukendt (04-03-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-03-09 18:57

On Wed, 4 Mar 2009 18:49:33 +0100, P.N wrote:

>>> "Hvis du er udlænding, så må du ud af klappen for at bære våben2, siger
>>> Brian Mikkelsen.
>>> "Udvisning skal der til", siger Peter Skaarup.
>
> Men for os der kæmper for retten til at eje og besidde håndvåben er det her
> et kæmpe tilbageskridt.

Ja, heldigvis. Hvis du vil rende rundt med skydevåben, så rejs til
mellemøsten. DER er det helt normalt at være psykopat.

*@* (04-03-2009)
Kommentar
Fra : *@*


Dato : 04-03-09 20:23

On Wed, 4 Mar 2009 18:56:31 +0100, "Steen A.Thomsen"
<"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> wrote:

>On Wed, 4 Mar 2009 18:49:33 +0100, P.N wrote:
>
>>>> "Hvis du er udlænding, så må du ud af klappen for at bære våben2, siger
>>>> Brian Mikkelsen.
>>>> "Udvisning skal der til", siger Peter Skaarup.
>>
>> Men for os der kæmper for retten til at eje og besidde håndvåben er det her
>> et kæmpe tilbageskridt.
>
>Ja, heldigvis. Hvis du vil rende rundt med skydevåben, så rejs til
>mellemøsten. DER er det helt normalt at være psykopat.


ja her i landetr har lovgiverne jo sørget for at det kun er
forbryderne der må være bevæbnede,


at afvæbne befolkningen er IKKE at beskytte den


God created man
Colt made men even



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Ukendt (04-03-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-03-09 21:31

On Wed, 04 Mar 2009 20:23:09 +0100, *@* wrote:

>>> Men for os der kæmper for retten til at eje og besidde håndvåben er det her
>>> et kæmpe tilbageskridt.
>>
>>Ja, heldigvis. Hvis du vil rende rundt med skydevåben, så rejs til
>>mellemøsten. DER er det helt normalt at være psykopat.
>
> ja her i landetr har lovgiverne jo sørget for at det kun er
> forbryderne der må være bevæbnede,
>
> at afvæbne befolkningen er IKKE at beskytte den

Jo, hvis man samtidig fjerner de bevæbnede kriminelle fra anstændige
menneskers nærhed.

N_B_DK (04-03-2009)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-03-09 22:01

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> wrote in
message news:rxuon2jn36sn$.e0s99p3u1rdf.dlg@40tude.net
> Jo, hvis man samtidig fjerner de bevæbnede kriminelle fra anstændige
> menneskers nærhed.


Kriminelle vil ALTID have adgang til våben, præcis som alle andre der
virkelig vil have et våben.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


*@* (07-03-2009)
Kommentar
Fra : *@*


Dato : 07-03-09 06:23

On Wed, 4 Mar 2009 21:31:23 +0100, "Steen A.Thomsen"
<"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> wrote:

>On Wed, 04 Mar 2009 20:23:09 +0100, *@* wrote:
>
>>>> Men for os der kæmper for retten til at eje og besidde håndvåben er det her
>>>> et kæmpe tilbageskridt.
>>>
>>>Ja, heldigvis. Hvis du vil rende rundt med skydevåben, så rejs til
>>>mellemøsten. DER er det helt normalt at være psykopat.
>>
>> ja her i landetr har lovgiverne jo sørget for at det kun er
>> forbryderne der må være bevæbnede,
>>
>> at afvæbne befolkningen er IKKE at beskytte den
>
>Jo,

nej




>hvis man samtidig fjerner de bevæbnede kriminelle fra anstændige
>menneskers nærhed.


lad høre hvordan du fantaserer om at det skulle ske?


du kan IKKE fjerne dem før de er blevet kriminelle,

altså den borger der bliver overfaldet af en førstegangskriminel er
ikke blevet beskyttet ved at være afvæbnet



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

N_B_DK (04-03-2009)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-03-09 22:00

"P.N" <pn@tdc.dk> wrote in message
news:49aebf37$0$90272$14726298@news.sunsite.dk
> Men for os der kæmper for retten til at eje og besidde håndvåben er
> det her et kæmpe tilbageskridt.

Nej da, I kan da sikkert bære alle de våben I vil, når I er ude af dette
land.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


Kim Larsen (04-03-2009)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 04-03-09 15:35

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news:golt97$ms6$1@newsbin.cybercity.dk

Re: Bandepakken fremlægges klokken 16!

Det er den jo dybest set allerede adskillige gange. Hvad med at få fremlagt
i folketinget - er det ikke der at lovene vedtages !?

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177551
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408843
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste